Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinkertaisia töitä tyhmälle mt-ongelmaiselle.

Vierailija
24.06.2018 |

Eli onko sellaisia kokopäivätöitä joissa ei tarvitsisi paljoa päätä käyttää koska olen aika tyhmä ja oppiminen ei onnistu vaikka on yritetty, mitään ei jää päähän ja väsyy henkisesti nopeasti. Eikä mitään asiakaspalvelutyötä tai vuorotyötä, nytkin siivoushommissa alan olla äärirajoilla vaikka en edes täysiä tunteja tee. Fyysisesti suht hyväkuntonen olen mutta henkisesti en, vaatii järjettömän ponnistuksen että kestää jos pomo tai asiakas haukkuu jostain ettei romahda siihen paikkaan, sitten onkin niin väsynyt että haluaisi vaan mennä lepäämään ja lopettaa työt. Haukkuja oon saannut ihan yksinkertaisistakin tehtävistä mitkä pitää minulla vääntää rautalangasta, jo tämä tieto ettei osaa yksinkertaisia asioita saa jo olemattoman itsetunnon vielä alemmas.

T: Yli 30v mies

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsäkonekuski

Vierailija
2/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida nykyään olla firmoilla velvollisuutta työllistää mielenterveyspotilaita. Ennen oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalle.

Vierailija
4/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-virkailija

Vierailija
5/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisit varmaan mun työstä, saavun töihin klo 8 ja sitten teen 2 tuntia töitä ja loput 6 tuntia surffaan netissä. Yksin omassa työhuoneessa ilman minkäänlaista asiakaspalvelua. Täytyy myötää, että työtilanne voisi olla huonompikin, koska en tykkää kiireisestä työstä enkä asiakaspalvelusta. Ei kyllä pää rasitu tässä..

Vierailija
6/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti, kopioia, postinjakaja, hyllyttäjä, puutarhuri, roskakuski. Onhan näitä, kun alkaa miettiä. Tärkeintä on kuitenkin se, etä pääset tekemään jotain, mistä tykkäät.

Vierailija
7/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnalle.

Keittolan emännäksi. Ilmoitat vain työnantajalle, että sukulaisellasi on diabetes, niin saat oman puhelimen käyttöoikeuden ja saat olla koko työajan facessa, kunhan tämä "diabeetikko" kuuluu samoihin ryhmiin joissa sometat....

Vierailija
8/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja jollekin apua tarvitsevalle tai joku vanhus joka tarvitsee juttuseuraa, siivousapua ja kaupassa käyntitä. 

Vierailija
9/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ajokorttia? Jotain ajeluhommaa ehkä?

Vierailija
10/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt esim neuropsykologin testeissä jos sulla on oppimisvaikeus/lukivaikeus, add tms. joka vaikeuttaa opiskelua ja arkea?

Vierailija
11/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinehuoltaja

Vierailija
12/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mt-ongelmainen ja varmaan tyhmäkin ja töissä keittiöllä. Tosin tähän sisältyy keittiöstä riippuen asiakaspalvelua. Meillä on aika paljon kuntoutujia ja kehitysvammaisia sekä ihan töissä että harjoittelussa tai tuetussa työssä. Tänne vaan.

Vierailija
13/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnanjohtaja. Kahvittelet kaiken maailman ihmisten kanssa ja pidät välillä kannustuspuheita eri tilaisuuksissa.

Vierailija
14/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan työ on todella epäkiitollista. Meinasi minullakin mielenterveys mennä.

Vierailija
15/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien psykiatriset ongelmat on hoidettava ennenkuin heillä on mahdollisuuksia päästä työelämään. Usein mt-kuntoutujat eivät työllisty avoimille työmarkkinoille, vaan tarvitaan erilaisia kuntouttavan työtoiminnan muotoja joissa työelämän valmiuksia parannetaan askel askeleelta

Vierailija
16/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

metsäkonekuski

Yritin kouluttautua tähän hommaan mutta eipä siitäkään tullut mitään. Yksi syy oli että selkä kipeytyä todella pahasti ettei nukkumaan pystynyt mutta kyllä tuo oppiminen ja muistaminen ja osaaminen esti tämänkin homman sekä se että vuorotyö, tarvii olla suht tasainen vuorokausirytmi. Osaan kyllä koneita ajaa kun on ammatillinen koulutus eräälle toiselle alalle mutta kaikki ne muut asiat käy voimille. Huonosti selitetty pahoittelyt.

Vierailija
17/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen avustaja jollekin apua tarvitsevalle tai joku vanhus joka tarvitsee juttuseuraa, siivousapua ja kaupassa käyntitä. 

Ei mielellään asiakaspalvelutyötä ja henkilökohtaisen avustajan työstä olen lukenut että siellä voi olla todella pahanlaatuisia ihmisiä asiakkaina jotka valittaa ties mistä ja haukkuu pahasti joten pää ei sitä kestä. Saattaisin lopulta itse haukkua kyseisen henkilön jos sellainen tulisi vastaan ja mitta tulisi täyteen.

Vierailija
18/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mt-ongelmainen ja varmaan tyhmäkin ja töissä keittiöllä. Tosin tähän sisältyy keittiöstä riippuen asiakaspalvelua. Meillä on aika paljon kuntoutujia ja kehitysvammaisia sekä ihan töissä että harjoittelussa tai tuetussa työssä. Tänne vaan.

Minkälaista keittiöhommat oikein on? Koska hetkinen ruuanlaitto ei ole ainakaan sopivaa ja muisti ei riitä moneen asiaan yhtäaikaa. Lisäksi jos ruuasta tulee haukut johtuu varmasti minusta ja saa haukut kun teki p*skaa ja taas on vielä olemattomanpi itsetunto, ei sitä tosin enää ole olemassakaan joten...

Vierailija
19/33 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ajokorttia? Jotain ajeluhommaa ehkä?

On BC-kortti sekä traktorikortti mutta en usko että pääsisin vaikka osaisin koska ajohommiin, varsinkin kuorma-auton rattiin tarvii olla selkeä pää koska tietyt teot ympäri maailmaa jne.

Vierailija
20/33 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, löysin tämän keskustelun ja nyt on mulla sama tilanne. Valmistun merkonomiksi marraskuussa ja olen mt-ongelmainen.. Työtä en tiiä mitä tekis kun oma (toinen) ala ei olekaan mun juttu liian sosiaalisten taidon puutteiden vuoksi/paniikkihäiriön. Mitä tässä pitäisi tehdä kun haluaisi kuitenkin ostaa oman asunnon jo yli kolmekymppisenä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän