Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menet yksin taksiin, mille penkille menet istumaan ja miksi?

Vierailija
23.06.2018 |

Itse menen lähes aina vinosti kuskin taakse, eli menosuuntaan nähden takaoikealle. Siinä on riittävä yksityisyys verrattuna etupenkillä istumiseen, ja maksaminen on helpompaa kuin suoraan kuskin takana istuessa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina istunut etupenkille ja nyt vastauksia lukiessani alkaa hävettää. En ole logiikallani hoksannut, että muitakin vaihtoehtoja on. Kamalinta, jos taksikuskitkin ajattelevat etupenkille istuvasta ikävästi.

Vierailija
22/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä oven avaa. Yleensä pelkääjän paikan taakse, mutta jotkut avaavat kyllä etuoven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksikuskit ainakin Helsingissä pitävät etupenkille istuvaa junttina.

Miksi? Istumista varten se etupenkkikin on.

Vierailija
24/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteen

Vierailija
25/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos limo on pihassa niin keskiovesta. 

Vierailija
26/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etupenkille tietenkin.

Sama ku olis kaverin kyydissä ja istuisin takapenkille jos taksissakin taakse menisin. Naurettava ajatus.

Suurimman osan mielestä ei taida olla naurettava ajatus. Jos kuski ei ole tuttu ja eikä itse erityisen seurallisella tuulella, niin turhaa ja kiusallista se vaan on viereen istua. Vanhemmat ihmiset sanoivat, että se antaa naisihmisestä tietynlaisen kuvan ja jopa kuskille aiheen odottaa maksua luonnossa, jos änkeää viereen :D

Vierailija
27/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etupenkille tietenkin.

Sama ku olis kaverin kyydissä ja istuisin takapenkille jos taksissakin taakse menisin. Naurettava ajatus.

Suurimman osan mielestä ei taida olla naurettava ajatus. Jos kuski ei ole tuttu ja eikä itse erityisen seurallisella tuulella, niin turhaa ja kiusallista se vaan on viereen istua. Vanhemmat ihmiset sanoivat, että se antaa naisihmisestä tietynlaisen kuvan ja jopa kuskille aiheen odottaa maksua luonnossa, jos änkeää viereen :D

No tämä nyt on jo päivän paras vitsi. "Antaa naisihmisestä tietynlaisen kuvan" :D Ihan hyvin se kuskikin voi olla nainen.

Vierailija
28/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksikuskit ainakin Helsingissä pitävät etupenkille istuvaa junttina.

Onko sillä jotain väliä, jos taksikuskit Hgissä pitävät junttina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän