Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani jätti ilman ruokaa - mitä itse tekisit?

Vierailija
23.06.2018 |

Olemme reissussa hänen autolla kaukana kotikaupungista. Meillä on siellä omat kodit, hän on asunut kuitenkin käytännössä minun luonani. Palaamme huomenna kotikaupunkiin, hän varmaan olettaa tulevansa minun luokseni silloin.

Hän teki tänään ruoan itselleen eikä tarjonnut minulle (ja kertoi minulle ivallisen oloisena miten hyvää se on), eikä halunnut lähteä kuljettamaan minua apteekkiin, itse olen siis ollut tänään aamusta asti huonovointinen ja kertonut sen. Hän piti huonovointisuuttani mitättömänä syynä maata päivä sängyssä ja olla lähtemättä mihinkään aktiviteettiin, ja hän kertoi minulle, etteivät lääkkeet auttaisi (johon totesin, että minulla ne ovat auttaneet).

Perusturvallisuuden tunteeni ei tällä hetkellä ole paras mahdollinen. Kertoisitteko itse minun tilanteessani toiselle jo tänään illalla, että haluan huomenna sairastaa yksin kotona vai kertoisitko varmuuden vuoksi vasta huomenna kotiin päästyä tai paluumatkan aikana (lähellä kotia) asian?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää paikkansa niin jätä se. Ei ole normaalia syödä ja hehkuttaa omaa ruokaa ja jättää sinut ilman ruokaa? Toisaalta olisit voinut sanoa että sinäkin haluat? Mutta niin ällöttävää käytöstä että toi tulee vaan pahenemaan. Ja tuollainen mies ei sinua rakasta.

Vierailija
2/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee tuollaiselle lapsia. Jäät yksinhuoltajaksi ja joudut repiviin huoltajuuskiistoihin. Lähde hyvän sään aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Ja jatkossa tekisin ruokaa vain itselle.

Vierailija
4/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies vaikuttaa henkisesti väkivaltaiselta ja nauttii kurjuudestasi, olisin ns normaalisti kotiin asti. Noustessani pois autosta toteaisin, että suhde oli tässä ja hyvää loppuelämää. Muuten noin inhottava mies voi vaikka jättää sinut jonnekin tienvarteen kesken matkan

Eli älä paljadta eroavadi kuin kertaheitolla tirvallisesti kodin luona.

Vierailija
5/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Jos todellakin on totta eikä keksitty juttu. Onko mies muuten käyttäytynyt aikaisemmin normaalisti? Tuo käytös ei kuitenkaan lupaa mitään hyvää. Kannattaa vaihtaa miestä, mies ei selvästikään sinua arvosta eikä rakasta.

Vierailija
6/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on apteekki auki juhannuksena?

Vierailija
7/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella epämiellyttävältä käytökseltä mieheltä. Pääsisitkö mitenkään omin avuin kotiin saman tien? Jos ei, niin kertoisin huomenna kotiin päästyänne. Ja sitten koko suhde mietintään.

Vierailija
8/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on apteekki auki juhannuksena?

https://www.apteekki.fi/apteekkihaku.html

Vierailija
9/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin hänelle että meidän juttu on nyt loppu. Mies on sadisti.

Vierailija
10/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kotiin saman tien ja kotona laitat mulkulle viestin, että tämä oli nyt tässä.

Vierailija
11/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluaisit olla tuollaisen miehen kanssa? Näytä tyypille ovea.

Vierailija
12/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin hänelle että meidän juttu on nyt loppu. Mies on sadisti.

Joo mutta sitä ei pidä kertoa missään eristäytyneessä paikassa yksin miehen kanssa! Mihin mahtaa sadisti kyetä, jos tulee jätetyksi jossain erämökissä tai sutiolla maa tiellä.

Mulla ei ehkä hermot kestäisi näytellä normaalia mielentilaa kotiinpääsyyn asti ja yrittäisin soittaa vaikka taksin hakemaan sieltä missä olette. Jos olet kylmähermoinen, niin odota kotiin asti.

Vierailija
13/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies vaikuttaa henkisesti väkivaltaiselta ja nauttii kurjuudestasi, olisin ns normaalisti kotiin asti. Noustessani pois autosta toteaisin, että suhde oli tässä ja hyvää loppuelämää. Muuten noin inhottava mies voi vaikka jättää sinut jonnekin tienvarteen kesken matkan

Eli älä paljadta eroavadi kuin kertaheitolla tirvallisesti kodin luona.

Tee näin.

Vierailija
14/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette yarkalleen? Hotellissa ksupungissa tuskin jos mies teki ruokaa itselleen. Oletteko kaksisteen josssin mökillä vai missä tarkalleen? Saako sinne takseja?

Vierailija
15/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut sanonut, että olet niin huonovointinen, ettet voi syödä? Eikö sinulla muuten siis ole itselläsi yhtään rahaa? En siis sano, että mies toimi oikein, mietin vaan mikä juttu tässä nyt on.

Vierailija
16/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen selostuksessa ei kyllä mainittu miestä sanallakaan, mutta mammojen mielestä MIES on tietenkin SIKA!

Vierailija
17/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tiuskinut hänelle viime aikoina useamman kerran ja nyt hän ilmeisesti kosti sitä. Olen siis muutaman kerran ärsyyntynyt ja tiuskinut miehelle "älä tee noin" ja ohjeistanut turvallisuus- ja hygienia-asioissa "sun täytyy tehdä näin ja näin, tuo on vaarallista". Tänään aiemmin sanoin, että tuntuu kuin joutuisin valvomaan hänen tekemisiään. Se ainakin on saanut hänet tänään loukkaantuneeksi/vihaiseksi.

Vaikka olen välillä hänelle puhunut tiuskien ja komennellen ärsyyntyneenä, en kyllä itsekään tajua miten hän tarkoituksella vei tänään ruoat pihalle, söi yksin ja kertoi vielä ivallisesti miten herkullista on, tarjoamatta minulle. Olin aikonut kysyä vihaiselta mieheltä nätisti saanko ottaa myös ruokaa, mutta en ivallisen kommentin jälkeen enää pystynyt, napostelin nälän yltyessä kovaksi vain mitä käteen sattui. En tajua sitäkään, että tunnin apteekkireissu oli liian paljon ja jäi siksi tekemättä, enkä tajua sitäkään, miten hän vähätteli minun huonoa oloani ja ihmetteli etten pysty kivoja aktiviteetteja tekemään. En tunnista häntä samaksi ihmiseksi enää.

Vierailija
18/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sijaitsette tarkalleen? Mökissä metsänkeskellä kaksisteen vai mitä?

Vierailija
19/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vielä kysymyksiinne yleisellä tasolla: Kieltämättä tulee pohdintaan, onko tämä nyt lopun alkua. Riitoja on viime aikana ollut useammin. Tauko tähän suhteeseen tulee kotona vähintään. Mielestäni ruokatemppu ja apteekissa käyminen evääminen minun ollessa kipeänä oli eri asia kuin miehen opastaminen ärsyyntyneenä. En koskaan itse voisi olla tarjoamatta ruokaa ja lisäksi olla ivallinen että toisella ei ole lämpimään ateriaan mahdollisuutta. Olisin pystynyt kipeänä syömään "oikeaa" ruokaa, ja mies tiesi sen siis hyvin.

En halua tarkkoja tietoja kertoa, ettei tutut tunnista. Olemme kuitenkin sen verran pitkällä kotoa ja syrjäisessä paikassa, että lauantai-iltana taksimatka kotiin maksaisi kahden kuukauden asumiskulujen verran (asumme pk-seudulla), joten yritän jaksaa huomiseen kotiinpaluuseen. En usko, että mies olisi fyysisesti väkivaltainen tms, mutta en halua ottaa täällä korvessa riskiä että hän henkisestikään kohtelisi minua kaltoin enää tämän reissun aikana.

Vierailija
20/26 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tiuskinut hänelle viime aikoina useamman kerran ja nyt hän ilmeisesti kosti sitä. Olen siis muutaman kerran ärsyyntynyt ja tiuskinut miehelle "älä tee noin" ja ohjeistanut turvallisuus- ja hygienia-asioissa "sun täytyy tehdä näin ja näin, tuo on vaarallista". Tänään aiemmin sanoin, että tuntuu kuin joutuisin valvomaan hänen tekemisiään. Se ainakin on saanut hänet tänään loukkaantuneeksi/vihaiseksi.

Vaikka olen välillä hänelle puhunut tiuskien ja komennellen ärsyyntyneenä, en kyllä itsekään tajua miten hän tarkoituksella vei tänään ruoat pihalle, söi yksin ja kertoi vielä ivallisesti miten herkullista on, tarjoamatta minulle. Olin aikonut kysyä vihaiselta mieheltä nätisti saanko ottaa myös ruokaa, mutta en ivallisen kommentin jälkeen enää pystynyt, napostelin nälän yltyessä kovaksi vain mitä käteen sattui. En tajua sitäkään, että tunnin apteekkireissu oli liian paljon ja jäi siksi tekemättä, enkä tajua sitäkään, miten hän vähätteli minun huonoa oloani ja ihmetteli etten pysty kivoja aktiviteetteja tekemään. En tunnista häntä samaksi ihmiseksi enää.

Normaali persoonallisuus ei kosta. Voi suuttia, mutta kostaminen on eri asia ja narsistista. Samoin tuo, ettei mies kestä mitään ohjeistusts ja sitä, että puoliso käyttää joskus epäkunnioittavaa äänensävyä. Älä millään tavoin ärsytä arvaamatonta tyyppiä nyt vaan eroa kotiin tultuasi.

Yksi mies, joka myöskään ei kestänyt ohjeistusta yhtään ja joka vaati puhumaan hänelle kunnioittavasti vaikkei puhunut samoin minulle ja joka harrasti kostamista, kävi käsiksi sellaisella hetkellä, kun koki minun uhmaavan häntä ja hänen arvovsltaansa. Hänellä kuulemma pimeni sillä hetkellä täysin rikä edes muistanut siitä hetkestä mitään jälkeenpäin. Se hirveä teko, joka ruon kiinnikäymisen insiproi, oli kun hän ajusi, että olin jättänyt tahallaan vastaamatta puhelimeen. Ihan suhteetonta.

Eroa päästyäsi kotiin ap. ÄLÄ mainitse mitään siihen suuntaankaan ennen kotiinpaluuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan