Mitä jos liitettäisiin Suomi Norjaan? Sillä ehdolla, että maksavat velkamme pois.
Kommentit (46)
Ai että Suomi sanelisi ehdot? Salli norjalaisten nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että Suomi sanelisi ehdot? Salli norjalaisten nauraa.
Saa meidän fosfaatit. Ai niin, nehän annettiin jo.
Jos suomen kieli lisättäisiin Norjan viralliseksi kieleksi, sitten ei olisi huono diili ollenkaan.
Tuossa voisi olla ideaa. Näyttää että emme osaa itse tehdä oikeita ratkaisuja, vaan olemme historiallisesti tottuneet että päätökset tekee joku muu. Nyt yhteiskuntakin käyttäytyy kun elämänhallinnan menettänyt tt asiakas. Kun tuet eli verotulot napsahtaa tilille, ne laitetaan menemään saman tien, loppu kuu eli vuosi rahoitetaan pikavipeillä. Osan mielestä niitä ei tarvitse maksaa takaisin.
Ei Norja ota tällästä kehitysmaata
Viro vielä mukaan, niin ollaan kunnon Itämeren suurvalta.
Voi hyvinkin olla, että Suomen konkurssipesä myydään eniten tarjoavalle.
Voisin olla Norjan alainen suomalainen. Ja kunnolliset raja-aidat Ruotsiin. Sieltä emme tarvitse "tulijoita" jos ymmärrät keitä tarkoitan.
Ei norjalaiset ole tyhmiä, eikä nuo tosiaankaan halua riesakseen jotain ylivelkaantunutta vanhaan kommunismi-ideologiaan jumiutunutta neuvostoliiton henkistä viimeistä etäpesäkettä.
Joten sori vaan suomisosialistit, kerrankin joudutte ihan itse selvittämään itse aiheuttamanne ongelmat, mistään ulkopuolelta ei tule ketään joka maksaisi tekemänne laskun.
Ennemmin pakkonorja kuin pakkoruotsi. Norjalla ei ole kolonialistista historiaa Suomea kohtaan toisin kuin Ruotsilla.
Haetaan Kiinalta siirtomaa-statusta. Lähes kaikki tavara tulee jo Kiinasta, kohta ovat tehtaat ja telakat siellä. Kiinalaiset voisivat tulla Suomeen lomailemaan puhtaassa luonnossa. Autiot asunnot syrjäseudulla myydään eksoottisina vapaa-ajan asuntoina.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa voisi olla ideaa. Näyttää että emme osaa itse tehdä oikeita ratkaisuja, vaan olemme historiallisesti tottuneet että päätökset tekee joku muu. Nyt yhteiskuntakin käyttäytyy kun elämänhallinnan menettänyt tt asiakas. Kun tuet eli verotulot napsahtaa tilille, ne laitetaan menemään saman tien, loppu kuu eli vuosi rahoitetaan pikavipeillä. Osan mielestä niitä ei tarvitse maksaa takaisin.
Ei norjalaisetkaan nyt niin fiksuja ole että olisivat siksi rikastuneet. Mitähän ne mahtoivat löytää 1960 luvulla, tarkistappa onko vaikuttanut asiaan? Sinänsä suomen voisi tuohon yhdistääkin jos suostuvat. Ei maamme ainakaan yhtään huonommaksi voi enää mennä joten riskejä ei juuri olisi tavallisen kansalaisen näkökulmasta. Suomalaispoliitikot toki menettäisivät massiiviset henkilökohtaiset etunsa joten sieltä voi olla vaikea löytää tämän puolesta äänestäviä. Voitaisiinko nuo pas kat vaihtaa ensi vaaleissa?
Sitten voidaan yhdessä vallata Grönlanti.
Vierailija kirjoitti:
Erottaisiin samalla siis EU:sta.
Norja on ETA -maa eli eipä erottaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottaisiin samalla siis EU:sta.
Norja on ETA -maa eli eipä erottaisi
EU ei ola sama kuin ETA.
Kaikki pohjoismaat yhdeksi valtioksi ja kukin jatkaisi vain jonkinlaisena itsehallintoalueena. Paljon järkevämpää kuin nykyinen meno ainakin Suomen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei Norja ota tällästä kehitysmaata
Ei ole edes kehitysmaa, vaan taantuva jäinen ja homehtuva hel vetti nykyään. Tällaisia maita ei ole historiassakaan monia ollut, joten onko näille vakiintunutta nimitystäkään vielä? Suomettuminenkin on jo käytetty ja viittaa muuhun hännystelyyn ja muiden toimesta alistamiseen mutta siitäkään ei nyt ole oikein kyse kun hallitus on itse ajanut kaiken romuksi.
Mitä he tällä paskamaalla tekisivät??