Käly laittoi viestiä, että minkä vuoksi olen ottanut yhteyttä hänen mieheensä
Vaati tilille kuukausia sitten laittamani viestin takia. Viesti oli kutsu juhliin, olettamuksesta tietysti että koko perhe tulee paikalle.
Muotoilun viestin ehkä huonosti, mutta kun facebook-kavereita ollaan, ajattelin että tajuavat mistä on kyse.
Nyt tämä mieheni sisko on vakuuttunut että minulla ja hänen miehellään olen jotain sutinaa keskenämme. En todellakaan ole siitä ukosta kiinnostunut ja miestäni vaan naurattaa koko tilanne.
Onko paras olla ottamatta enää ikinä tähän ihmiseen mitään kontaktia vai mitä tekisitte tilanteessani.
Ja tiedän, parempaa trollia en olisi itsekkään keksinyt, mutta tämä ei valitettavasti ole trolli.
Pitäisikö vihjata kälyn mielenterveydestä jollekin?
Kommentit (31)
Nyt kuullaan vain yksi puoli tarinasta. Kälyhän nimenomaan on kysynyt, minkä vuoksi on ottanut yhteyttä, joten hän ei ole siis tiennyt, että kyseessä on kutsu. Siellähän voi olla vaikka mitä käynnissä, että miehellä on sutinoita joka suuntaan ja nyt kartoitetaan, että keitä nämä ihmiset ovat. Tai mies on voinut rehvastella, että on viestitellyt sinun kanssasi, mutta ei suostu näyttämään viestiä. Tai sitten käly ihan aidosti ihmettelee, miksi hänelle ei ole kutsua näytetty.
Jos käly vaatisi sinua tilille kutsusta, jonka hän on jo nähnyt, asia olisi eri. Mutta nythän hän ei ole edes tietoinen siitä kutsusta, joten tottakai hän kysyy, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vaati tilille kuukausia sitten laittamani viestin takia. Viesti oli kutsu juhliin, olettamuksesta tietysti että koko perhe tulee paikalle.
Muotoilun viestin ehkä huonosti, mutta kun facebook-kavereita ollaan, ajattelin että tajuavat mistä on kyse.
Nyt tämä mieheni sisko on vakuuttunut että minulla ja hänen miehellään olen jotain sutinaa keskenämme. En todellakaan ole siitä ukosta kiinnostunut ja miestäni vaan naurattaa koko tilanne.
Onko paras olla ottamatta enää ikinä tähän ihmiseen mitään kontaktia vai mitä tekisitte tilanteessani.
Ja tiedän, parempaa trollia en olisi itsekkään keksinyt, mutta tämä ei valitettavasti ole trolli.
No trollihan tämä! "Pitäisikö vihjata sinun mielenterveydestäsi jollekin"? Ja helvetin huono trolli onkin.
Se mieshän tuossa idiootti on, jos ei ole näyttänyt koko perheelle osoitettua kutsua vaimolleen. Miksi naureskelet vaimolle?
Entä, jos täällä olisi tällainen aloitus.
"Mieheni kertoi erään riidan yhteydessä viestitelleensä veljeni vaimon kanssa, mutta ei suostu kertomaan mitä. Antoi ymmärtää, että olisi ehdottanut tapaamista miehelleni. En olisi koskaan tästä ihmisestä uskonut. Mies ei kerro mitään. Laiton viestin tälle veljeni vaimolle. Yritin olla syyttämättä mistään, vaan kysyin ihan neutraalisti, minkä asian vuoksi hän on ottanut yhteyttä. Nyt tämä veljeni vaimo alkoi haukkumaan minua vainoharhaiseksi, vaikka ihan asiallisesti kysyin. Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella? Vastaako oikeasti viaton ihminen noin?"
Vierailija kirjoitti:
Paranoidia.
Puolin ja toisin.
Eikö käly muka ole tiennyt että hänen miehensä ja ap ovat fb -kavereita? Ja miksi mies ei välittänyt koko perheelle hänen tilinsä kautta tullutta kutsua? Se mieshän tässä outo epeli on, ei käly.
En ole fb:ssä, mutta sen olen tajunnut, että se on pahempi on "rikkinäinen puhelin" (muistattehan leikin). Huolimattomat muotoilut muuttuvat loukkaaviksi, huumori ilkeilyksi … Kun ihmistä ei näe tai hänen ääntään kuule, välittyy koko viestistä ehkä kolmasosa. Siksi ei kannata kirjoittaa "ehkä vähän huolimattomasti".
Ap:llä on kyllä aikamoiset drama queenin elkeet: ei "ikinä" enää aio tavata lähisukulaisiaan, pohtii jonkinnäköisen psykiatrisen diagnoosin hankkimista kälylle. Jollei sutinaa miehen kanssa ole, se käy kyllä ajan myötä ilmi. Ei kälyn viestille mitään tarvitse tehdä, jättää vain omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin anteeksi huonosti muotoilusta viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö vihjata kälyn mielenterveydestä jollekin?Pyytäisin anteeksi huonosti muotoilusta viestistä.
Ja mistä tiedät, ettei kälysi mies käyttäydy niin, että ajattelee sinun olevan hänestä kiinnostunut. Ensinnäkin miksi ei ole näyttänyt viestiä vaimolleen. Mutta miksi et lähettänyt viestiä suoraan kälylle?
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä omituista että sinä lähetät kutsun miehesi siskon miehelle? Miksi et suoreen siskolle tai miksi ei miehesi kutsu siskoaan?
Meillä kumpikin hoitaa kutsut omaan sukuunsa päin, minä kutsun veljeni perheineen eikä mieheni lähetä kutsua veljeni vaimolle 😁
Mitähän ihmeellistä tuossa on? Meillä se joka järjestää juhlat esittää myös kutsut. Hieman töykeää se "vaimo järjestää juhlat, tulkaa käymään." Ainakin itselleni tulee olo, että se juhlien järjestäjä ei edes halua meitä paikalle, kun välikäden kautta asiasta kuullaan. Ja kutsut lähetän milloin kellekin, en mieti että tuo on mun siskon mies, en mä sille voi kutsua laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä omituista että sinä lähetät kutsun miehesi siskon miehelle? Miksi et suoreen siskolle tai miksi ei miehesi kutsu siskoaan?
Meillä kumpikin hoitaa kutsut omaan sukuunsa päin, minä kutsun veljeni perheineen eikä mieheni lähetä kutsua veljeni vaimolle 😁Mitähän ihmeellistä tuossa on? Meillä se joka järjestää juhlat esittää myös kutsut. Hieman töykeää se "vaimo järjestää juhlat, tulkaa käymään." Ainakin itselleni tulee olo, että se juhlien järjestäjä ei edes halua meitä paikalle, kun välikäden kautta asiasta kuullaan. Ja kutsut lähetän milloin kellekin, en mieti että tuo on mun siskon mies, en mä sille voi kutsua laittaa.
Samaa mieltä. Ehkä ap muotoili viestin huonosti tai lähetti ”väärälle” henkilölle, mutta ei nyt ihan normaali ihminen moisesta tilanteesta epäilisi veljensä vaimoa lortoksi. Huhhuh.
Ja kyllä minäkin loukkaantuisi jos olisin ap.
Ja ihmettelisin myös, jos veljeni vaimo ottaisi yhteyttä mieheeni eikä minuun. Meillä tällaiset kutsut laitetaan puolison lähisukulaisille eikä lähisukulaisten puolisoille. Se on vaan kohtelias tapa.