Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käly laittoi viestiä, että minkä vuoksi olen ottanut yhteyttä hänen mieheensä

Vierailija
23.06.2018 |

Vaati tilille kuukausia sitten laittamani viestin takia. Viesti oli kutsu juhliin, olettamuksesta tietysti että koko perhe tulee paikalle.
Muotoilun viestin ehkä huonosti, mutta kun facebook-kavereita ollaan, ajattelin että tajuavat mistä on kyse.
Nyt tämä mieheni sisko on vakuuttunut että minulla ja hänen miehellään olen jotain sutinaa keskenämme. En todellakaan ole siitä ukosta kiinnostunut ja miestäni vaan naurattaa koko tilanne.
Onko paras olla ottamatta enää ikinä tähän ihmiseen mitään kontaktia vai mitä tekisitte tilanteessani.
Ja tiedän, parempaa trollia en olisi itsekkään keksinyt, mutta tämä ei valitettavasti ole trolli.
Pitäisikö vihjata kälyn mielenterveydestä jollekin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
2/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei käly

Tässä taitaa nyt olla jonkinlainen väärinkäsitys.

Lähetin viestin mieheni veljelle ja pyysin koko perheen juhliin, en pelkästään häntä.

Hyvää juhannusta "Joonakselta" (miehesi) ja minulta. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää omaan arvoonsa ja ottaa etäisyyttä. Vähän hullulta kuulostaa ja tulee mieleen että jompikumpi siellä on käynyt vieraissa!

Vierailija
4/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei, tapahtuuhan tätä. Omassakin tuttavapiirissä tällainen täysin harhaisella tavalla mustasukkainen henkilö, joka ajoi lopulta liittonsa eroon eikä vielä sittenkään nähnyt omassa toiminnassaan vikaa - päinvastoin koki, että puolison aloitteesta tullut ero oli vain todistanut uskottomuuden.

Muuta neuvoa ei ole, kuin että pysy noista hulluista erossa.

Vierailija
5/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää omaan arvoonsa ja ottaa etäisyyttä. Vähän hullulta kuulostaa ja tulee mieleen että jompikumpi siellä on käynyt vieraissa!

Tämä mieheni sisko soittelee välillä ja on kertonut epäilemänsä miestään jostain syrjähypystä, mutta ikinä ei ole vihjannut, että epäilisi minua! Tällä hetkellä oksettaa koko nainen!🤢

Vierailija
6/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä omituista että sinä lähetät kutsun miehesi siskon miehelle? Miksi et suoreen siskolle tai miksi ei miehesi kutsu siskoaan?

Meillä kumpikin hoitaa kutsut omaan sukuunsa päin, minä kutsun veljeni perheineen eikä mieheni lähetä kutsua veljeni vaimolle 😁

Vierailija
7/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei käly

Lähetin viestin mieheni veljelle ja pyysin koko perheen juhliin, en pelkästään häntä.

Ap

Onko miehesi sisko yhdessä veljensä kanssa 😂

Vierailija
8/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä omituista että sinä lähetät kutsun miehesi siskon miehelle? Miksi et suoreen siskolle tai miksi ei miehesi kutsu siskoaan?

Meillä kumpikin hoitaa kutsut omaan sukuunsa päin, minä kutsun veljeni perheineen eikä mieheni lähetä kutsua veljeni vaimolle 😁

Oli minun valmistuminen, siksi minä kutsuin. Laitoin saman kutsun puolelle suvulle, enkä ajatellut asiaa sen enempää.. Tämä perhe on hiukan sulkeutunut, lapsilla on mutismia yms, enkä ihmetellyt etteivät saapuneet paikalle. Mies on siskoaan reilusti nuorempi, eivät ole kovin läheisiä.

Vierailija
9/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun veljeni vaimo ottaisi yhteyttä mieheeni kutsuakseen meidät hänen valmistujaisiin en todellakaan ajattelisi että yrittää jotain.😂

Ei kävisi mielen vieressäkään, joten ap, kälysi on häiriintynyt tai psykoosissa tai muuten vainoharhainen.

Vierailija
10/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei käly

Ap

Ei ole minun viesti.

Oikea ap

Vierailija
11/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi enää missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa. Ja täytyy kyllä ihmetellä miestäsi, mitä nauramista tuossa on?

Vierailija
12/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni on sairaan mustasukkainen miehestään. Kertoo tekevänsä tämän puhelimeen ratsioita. En tiedä sitten, luvallako vai salaa, mutta ilmeisesti etsii ” todisteita” avokin uskottomuudesta. Eikä tämä ole edes pahin, kaikki riidat tuntuvat heillä käsittelevän tätä samaa asiaa. En ymmärrä miten tämä mies jaksaa siskoani.

Vierailija
13/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuohan on sairasta. Käske kälyn syödä lääkkeensä tai hakeutua hoitoon.

Vierailija
14/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minun valmistuminen, siksi minä kutsuin. Laitoin saman kutsun puolelle suvulle, enkä ajatellut asiaa sen enempää.. Tämä perhe on hiukan sulkeutunut, lapsilla on mutismia yms, enkä ihmetellyt etteivät saapuneet paikalle. Mies on siskoaan reilusti nuorempi, eivät ole kovin läheisiä.

No ei ole ihme että lapset oireilevat sairaassa ympäristössä. :(

Vierailija
15/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ettei ole sisaruksia, ei miehellä eikä minulla. Ollaan taas säästytty kaikenlaiselta sekoilulta.

Vierailija
16/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei käly

Ap

Pahoittelen, jos ilmaisin itseni epäselvästi.

Oletin, että käly on kirjoittajan miehen veljen vaimo.

Vierailija
17/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei käly

Ap

Pahoittelen, jos ilmaisin itseni epäselvästi.

Oletin, että käly on kirjoittajan miehen veljen vaimo.

Kyse on miehen siskosta, käly hänkin.

Vierailija
18/31 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vastaa sille että "Lasse" kävikin illalla juhlimassa. 😉

Vierailija
19/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ainakin niin loukkaantunut tuollaisesta, etten haluaisi enää ikinä edes nähdä. Minulle ei tarvitse kuin kerran vittuilla. Toista kertaa ei tulisi.

Vierailija
20/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin laittanut kutsun mieheni siskolle enkä tämän siskon miehelle. Jotenkin se tuntuisi oikeammalta.

Tietenkään tuollainen mustasukkaisuus ei ole normaalia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi