Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lopettaa alkoholin juomisen, mutta pelkään jääväni ilman kavereita

Vierailija
23.06.2018 |

Olen siis lukioajan juonut aika runsaastikin, mutta nyt on tullut mitta täyteen. Ei vain enää huvita, ja haluan pitää huolta terveydestäni. Olen kuitenkin aloittamassa yliopiston syksyllä, ja siellä kuulemma jää helposti ulkopuoliseksi, jos ei ryyppää. Eikö siellä tosiaan järjestetä mitään alkoholittomia ryhmäytymisiä ja ajanviettoja? Onko mun vaan pakko juoda, jos haluan kavereita ympärilleni? Selvinpäin kännibileissä vaan on niin perseestä olla, että se ei ole vaihtoehto (kohtuullinen juominen ei siis haittaa, mutta känninen seura on inhottavaa selvinpäin).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sosiaaliset piirit jäivät onnettoman pieniksi, koska en käynyt opiskelijabileissä ryyppäämässä. Selvinpäin niissä ei kestä kovin pitkää olla.

Onneksi olen saanut muutamia kavereita harrastuksen kautta.

Minusta on surullista, että kaikkiin opiskelijatapahtumiin liittyy humalahakuinen juominen. Näin ainakin pienemmässä opiskelijakaupungissa. :-(

M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat sosiaaliset piirit jäivät onnettoman pieniksi, koska en käynyt opiskelijabileissä ryyppäämässä. Selvinpäin niissä ei kestä kovin pitkää olla.

Onneksi olen saanut muutamia kavereita harrastuksen kautta.

Minusta on surullista, että kaikkiin opiskelijatapahtumiin liittyy humalahakuinen juominen. Näin ainakin pienemmässä opiskelijakaupungissa. :-(

M25

Tätä mä just pelkään... :(

Ap

Vierailija
4/4 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään positiivisia kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi