Juhannuspano
Kommentit (35)
Aamulla varhain naitiin kun olin kyläilemässä, perinteinen asento
Tuli saatua ja tuntui kyllä hyvälle, pakko myöntää. Ja ekan kerran koin aktin järviveden syleilyssä, nolottaa hieman kuuliko mökkinaapurit ääneni, kun vedessähän äänet kantaa suht hyvin..
Bonusta oli saunassa saatu kielihoito ja peppupano pesuöljyn ja hien liukkaalla reiällä.
N38
Sohvalla kun lapsi oli päiväunilla.
Lähäri, hyvältä tuntui. Sain mällit vatsalle ja paidalle, jäi harmittamaan etten ottanut lopputuloksesta kuvaa :)
Suihkussa runkkasin vielä toisenkin orkun. Ihana juhannus, ihanaa munaa <3
N38 nro2
Huikee sessio. Vaimo käsirautoihin, side silmillään. Kaalimato, vibramuna, pikkudildo, penisrengas, liukkari ja kesäkurpitsa. Suuta, pillua ja pyllyä. Rouvalle tukku orkkuja ja pillu punottamaan. Laukesin voimalla hänen vatsalleen ja tisseilleen.
Eilen sain, kun vein veneellä bilettäjätytön mökilleen. Hän tarjosi matkalla hyvää kyytiä.
Oli mieluinen yllätys.
En saanut, mut vielä olis tää päivä ;)
Mies 27v Turku
Olen saanut viimeksi pitkäperjantai. Ja kyllä, mietin eroa joka päivä joka tunti.
Kolmesti on tullut saatua tähän mennessä....ja taas hiukan kutkuttas. Mökillä ollaan ja pääasiassa saunalla tullut pantua kun on lapsia ja vieraita ollut. Äänistä kuulin että siskokin sai ainakin eilen pippeliä ;)
Kiihoittava ajatus! Porukka orgiat ;D
En saanut. Liikaa sukulaisia ja lapsia. Vaimolla muut mielessä ja seksikytkin off-asennossa.
Vituttaa.
Jussina pitäisi saada munaa, mutta kun ei. Äijä vaan hommaile muuta eikä pane
Toki sain. Minä polvillaan takaapäin, minä selällään mies polvillaan ja vielä kovaa kontillaan takaapäin, mies veti hiuksista samalla. Hyvää teki, kuten myös nuolenta jonka sain mieheni laukeamisen jälkeen. Hieno mies, huolehtii mulle myös orkun :)
Runkkasin ja örähtelin, saattoi kuulua tyynellä järvellä aika kauas. Akka räpläsi kännykkää taas koko juhannuksen.
Eipä tullunna juhannuspillua tänäkään vuonna. Tosin olin aiemmin viikolla saanut säälipillun, niin eipä sitä liika aleta nussiin. Sitähän voi tulla jollekkin liian hyvä mieli, kun likaa alkaa seksiä harrasteleen.
Se on max. 1 kerta viikkoon ja sillä pärjää. Aikansa kutakin, sanovat
En saanut ...millasessa tilanteessa huomasit että siskosi sai pippeliä? Kiihottiko se sinua?
Meillä on ollut juhannuksena täysrauhoitus viimeiset 20 vuotta minun puolesta.
En - ei olisi kyllä haitannut, vaikka olisin saanutkin. Mutta se, keneltä haluaisin, ei varmasti haluaisi antaa mulle enkä viitsisi ehdottaa edes pienessä kännissä.
Sain, ensin mökkeillessä vähän lipsahti varatun miehen kanssa, joskin se jäi käsipeliin ja suihinottoon. Sen jäljiltä krapulapanetus oli niin tolkuton, että onneksi kotiin palatessa satunnaisen vakituinen fuckbuddy tuli hoitelemaan mut kunnolla.
N33 sinkku
Ei, en saanut :(