Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä näitä juhlapyhiä yksin. Lapset on isällään ja kaverit

Vierailija
23.06.2018 |

on perheidensä kanssa. Muutenkin ollut niin raskasta. Kävin äsken parvekkeella, mutta en uskalla hypätä alas. Jos en kuolekaan. Jos matka alas onkin pitkä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla perhe mutta kotona ollaan. Tee ruokaa etukäteen ja leivo jotain herkkuja lapsille.

Syö jotain hyvää ja katso joku hyvä leffa.

Itse katsoin Ruotsin paratiisihotellin.

Vierailija
22/25 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuore ero takana? Olet nyt kriisin keskellä ja epätoivo ja toivo ovat samassa paketissa.

Ajattele positiivisesti. Tee lista hyvistä asioista, jotka sinulla on elämässäsi. Se,että yksittäisenä Juhlapyhänä olet yksinäinen ja epätoivoinen ei tee sinusta yksinäistä ja epätoivoista ihmistä. Tilanne on nyt mitä on, mutta älä anna sen määritellä itseäsi.

Katso paikkakunnan juhannustapahtumat tälle päivälle. Mene mukaan, on kyse sitten yhteisöaulutilaisuudesta tai jostakin muusta. Jollei sinulla ole autoa facebookin paikallisesta ryhmästä kyyti voisi löytyä.

Ei edes ihan tuore ero, mutta paljon vastoinkäymisiä ollut nyt ja uusiakin sydänsuruja. Elämä ei nyt vaan ota kirkastuakseen.

Ap

Ihmissuhteet aiheuttavat usein onnea ja usein myös sydänsuruja. Kaikilla on enemmän tai vähemmän sydänsuruja elämässään. Uutta päin!

Miten tuo uutta päin toteutetaan? Haluan sinne. Mitä pitää tehdä? Miten?

Ap

Uudet päämäärät, uusia ihmisiä, halu oppia uusia asioita ja olla utelias elämälle, uusi harrastus, uusi asuinympäristö. Älä takerru vanhaan, tartu uuteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa tilanteessa ja näin on ollut jo vuosia. Lohdutan itseäni syömällä ja juomalla. Siivosinkin, niin on sitten enemmän aikaa olla lasten kanssa ensi viikolla.

Jos mietit kuolemaa, kannattaa hakea ammattiapua. Se kertoo masennuksesta! Olen itsekin masentunut, mutta en ajattele kuolemaa ainakaan tosissani. Aion elää vaikka väkisin lasten takia. Tee sinä samoin, pyydän!

Ongelmat ja masennus on väliaikaisia, itsemurha on pysyvä ratkaisu väliaikaisiin ongelmiin. mieti tätä ja lapsiasi. Hae apua, lääkitystä ja mieti, mikä auttaisi.

Itse olen jo aika vanha ja siksi osittain luovuttanut joissakin asioissa. Toisaalta mietin, mitä pitäisi tehdä ja muuttaa, mutta en oikein jaksa enää. Tuntuu, etten ole tärkeä muille kuin lapsille. Sekin on jo paljon. Mutta haluaisin, että olisi edes yksi tärkeä aikuinen ja seuraa sen verran, etten olisi lähes aina yksin (paitsi lapset kun ovat).

toivotaan, että asiat on pian erilailla ja paremmin! Voimia muuttaa se, minkä voi!

Tämä kuin itseni kirjoittama, paitsi että lapseni ovat jo aikuisia ja asuvat muissa kaupungeissa. Toki tiedän että olen heille tärkeä mutta heillä on omat elämät ja nähdään useamman kuukauden välein, ei soitella tai viestitellä edes joka viikko.

Istuuko ihmiset vaan kotona somessa ja täällä keskustellaan. Missä kaikki on? Tänäänkin kävin kävelyllä ja niin oli hiljaista.

Vierailija
24/25 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muut ole ystävien, perheidensä ja sukulaistensa kanssa?  Mulla ei ole niitä paitsi lapset ja pari ystävää, joilla on omat perheet ja ystävät myös. Pari lupaili pyytää mukaan, muttei kuulunut mitään. En olisi kyllä jaksanut mennäkään, masensi sen verran etten olisi ollut hyvää seuraa. Vietin koko juhannuksen yksin kotona, join pari pulloa viiniä ja söin lähes koko ajan.  Kävin välillä kaupassa, sen verran jaksoin ulkoilla, vaikka olen aito ulkoilmaihminen. Ei ollut ihan niin hiljaista kuin ajattelin, kauppojakin auki ja ihmisiä niissä.

Vierailija
25/25 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuore ero takana? Olet nyt kriisin keskellä ja epätoivo ja toivo ovat samassa paketissa.

Ajattele positiivisesti. Tee lista hyvistä asioista, jotka sinulla on elämässäsi. Se,että yksittäisenä Juhlapyhänä olet yksinäinen ja epätoivoinen ei tee sinusta yksinäistä ja epätoivoista ihmistä. Tilanne on nyt mitä on, mutta älä anna sen määritellä itseäsi.

Katso paikkakunnan juhannustapahtumat tälle päivälle. Mene mukaan, on kyse sitten yhteisöaulutilaisuudesta tai jostakin muusta. Jollei sinulla ole autoa facebookin paikallisesta ryhmästä kyyti voisi löytyä.

Ei edes ihan tuore ero, mutta paljon vastoinkäymisiä ollut nyt ja uusiakin sydänsuruja. Elämä ei nyt vaan ota kirkastuakseen.

Ap

Ihmissuhteet aiheuttavat usein onnea ja usein myös sydänsuruja. Kaikilla on enemmän tai vähemmän sydänsuruja elämässään. Uutta päin!

Miten tuo uutta päin toteutetaan? Haluan sinne. Mitä pitää tehdä? Miten?

Ap

Uudet päämäärät, uusia ihmisiä, halu oppia uusia asioita ja olla utelias elämälle, uusi harrastus, uusi asuinympäristö. Älä takerru vanhaan, tartu uuteen!

En ole takertunut vanhaan. Kaikki puitteet ja olosuhteet minulla on kunnossa. Mikään ulkoinen ei kuitenkaan kompensoi sitä yksinäisyyden tunnetta silloin, kun tosiaan on yksin.

Ap