Jos lähtisit pe-la-iltana terassille/ravintolaan, millaiset olisivat vaatteesi?
Kommentit (29)
Jotkin paremmat farkut ja kiva paita tai pikkumusta korkkareilla.
N43
Terassille vain helteellä ja sinne laittaisin kukkakuosisen maksimekon (kuulostaa vähän mammalta, mutta oikeasti vähän hipahtava ja vartaloa nätisti korostava), aurinkolasit ja musta olkihattu, vaaleat hiukset laineilla.
Ravintola/baariltaan pikkumusta tai polkadot-mekko saumallisilla sukkahousuilla ja korkkareilla, punaiset huulet ja vaaleat kiharat.
Peruslookki minulle ylläolevat, tutut voi tunnistaa :D
N32
"Miksi pakaroideni esittely on teille ongelma?"
Ei se ongelma ole, mutta jos terassilla meinaa syödä niin menee ruokahalu jos jonkun pissiksen persre*kä ruskeana vilkkuu lautasen vieressä koko ajan.
Farkkucaprit,ballerinat, puuvillapaita, farkkutakki, pieni eleetön olkalaukku.
Esim. mustat culottes-housut, valkoinen t-paita, mustat Vansin old school -tennarit ja nahkainen vintagelaukku kirppikseltä. Farkkutakki viileämmällä säällä. Hiukset puoliponnarilla ja pyöreät RayBanin aurinkolasit.
-N27
t. shortsisukkispeppu kirjoitti:
Miksi pakaroideni esittely on teille ongelma? Miehet ja minä tykkään, niin on se ihme, että teitä pitää ahdistaa!!??
Tosi kiva istua terassituolille sen jälkeen, kun hikinen perseesi on ollut siihen liimautuneena. Kerralla vaan rohkeasti strippibaarin lavalle, jos pakaroiden esittely on juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Sään mukaan. 36v.
Sama täällä 😎
Miksi pakaroideni esittely on teille ongelma? Miehet ja minä tykkään, niin on se ihme, että teitä pitää ahdistaa!!??