Jos lähtisit pe-la-iltana terassille/ravintolaan, millaiset olisivat vaatteesi?
Kommentit (29)
Teinejäkö tämä palsta on täynnä? Ei kai kukaan aikuinen kysele jotain vaatevalintoja kuin pikkukakara?
Ihan samanlaiset kuin minä tahansa muunakin iltana. Eli joku kellohelmainen mekko plus tarvittaessa neuletakki tai nahkarotsi jos on tosi viileää. Jalkaan joko korkkarit tai nyörisaappaat. Farkkuja en omista. Ikää 36v.
Mustat farkut, joku erikoisempi T -paita, biker -jakku ja tennarit.
Ei hajuakaan, kun en Suomessa baareilua harrasta. Viimeeksi olin terassilla etelänmatkalla yhtenä iltana ja silloin oli päällä pellavavaatteet ja isompi huivi illan viileyttä varten.
Pitkä neuletakki, polvipituinen mekko, vähän paksummat sukkahousut. 25.
Varmaan farkut, joku paita, varvastossut ja neuletakki mukaan.
Nilkkapituinen trikoomekko, farkkutakki ja tennarit.
Ikä 58
Ostin juuri Jokiselta kalliin mekon puoleen hintaan eli tiukka mekko, sandaalikorkkarit, pitkä jakku lähinnä takiksi. Pitkiin tummiin hiuksiin joko sexypörrö tai suoristus. Isot renkaat korviin. Pushupit tietty. Iso laukku jossa vaihtokengät kotimatkalle.
Ja olen menossa tänään.
Mukava ja siisti mekko, neuletakki/bolero/muu takki, sukkahousut yleensä mustat kesälläkin ;) matalat kengät. Ikää 26
Peppushortsit ohuilla sukkiksilla korkkareissa ja joku musta nahkatakki ja nätti huivi kaulaan.
Pask anen huppari ja likaiset valkoiset college housut, missä nilkkoihin asti oleva tuote rip uliraita. Ainiin ja joku v itun hieno lippis.
Viimeksi viime lauantaina taisi olla moshi moshin valkoiset farkut, värikäs toppi, Busnelin kitinvärinen pitkä neuletakki, ruskeat mokkaiset korkkarit, Hermèsin mokkainen tote. Oltiin Savoyssa syömässä ystävien kanssa ja sieltä lähdettiin kiertelemään Kaivarin ja Ullanlinnan terasseja.
Olen 36 vuotta.
Ihan normi kuteet. Liian hienoksi pukeutuminen näyttää hassulta ja snobilta.
Vierailija kirjoitti:
Neule tai villatakki tai kenttätakki tai harrington
Chinot tai puolireiden khakishortsit
OCBD
Loaferit tai desert bootsit
Clubmaster
OCBD? Mitä vikaa on ihan tavallisessa kauluspaidassa (sitähän tuo kai tarkoittaa)? Ja eikö ne desert bootsit ole ihan vaan mokkanahkaiset kävelykengät? En kyllä moisilla aavikolle menisi. Ja pitikö aurinkolaseja vielä tarkentaa Clubmastereiksi?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kuosi/väri mekossa? Sukkiksien väri ja denier? Kengät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kuosi/väri mekossa? Sukkiksien väri ja denier? Kengät?
Mustaa, kaikki mustaa.
En tiedä mitä tarkoittaa denier.
Kengät nyt vain mitkä sattuvat olemaan kaikista siisteimmät/ehjimmät.
Denier=sukkiksien paksuus, mitä suurempi denier sitä peittävämmät sukkikset. Esim.10d on seitinohuet ja kuin toinen iho eikä peitä mitään ja esim.40-60d peittää paksuudellaan jalkojen ihon kokonaan.
Camo-shortsit, Demilichin paita, 34
Farkut, toppi ja kimono/ohut takki
Ikää 25v