Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään baareissa notkuva mies isäksi tultuaan vähentänyt baarissa käyntiä tai jopa lopettanut?

Vierailija
27.04.2006 |

Sydän syrjällään mieti, kun ystäväni saa kohta vauvan ja hänen miehensä käy baarissa melkein joka ilta - 3-5 krt/vko...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies kävi ennen ehkä 2x kk baarissa, nyt kun on 2 lasta, ehkä kerran kuussa. Tai sitte käydään se kerta kuussa yhdessä.

Vierailija
2/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneks väheni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni miespuolinen kaverini on tälläinen sekä lukuisat mieheni kaverit ja valitettavasti yksikään näistä ei ole ainakaan vähentänyt käyntejä ja jos jotain muutosta on tapahtunut niin baarissa notkuilu on lisääntynyt..

Vierailija
4/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vielä raskausaikana vähentänyt menojaan, mutta vauva-aikana sitten vähän, noin kertaan viikko. Mulla alkoi hermostuttaa ja lapsen ollessa vuoden ikäinen, oli " vakava keskustelu" = ilmiriita siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei, ja että miehellä on vaihtoehtoina lopettaa tai sitten minä ja lapsi lähdetään. Nyt ei enää juurikaan käy ryypyllä, kerran kahteen kuukauteen varmaan keskimäärin ja viettää paljon enemmän aikaa minun ja lasten kanssa.

Vierailija
5/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies isäksi tulon jälkeen.. Kävi jonkun aikaa baareissa mut nykyään toooossiiiii harvoin. Kotona ottaa muutaman olusen mut ei mihinkään lähe. Yleensä mennään yhdes. Mut sitäki tosi harvoin.

Vierailija
6/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään viikonloppuisin. Ja viikollakin aina kun mahdollista. Aika kamalaa ettei lasten tekeminen saa toisiin ajatuksiin. Lapset on niin vähän aikaa pieniä. Eikö muutamaa vuotta voi olla juomatta? Vastaus ei. Ja myös " hienojen" perheiden isät.

Vierailija
7/7 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nykyään potee siitä " huonoa omaatuntoa" enemmän kuin ennen lasta.