pystytkö tarvittaessa naamioitumaan mieheksi?
Itse pystyn kunhan ei tarvitse saunassa käydä. Näytän siltä harry potterin näyttelijältä mieheksi pukeutuessani
Kommentit (9)
Kyllä olen aika miehekäs. Eikä tarvitse paljoa rintamustakaan litistää.
Näytän... no vaikka jaajolta.
Olen pitkähkö ja omaan leveät hartiat ja kapean lantion.
Kaukaa menisin miehestä, jos leikkaisin hiukset lyhyeksi.
Kait. Ihan tahtomattakin välillä, minua on luultu ainakin kaksi kertaa mieheksi, kun päällä oli huppari, mutta silloin nuo eivät nähneet naamaani. (Naamani on kuulemma miehekäs, mutta en tiedä varmuudella luultaisiinko sen perusteella oikeasti mieheksi.)
Eilen kun kuljin sadetakissa, niin varmaan näytin mieheltä. Joku katsoi mua vähän pitempään naamaan, en tiedä miettikö että kumpaakohan sukupuolta olen, vai jostain muusta syystä.
Olen 172 cm ja leveäharteinen.
En pysty. 157cm poika voisin olla nutturalla ja kurveilla varustettuna.
Työkaveriani on usein puhuteltu miehenä, hän on aika lyhyt, mutta harteikas ja hän pitää hiuksensa ihan lyhyenä ja pukeutuu aika jätkämäisiin vaatteisiin.
Liian isot rinnat että täysjärkinen luulis mieheks. Partaa voisin kyllä kasvattaa leuan alla jos jätän nyppimättä...
Kummiskin tullut transu kommentteja parisen kertaa elämässäni joten ehkä sittenkin onnistuisi..
168cm pitkä, kuulema vahvin nainen mitä tuttavat miehet tunteneet vaikken edes harrasta liikuntaa.. ärsyttävä halkio leuassa..
Kai joku tyhmä luulis mieheks jo pelkästään sheivaamattomien jalkojen takia nykypäivänä.
Tunsin ala-asteella tytön, joka joutui hassuun tilanteeseen.
Uimahallin täti ei ollu varma antaako sinisen vai punaisen avaimen.
Tästä tytöstä kasvoi upea ja kaunis nainen.
No en todellakaan, olen pieni ja kurvikas, joten aika säälittävä mies minusta tulisi, joku Charlie Chaplin -hahmo korkeintaan-