Läheisyyttä ei, sekdiä on. Missä vika?
Avovaimoni ei anna minkäänlaista läheisyyttä, esim halaukset, suudelmat, silittely loistavat poissaolollaan. Seksiä kuitenkin on. Mikä mättää? Itse pyrin noihin kaikkiin, mutta minut torjutaan jatkuvasti. Olen ihmeissäni. Oon ihan ok näköinen, jopa komeakin ja hyväkuntoinen. En vaan ymmärrä.
Kommentit (18)
Jospa kysyt häneltä?
Paha täältä on esittää arvauksia.
Kiireessä otsikko, sorry siitä! Ei takerruta pikkuasioihin. Onko yleisiä syitä mikä voi olla tässä taustalla? Pahin pelkoni on toinen mies.
Se että avovaimosi on toinen mies, vai että hänellä on toinen mies?
Oon yrittänyt myös toki kysyä asiasta mutta kunnon vastausta en ole saanut.
Olet ilmeisesti liian päällekäyvä ja hallitseva ja kohtelet muuten vaan kumppaniasi huonosti. Silloin ei tee mieli läheisyyttä.
Vastaus neloselle: hyvä että on huumoria, mutta kyllä mä tähän haluaisin asiallisia kommentteja.
Pääsääntöisesti tykkään kyllä miehestäni, mutta joskus sen pärstä vaan ärsyttää kaiken muun lisäksi. Mitä enemmän se yrittää lääppiä ja roikkua kiinni sen ärsyttävämmältä se tuntuu. Yleensä on mennyt ohi kun on saanut välillä olla rauhassa.
Vastaus kuutoselle: tuo meni aivan harhaan, päinvadtoin olen jopa liian kiltti, että nainen ei näe minua enää miehenä vaan lastenhoitajana ja kauppakassikuskina, eikä siksi hslua mitään hellyyttä. Tuntuu että häntä ärsyttää kiltteyteni.
Sorry tää kirjoittaminen, sormet ei osu oikeille kirjaimille.
Mistä se tietää teetkö aloitteen seksiin vai haluatko läheisyyttä?
Haluaisin molempia. Välillä jopa seisokki lopahtaa kun nainen torjuu suudelmien yritykset.
... Ja sit hän suuttuu kun ei saa m####a.
Mun mies ei halua läheisyyttä, tai siis haluaa sitä vain hänen omilla ehdoillaan... Sanoo, että ensin pitää olla henkistä läheisyyttä ennenkuin voi olla fyysistä. Seksissä se on sitten suoraan toimintaa, ei lämmittelyitä. On tätä siis muillakin. Mun keho huutaa toisen läheisyyttä, mutta ei mahda minkään. Vallankäytöltä monesti tuntuu, kun ei sano eikä tiedä miten sinne lähelle pääsisi.
Ihmisillä on erilaiset tarpeet läheisyyden suhteen: harvoin kai käy niin, että kaksi ihmistä ovat täysin samalla tasolla tarpeinensa. Mun vaimo ei omien sanojensa mukaan ollut ennen meidän suhteen alkua tykännyt esim. sohvalla kainalossa makailusta ja just halailusta, ylipäätään lähekkäin olosta. Nykyään hän on sitten monesti se, joka tulee hakemaan kainalosta paikkaa tai halailemaan. Kyse on mielestäni siitä, että jos toisen ei tee mieli olla lähellä, niin ei sitä oikein voi pakottaa tai tehdä väkisin. Pitää osoittaa oikeanlaisella hetkellä, kuinka hyvältä se tuntuu kun ollaan lähekkäin. Jos tuollaisia hetkiä ei tule koskaan, niin tietysti se on hankalaa. Et paljon kertoile muista olosuhteista: onko teillä paljon yhteistä aikaa, työkiireitä, taaperolapsia, harrastuksia, rahaongelmia, riitoja, mustasukkaisuutta jne? Kaikki tuollaiset vaikuttaa asiaan.
Jos kaikki on hyvin noilta osin, ja jos aiemmin ollaan halailtu ja yhtäkkiä tunnelma on muuttunut kylmäksi, niin luulisin, että olet joko loukannut tekemisilläsi tms. häntä, tai sitten häntä ei enää kiinnosta läheisyytesi.
Minusta tuollainen on vähän ällöttävää. Mihin ihmeeseen läheisyyttä tarvitaan kun seksi riittää? Suutelu on jotenkin vastenmielistä ja seksikin saa olla ennemmin ihan kunnon panemista kuin mitään epäkiihottavaa romanttista lässynläätä.
Meitä on erilaisia.
Meillä molemat tykkää hellittelystä ja lämpimästä lähesyydestä.
Tykkään kun vaimo usein haluaa istua sylissä, halaillaan vähän suukotellaan ja ollaa vaan ihan hiljaa posket vastakkain, nautitaan läheisyydestä ja hellistä tunteista toisiamme kohtaan.
Mitä tämä on?
Voisko vika olla siinä, että olet tomppeli? Siis olisi aikoinaan pitänyt käydä edes peruskoulu, jotta oikeinkirjoitus sujuisi.