Katson ulos ikkunasta ohi käveleviä...
ihmisiä ja sanon niille heidän kuulematta että "h*istakaa p*ska". Olen katkeroitunut joo tiedetään.
Kommentit (16)
Minä olen yksinäinen katkeroitunut ihminen ja huomaan miten vaan vihaan ihmisiä nykyään. Miksi kukaan ei kysynyt minulta " miten sinulla menee? " kun menetin äitini äkillisesti 30 vuotiaana ja isäni 32 vuotiaana. Tai kun jouduin 35 vuotiaana sydänleikkaukseen jonka jälkeen vaimoni jätti minut. Saati sitä kun kesken opiskelujen sairastuin masennukseen 24 vuotiaana joutuen eläkkeelle. Miksi ?
Nykyisin istun neljän seinän sisällä odottaen kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sanoa heille heidän kuulemattaan "ihanaa päivänjatkoa" tai keksi jotain kohteliaisuuksia heistä, esim. "onpa sulla kauniit hiukset" tai "oletpa reippaan oloinen".
Tule sitten raportoimaan miten vaikutti sinuun.
Ihanaa päivänjatkoa!
Menehän sanomaan "onpa sulla kauniit hiukset" naiselle niin saat syytteen ahdistelusta.
Sanohan "oletpa reippaan oloinen" niin sitä pidetään kettuiluna --- " AI JAA OLENKO MINÄ LAISKA!? "
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sanoa heille heidän kuulemattaan "ihanaa päivänjatkoa" tai keksi jotain kohteliaisuuksia heistä, esim. "onpa sulla kauniit hiukset" tai "oletpa reippaan oloinen".
Ihanaa päivänjatkoa!
En pysty koska en kumminkaan tarkoita sitä vaan valehtelisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa päivänjatkoa!
Menehän sanomaan "onpa sulla kauniit hiukset" naiselle niin saat syytteen ahdistelusta.
Sanohan "oletpa reippaan oloinen" niin sitä pidetään kettuiluna --- " AI JAA OLENKO MINÄ LAISKA!? "
Kohteen kuulematta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa päivänjatkoa!
ap
Fake it till you make it. Minäkin olen ihan keinotekoisesti pakottanut itseni muodostamaan päässäni positiivisia ajatuksia muista. En mitään varsinaisia valheita kuitenkaan. Tai esim. sanon pääni sisällä vastaantulijalle ystävällisesti "moi!" Vaikka omia asenteita yrittää piilottaa, niin helposti ne kuitenkin näkyy jotenkin ulospäin.
Mistä muuten olet "katkeroitunut"?
Kunhan osaat kasvotusten käyttäytyä, niin haistattele toki. Voihan sellainen oman vihansa olemassaolon myöntäminen ja sen purkaminen vaikka noin auttaakin. Itselläni on paljon äärimmäisen väkivaltaisia ajatuksia ja mielitekoja, joita en tule koskaan toteuttamaan. Ne jotenkin rauhoittaa mua lopulta.
PS. En yritä edes väittää olevani henkisesti terve, mutta melkein kaikilla on joku ongelma lopulta.
"Eilen kävin kassalla
Tänään iltakaljalla
Apaattisen katseeni mä luon
Katson ohikulkevia
Räntäsateen kastamia
Erilaisia aamuilmeitä kansalaisien
Kahvikuppi lämmittää
Vain hetkiseksi lämpö jää
Ulos tahtois mennä millään minä en
Mä olen Veikko Nieminen
Kaksikymmenvuotinen
Mä kuljen niinkuin lapsonen
Etsien ja kysellen
Kuljen ilman ohjelmaa
Työtä omaa maailmaa
Mä miksi olen ihminen
Ja miksi on tää maa"
Vierailija kirjoitti:
ihmisiä ja sanon niille heidän kuulematta että "h*istakaa p*ska". Olen katkeroitunut joo tiedetään.
Hauska ajatus, täytyypä kokeilla. (Tuo voisi tapahtua jossain Sannin laulussa.)
Minäkin katselen ikkunasta ulos ohikulkevia ihmisiä... Mutta haarukan läpi niin näyttää siltä kun he olisivat vankilassa.
Nyt kaikki ylös, ulos tai ikkunaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta...
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa päivänjatkoa!
ap
Se ei ole helppoa, mutta aivot ovat muovautuvaisia. Olen opettajana yläasteella ja kaikkein hankalimpien oppilaiden kanssa, joissa on vaikeaa nähdä mitään positiivista, yritän väkisin keksiä jotain. Se on ammatin takia vähän pakko. Olen lähtenyt liikkeelle pienistä asioista, kuten "ok, ihan hienot kengät tuolla Jaskalla". Kyllähän se väkisinväännettyä on, mutta joskus siitä on hyötyäkin. Haittaa siitä ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa päivänjatkoa!
En ole ap mutta kokeilin tuota ap:n keinoa ja se on toiminut katkeraan oloon, ja myös naurattanut jo parina päivänä... 😃 Joten kokeilkaa muutkin, eihän siitä ole kenellekään haittaa.
Ihanaa päivänjatkoa!