Huomenta, onko paha mieli?
Minulla on. Ei kylläkään liity juhannukseen mitenkään.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on loukkaantunut (mutta ei mulle) niin miksi minä antaisin hänen satuttaa minua sillä?
Samoin kun minä olen loukkaantunut, niin kaikkien muiden (pl. lapset) on itse katsottava, etten loukkaa heitä sillä. Asetettava rajat ja kerrottava, mitä sietävät ja mitä eivät.
Tämä siis ap.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on loukkaantunut (mutta ei mulle) niin miksi minä antaisin hänen satuttaa minua sillä?
Samoin kun minä olen loukkaantunut, niin kaikkien muiden (pl. lapset) on itse katsottava, etten loukkaa heitä sillä. Asetettava rajat ja kerrottava, mitä sietävät ja mitä eivät.
Sääntö 1 ja 2. Koskee myös lapsia. To hylkäsit lapsen taas ja sanoit että hänen oma syy jos antaa sinun loukata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun minä olen loukkaantunut, niin kaikkien muiden (pl. lapset) on itse katsottava, etten loukkaa heitä sillä. Asetettava rajat ja kerrottava, mitä sietävät ja mitä eivät.Sääntö 1 ja 2. Koskee myös lapsia. To hylkäsit lapsen taas ja sanoit että hänen oma syy jos antaa sinun loukata
Ei lasten kuulu katsoa, etten loukkaa heitä, vaan se on kyllä aina aikuisen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun minä olen loukkaantunut, niin kaikkien muiden (pl. lapset) on itse katsottava, etten loukkaa heitä sillä. Asetettava rajat ja kerrottava, mitä sietävät ja mitä eivät.Sääntö 1 ja 2. Koskee myös lapsia. To hylkäsit lapsen taas ja sanoit että hänen oma syy jos antaa sinun loukata
Tajuatko sinä suomea? Luepa uudelleen se lainaamasi kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Lisään: poislukien alaiset, (jos joku on työelämässä pomona.) Muutenhan tuo pätee kaikkiin. Toki SAA olla loukkaantuneenakin ystävällisempi muille, mutta minuakaan kohtaan ei ole oltu, joten miksi itsekään viitsisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun minä olen loukkaantunut, niin kaikkien muiden (pl. lapset) on itse katsottava, etten loukkaa heitä sillä. Asetettava rajat ja kerrottava, mitä sietävät ja mitä eivät.Lisään: poislukien alaiset, (jos joku on työelämässä pomona.) Muutenhan tuo pätee kaikkiin. Toki SAA olla loukkaantuneenakin ystävällisempi muille, mutta minuakaan kohtaan ei ole oltu, joten miksi itsekään viitsisin?
Sääntö 1. Minä saan käyttäytyä miten tahansa ja se on muiden syytä aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun minä olen loukkaantunut, niin kaikkien muiden (pl. lapset) on itse katsottava, etten loukkaa heitä sillä. Asetettava rajat ja kerrottava, mitä sietävät ja mitä eivät.Lisään: poislukien alaiset, (jos joku on työelämässä pomona.) Muutenhan tuo pätee kaikkiin. Toki SAA olla loukkaantuneenakin ystävällisempi muille, mutta minuakaan kohtaan ei ole oltu, joten miksi itsekään viitsisin?
No, jos näin sanot, niin sama pätee sitten itseesikin. Kyllä loukkaantuneena on oikeus olla huonotuulinen muita kohtaan, ja jos joku ei pidä siitä, on hänen oma tehtävänsä vetää rajat, tajuatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos näin sanot, niin sama pätee sitten itseesikin. Kyllä loukkaantuneena on oikeus olla huonotuulinen muita kohtaan, ja jos joku ei pidä siitä, on hänen oma tehtävänsä vetää rajat, tajuatko?
Mutta kaikki ihmiset eivät halua vetää mitään rajaa vaan ovat hiljaa, koittavat piristää toista tai vetäytyvät. Onko sulla sääntö-inkuttaja jokin ongelma tämän kanssa?
Ja jos mua on loukattu, ja mulla on siitä paha mieli, niin tästälähtien everybody knows it! Diilatkoon siitä syntyvän yhhhyhyyy-mielipahansa kanssa miten taitavat, sitten! Mua ei kiinnosta! Vähääkö minunkaan mielipahani ovat muita kiinnostaneet!
ap
Ei ole paha mieli. Kävin koiran kanssa ulkona puoli viideltä, join yhden kylmän lonkeron ja söin hyvää sienisalaattia, kun teki mieli.
On kaunis ilma, vaikka tuuleekin. Nyt taidan palata pehkuihin nukkumaan pariksi tunniksi.
Mutta minun äitini purki minuun sen, että jotkut muut olivat häntä ammoin loukanneet ja satuttaneet! Mutta oli niin häiriintynyt tapaus, ettei myönnä edes itselleen tätä! Ei sitä, että hänen käytöksensä se paskaa oli. Mua kohtaan. Loukkasi mua, itse ei näe sitä. No ei kai, kun uskoo omiin valheisiinsa. Ei nähnyt minun hyvyyttäni. Jolla perusteella hänellä olisi ollut erittäin harvoin syytä moittia minua! Nyt sen sijaan loukkasi minua moittimalla!!!!!
ap
Mene hinkkaamaan sitä pas kaista vessanpyttyäsi.
Ja mä koitin vetää rajoja, mä suutuin, mutta siitä se vannmainen aivoton akkeli vain suuttui lisää, että olen muka paha! Vetäköön itse vaan käteen, kukahan se paha oli!
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan kade, että mä vielä perinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpytyn
pesijään rahat.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä koitin vetää rajoja, mä suutuin, mutta siitä se vannmainen aivoton akkeli vain suuttui lisää, että olen muka paha! Vetäköön itse vaan käteen, kukahan se paha oli!
Ja nyt mä nykyisen terapiani tuella vihdoinkin rupean vetämään muille ihmisille, mm. mulkquille niitä rajoja, jonka oikeuden äiti minulta esti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt mä nykyisen terapiani tuella vihdoinkin rupean vetämään muille ihmisille, mm. mulkquille niitä rajoja, jonka oikeuden äiti minulta esti.
ap
Ja parhainta ois, kun oppis opettamaan ihmisille kunnioitusta ja osaisi itsekin tietenkin kunnioittaa toisia, mutta kaikille epäkunnioittaville antais sellaisen noston heidän käytökseensä, etteivät he haluaisi enää olla epäkunnioittavia toisia kohtaan.
ap
Miten niin? Ei tuossa mainittu kaiken olevan muiden syytä.