Nainen: mitä tekisit tällaisessa liitossa?
Jos olisi yhteiset lapset ja asuntolaina, avioliitossa. Pariskuntana ei juuri koskaan tehdä yhdessä mitään. Itse saa aina houkutella esim. tulevista juhlapyhistä, että tehtäisiinkö jotain. Viettää paljon aikaa sohvalla istuen kuulokkeet korvilla katsellen ohjelmia ja pelaten. On myös ottanut tavakseen jos minulla asiaa hänelle että reagoi ehkä vasta neljännellä kerralla. Avioliiton loppu varmaankin, keskustelu ei auta, johtaa riitaan..
Mikä mahtaisi olla..
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi yhteiset lapset ja asuntolaina, avioliitossa. Pariskuntana ei juuri koskaan tehdä yhdessä mitään. Itse saa aina houkutella esim. tulevista juhlapyhistä, että tehtäisiinkö jotain. Viettää paljon aikaa sohvalla istuen kuulokkeet korvilla katsellen ohjelmia ja pelaten. On myös ottanut tavakseen jos minulla asiaa hänelle että reagoi ehkä vasta neljännellä kerralla. Avioliiton loppu varmaankin, keskustelu ei auta, johtaa riitaan..
Mikä mahtaisi olla..
Tämä voisi olla minun kirjoittama. Meillä on ihan samanlaista. Seksiä meillä ei ole ollut noin kolmeen vuoteen koska mies ei halua. Itsetunto on mennyt tässä suhteessa ja koska olen jo jokseenkin masentunut kaikesta em. en saa erottuakaan. Toisaalta pelottaa elää loppuelämä yksin, lapsethan jossain kohtaa muuttavat omilleen. En usko, että kukaan kiinnostuu minusta romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaisi olla..
Lähdin.Enkä ole katunut sekuntiakaan muuta kuin sitä miksen lähtenyt jo aikaseimmin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos ap on lihonut vuosien aikana? Paljonko nalkutat?
Ja kuinka monta vuotta olet maannut kotona miehen tienatessa elannon?
Milloin sinä ajattelit itse mennä töihin ja lopettaa meidän muiden lompakolla loisimisen, u.li?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kliseet tulivatkin tässä; Lihominen, lompakkoloisiminen ja nalkutus.
Niinpä. Ja sitäpaitsi vaikka kaikki kohdat natsaisi, mitä en tässäkään tapauksessa usko, niin ei so ole miehelle mikään syy lusmuilla. En tajua miksi miehet vaan roikkuu niissä suhteissaan jos ne on omasta mielestä niin kauheita. Ei kukaan pakota. Sitten ollaan ylen hämmästyneitä kun nainen hakee eron ihan yllättäen kun meillä oli kaikki ok?
Just. Alfauros saapui, nappasi kauneimman naisen, kumautti nuijalla päähän ja raahasi luolaansa. Nyt voikin jo rentoutua, kun on vaimo, eikä tarvitse moisesta enää stressata.
Senkun heittää silloin tällöin metsältä tultua lihakimpaleen, kyllä se siellä kokkailee ja ompelee nahkoista vaatetta...
Naapuriluolan Erkki oli opettanut muijansa metsästämään ja kalastamaankin, joten on lokoisat päivät nyt. Ei tarvitse kuin huudella pikkurouvaa suikkarille ja lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap itse vastaisi ihan rehellisesti? Naisilta se tosin tuskin koskaan onnistuu
En mä ap:n puolesta vastannutkaan, vaan totesin vain, että näinhän sen on mentävä, tietenkin, jos mies ei halua olla kumppani, vaan kämppis. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin on seksiä. Tuntuu hassulta sanoa, mutta tuntuu kuin oltaisiin kasvettu erilleen, ei yhteisiä kiinostuksen kohteita. Haluaisin tehdä kumppanin kanssa yhdessä asioita ja saada ns elämyksiä. Mies keskittyy napit korvilla illat tuijottelemaan sarjoja. Osallistuu kyllä kotijuttuihin ja lastenhoitoon hyvin, mutta parisuhteen hoito on nollissa. Joskus sanoi että jos on hyvä suhde niin pysyy itsekseen hyvänä. Tuntuu todella yksinäiseltä, en tiedä miksi en saa aikaiseksi lähdettyä, olisi varmasti helpotus molemmille. Itsetunto mennyt nollille, voiko 35v.nä enää niin sanotusti aloittaa alusta ja löytää enää ketään. Pidän itsestäni kyllä huolta jne.
Kristus, että jurppii tuo ap:n ihmistyyppi. On todella tuttu itselleni. Pitää jumaliste alvariinsa olla tekemässä yhdessä jotain fckn lenkkejä ja hankkimassa vittu elämyksiä. Normaali oleminen ja arki ei riitä, KUN KASVETAAN ERILLEEN. Ei helevetti mistä tuo ihmistyyppi sikiää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap itse vastaisi ihan rehellisesti? Naisilta se tosin tuskin koskaan onnistuu
Oisko nro 22 ap:n kommentti?
Olen kyllä juu sellainen ihmistyyppi valitettavasti, että haluaisin parisuhteen olevan muutakin kuin yhteinen katto pään päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä juu sellainen ihmistyyppi valitettavasti, että haluaisin parisuhteen olevan muutakin kuin yhteinen katto pään päällä.
Jep. Arjen hoitamista ja panemista joka toinen päivä vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mielenkiintoisia mielipiteitä on tullut. Jotkut lähtevät ihan suosiolla lasten kanssa lomalle, kun mies kieltäytyy tulemasta mukaan :o
Tietenkin täytyy olla omaa aikaa ja lomia vaikka omien ystävienkin kanssa ilman puolisoa, mutta pidän omituisena, että erikseen mennään, noin niin kuin päätoimisesti, ja muussakin tekemisessä. Ei ketään pakottaa voi, mutta mitä mieltä on olla "yhdessä erikseen" koko ajan ja suurin piirtein kaikessa? Asuntolaina ja velat lie kantava voima suhteessa, kun ei lastenkaan kanssa haluta lomailla?
Mä tykkäisin kokkailla yhdessä ja puuhastella esim. puutarhahommia, mutta tuli tuollainen yksitotinen jäärä "valittua", joten oma vikahan tämä on, kun itsekin yksikseni elelen, vaikka status on avoliittolainen.
Olen edelleen ok kunnossa, töissä täyspäiväisesti, joten en löhöä kotona miehen käydessä töissä. Ja juu kyllä valitan, ja niin valittaa mieskin.