Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: mitä tekisit tällaisessa liitossa?

Vierailija
22.06.2018 |

Jos olisi yhteiset lapset ja asuntolaina, avioliitossa. Pariskuntana ei juuri koskaan tehdä yhdessä mitään. Itse saa aina houkutella esim. tulevista juhlapyhistä, että tehtäisiinkö jotain. Viettää paljon aikaa sohvalla istuen kuulokkeet korvilla katsellen ohjelmia ja pelaten. On myös ottanut tavakseen jos minulla asiaa hänelle että reagoi ehkä vasta neljännellä kerralla. Avioliiton loppu varmaankin, keskustelu ei auta, johtaa riitaan..
Mikä mahtaisi olla..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksiä?

Vierailija
2/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen puhumattomuus. Istukaa alas ja listatkaa suhteenne epäkohdat, molemmilla siis omat listaukset. Sitten käykää ne vuorotellen läpi kohta kohdalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi odottaa sun ratkaisua, sille siis kelpaa tuokin elämä, mutta odottaa, että kyllästyt ja haluat erota.

Vierailija
4/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin. Ei meillä ollut seksiäkään, ei halailtu ym. Mies piti mykkäkoulua jatkuvasti ja nukkuikin sohvalla. Pilkkasi, kun puhuin yhteisistä treffeistä ja pyysin mukaan vaikka lenkille. Harmittaa, että kärvistelin vuosia.

Vierailija
5/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään syytä kysellä, että tehtäisiinkö jotain. Sen sijaan teen eli kysyn mieheltä, onko hänellä juhannussuunnitelmia. jos ei ole, teen mitä itse haluan.

Meillä on omat tilit, omat rahat ja vapaus elää omaa elämää roikkumatta toisessa.

Vierailija
6/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on seksiä. Tuntuu hassulta sanoa, mutta tuntuu kuin oltaisiin kasvettu erilleen, ei yhteisiä kiinostuksen kohteita. Haluaisin tehdä kumppanin kanssa yhdessä asioita ja saada ns elämyksiä. Mies keskittyy napit korvilla illat tuijottelemaan sarjoja. Osallistuu kyllä kotijuttuihin ja lastenhoitoon hyvin, mutta parisuhteen hoito on nollissa. Joskus sanoi että jos on hyvä suhde niin pysyy itsekseen hyvänä. Tuntuu todella yksinäiseltä, en tiedä miksi en saa aikaiseksi lähdettyä, olisi varmasti helpotus molemmille. Itsetunto mennyt nollille, voiko 35v.nä enää niin sanotusti aloittaa alusta ja löytää enää ketään. Pidän itsestäni kyllä huolta jne.

Vierailija
7/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tilanteesta pitää lähteä kiitämään aika vauhdilla, se ei tule paranemaan millään ilveellä. Et vain pysty opettamaan toista huomioimaan itseäsi ja asioitasi jos hän pitää sinua itsestäänselvyytenä. Käytännön asiat kuten lapset ja asuntolaina eivät ole esteitä ja hidasteinakin huononlaisia, järjestelykysymyksiä ne vain ovat. Olin samassa tilanteessa mutta asunto oli minun, oli p...n vaikeaa saada kumppani ulos, yritti vaikka mitä ettei olisi tarvinnut lähteä.

Vierailija
8/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin on seksiä. Tuntuu hassulta sanoa, mutta tuntuu kuin oltaisiin kasvettu erilleen, ei yhteisiä kiinostuksen kohteita. Haluaisin tehdä kumppanin kanssa yhdessä asioita ja saada ns elämyksiä. Mies keskittyy napit korvilla illat tuijottelemaan sarjoja. Osallistuu kyllä kotijuttuihin ja lastenhoitoon hyvin, mutta parisuhteen hoito on nollissa. Joskus sanoi että jos on hyvä suhde niin pysyy itsekseen hyvänä. Tuntuu todella yksinäiseltä, en tiedä miksi en saa aikaiseksi lähdettyä, olisi varmasti helpotus molemmille. Itsetunto mennyt nollille, voiko 35v.nä enää niin sanotusti aloittaa alusta ja löytää enää ketään. Pidän itsestäni kyllä huolta jne.

Kuinka harvoin seksiä on teillä harvoin?

Vierailija
9/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höps pöps, jos tuollaisen takia aletaan eroamaan :D Eihän kukaan enää olisi naimisissa... Siis istuu sohvalla kuulokkeet korvilla, ai kamala, ero ilman muuta!

Oikeasti, yrittäkää nyt vähän! Jos oma keskustelu johtaa aina riitaan, kannattaa käydä ulkopuolisella juttelemassa. Teillä ei kuulosta olevan mitään hätää, opettele vain kommunikoimaan, suomalaisten perusongelmakohta.

Vierailija
10/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse makaat av-palstalla miestäsi haukkuen, ja muiden miehiä, aamusta iltaan?

Oikea unelmien prinsessa!

Vierailija
11/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vaadin varmaan liikoja. Haluaisin, että kumppani olisi ystävä, tuki ja turva, yhdessä tehtäisiin asioita. Ja tuo napit korvilla tarkoittaa sitä, että velvollisuuksien jälkeen ei juurikaan kommunikoida illalla, ei istuta vierekkäin, ei kysellä kuulumisia. Mies haluaa touhuta aina yksin ja kotona. Ei innostu mistään, tulee olo, että itsessä jokin vika. Ei myönnä mitään. Ja harvoin seksiä tarkoittaa kerran kuussa ehkä tai harvemmin.

Vierailija
12/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eron tarvitse olla ensimmäinen ja ainoa vaihtoehto. Mitä itse haluat tehdä esim kesälomallasi? Tee se. Kerro miehelle, että haluat viikoksi x-kohteeseen ja ehdota, että varaat teille matkan. Jos hän sanoo, ettei kiinnosta, ilmoita että menet sitten yksin lasten kanssa, ja menet.

Vierailija
13/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollaista vaimon kanssa. Kun asiat ovat muuten hyvin, täytyy riidan aiheet keksiä pikkuasioista.

Vierailija
14/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höps pöps, jos tuollaisen takia aletaan eroamaan :D Eihän kukaan enää olisi naimisissa... Siis istuu sohvalla kuulokkeet korvilla, ai kamala, ero ilman muuta!

Oikeasti, yrittäkää nyt vähän! Jos oma keskustelu johtaa aina riitaan, kannattaa käydä ulkopuolisella juttelemassa. Teillä ei kuulosta olevan mitään hätää, opettele vain kommunikoimaan, suomalaisten perusongelmakohta.

Kyllä se on vakava paikka, kun toinen ei ota mitään kantaa tai kieltäytyy kaikesta yhteisestä. Yksin mm festareilla ja siellä ystäväpariskunnat käsikädessä, kun oma puoliso ei halua mukaan. Muka parisuhteessa pitäisi olla ja silti aina yksin.

Kotonakin olet vain yksin. Ei toisella kiinnosta yhteinen elokuvahetki tai yhdessä ruoan laitto. Saunaankin piti miehen tahdosta mennä erikseen.

T. Nro 4

Vierailija
15/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toista ei yksinkertaisesti kiinnosta, niin ei auta vaikka toinen osaisi kommunikoida kuinka. Itse olen ollut yli 30 v saman miehen kanssa ja meillä on paljon yhteistä tekemistä ja puhumista sekä tietenkin hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä. Niitä sarjojakin voisi katsoa yhdessä yms. Kyllä tuossa jo kannattaa ero ottaa esille. Se voi olla se viimeinen asia, jolla miehen saa havahtumaan suhteen hoitamiseen.

Vierailija
16/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tuollaista vaimon kanssa. Kun asiat ovat muuten hyvin, täytyy riidan aiheet keksiä pikkuasioista.

Jos mieheen ei saa mitään henkistä eikä fyysistä yhteyttä niin kyseessä ei ole "pikkuasia".

Vierailija
17/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, tuo on sitä aivan tavallista normaalia yhteis eloa kun ollaan oltu kauan yhdessä. Osa jaksaa sitä hamaan tappiin asti, toiset taas eivät ja ottavat eron. Niin se vaan menee, kaksi vaihtoehtoa on olemassa, ero tai tappavan tylsää liittoa kunnes kuolema erottaa. Itse erosin, en ole katunut, se liitto oli vaan niin loppuun eletty, eikä se oli siitä mikskään muuttunut. 

Vierailija
18/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuluu, kello käy, vain yksi elämä elettävänä...

Meillä mies on myös haluton kaikkeen keskinäiseen tekemiseen. Ainoastaan seksiin kelpaisin, mutta se ei mua taas huvita, kun ei muut asiat ole kunnossa, eikä mitään yhteistä ole, ei vaikka mitä ehdottaisin.

Kämppä lahoaa, maalit karisee seinistä ja ukko vaan naputtaa konetta. Minä hoidan kotia, pyykkään, tarjoan ruokaa, juoksen kaupassa ja teen omalta osaltani töitä joka päivä. Jankuttamalla ja huutamalla saa joskus jotain sen tekemään. Joka ikisen minuutin viihtyy kotona, joten mitään ulkopuolisia suhteita ei ole.

Onneksi olen jo sen ikäinen, ettei tarvitse uutta kumppania haikailla. Ihanaa olisi kyllä tuntea vielä perhosia vatsassa ja saada kunnioitusta osakseen.

Tee jotain ap, ennen kuin on myöhäistä.

Vierailija
19/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkos ap on lihonut vuosien aikana? Paljonko nalkutat?

Ja kuinka monta vuotta olet maannut kotona miehen tienatessa elannon?

Kaikki kliseet tulivatkin tässä; Lihominen, lompakkoloisiminen ja nalkutus.

Vierailija
20/32 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkos ap on lihonut vuosien aikana? Paljonko nalkutat?

Ja kuinka monta vuotta olet maannut kotona miehen tienatessa elannon?

Kaikki kliseet tulivatkin tässä; Lihominen, lompakkoloisiminen ja nalkutus.

Niinpä. Ja sitäpaitsi vaikka kaikki kohdat natsaisi, mitä en tässäkään tapauksessa usko, niin ei so ole miehelle mikään syy lusmuilla. En tajua miksi miehet vaan roikkuu niissä suhteissaan jos ne on omasta mielestä niin kauheita. Ei kukaan pakota. Sitten ollaan ylen hämmästyneitä kun nainen hakee eron ihan yllättäen kun meillä oli kaikki ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi