Lopetan facebookin käytön
Kun kukaan ei toivottanut edes hyvää juhannusta. Tykkää yksin ei tule mistään.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Eipä minullekaan,voisin lopettaa myös,olen fb:ssä ainoastaan muutaman ryhmän takia
Toisille tulee tykkää yksin vaikka kuinka tyhmistä jutuista. Eipä mulla ole livenä elämässäkään yhtää ystävää.
Mä olin puoli vuotta pois facebookista, nyt tein uuden tilin, jotta voin stalkata ihmisiä paremmin. Kauheesti tapahtunu puolessa vuodessa! Useat sillon naimisissa olleet pariskunnat onkin parisuhteissa ihan muiden tyyppien kanssa. Nopeaa toimintaa mielestäni..
Kotimikron -lehden nettisivuilta löytyy ohjeet miten Facebook -tili lopetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin puoli vuotta pois facebookista, nyt tein uuden tilin, jotta voin stalkata ihmisiä paremmin. Kauheesti tapahtunu puolessa vuodessa! Useat sillon naimisissa olleet pariskunnat onkin parisuhteissa ihan muiden tyyppien kanssa. Nopeaa toimintaa mielestäni..
LOL joku päivittää tälläsii viel faceen.onks sun kaverit 70?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL joku päivittää tälläsii viel faceen.onks sun kaverit 70?
Ei ne oo mun kavereita vaan puolituttuja :D Mutta kolmekymppiset kyseessä. Kaipa toi on joku eron jälkeinen näyttämisenhalu tms. Varsinkin kun näillä parisuhdestatus on julkinen.
Eipä minullekaan,voisin lopettaa myös,olen fb:ssä ainoastaan muutaman ryhmän takia