Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pienikokoinen mies. Miksi minua kohdellaan eritavalla, kuin ns. Normaaleita

Vierailija
22.06.2018 |

Pituutta mulla on 172cm.
Mulla todella paksut hiukset ja matalahiusraja joka tekee minusta edestä katsottuna vielä pienemmän näköisen..
Usein ihmiset veikkaavat että olen max 168cm pitkä.
Olen myös luustoltani hyvin pieni. Vain hieman keskiverto naista leveämpi.

Mulla on myös todella ohuet kädet. Ranteiden paksuus 15.5cm.

Ja tosiaan kapeat hartiat ja pienikallo.

Olen lyhyeksi mieheksi vielä pitkä raajainen. Jalan sisämitta lähes 90cm.

Kädet levitettynä ainakin 174cm eli yli oman pituuden.

Mielestäni olen poikkeavan näköinen..
Myös jalkateräni ovat todella pienet. Saman kokoiset, kuin vaimollani jolla 38 mutta itse käytän 40 kokoa sillä miehille ei ole pienempiä..
Myös muut fyysiset miehiset ominaisuudet ovat heikkoja.
Esim partakarvoitus on tosi vähäistä..

Ääneni on myös aika kimeä.sekä nuoren kuuloinen..
Olen huomannut, että saan usein ihmisiltä tylyä kohtelua. Enkä keksi muuta, kuin ulkonäköni.
Esimerkiksi kassa saattaa tervehtiä kaikkia muita jonossa olevia paitsi ei minun kohdallani sanoo vain hinnan..
Mistä tämä ilmiö voi johtua?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ehkä ihan perusmieheltä näytä.

Mutta kyllä ihmisiä pitäisi silti kohdella tasa-arvoisesti.

Ehkä se jokin alitajuinen pelkoreaktio.

Ihmiset kokevat sinut epämääräisenä muukalaisena joka herättää "pelkoa" heissä. Tuskin tuo mitään ilkeyttä on :(.

Ikävää kylläkin

Vierailija
2/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä isokokosia naisia kohdellaan myös huonosti. Edes pitkät miehet ei halua meitä, vaan ainostaan niitä pieniä 160cm naisia.

T. Katkera 168cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä isokokosia naisia kohdellaan myös huonosti. Edes pitkät miehet ei halua meitä, vaan ainostaan niitä pieniä 160cm naisia.

T. Katkera 168cm

Kunpa tuo olisikin totta. Siinä olisitte muikit saaneet ihan sitä mitä ootte tilanneet.

Vierailija
4/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että oman käsityksesi vuoksi tulkitset muita virheellisesti. Kassat juttelevat keskenään, kun yritän maksaa tai unohtavat tervehtiä tms., mutta syynä on mielestäni heidän kiireinen työnsä ja lepotauon aika. En koe tilanetta ongelmallisena. Olen keski-ikäinen nainen, joten minua yleensä kohdellaan ystävällisesti.

Mielestäni olet normaalin mittainen. Isäni on 168-senttinen ja hänen kengännumeronsa on 39. 

Ei kaikkien ihmisten tarvitse olla tietyn kokoisia, mallisia tai näköisiä. Olemme yksilöitä.

Vierailija
5/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiii. Niin minuaakin. Eipää huolta. Lyllä se viiimeistäään jossain kohden tulee ilmi ettttä kyllä ditä on aikanaankin hammasta purren tulllut vaan jaksettua ja näyttää että kyllä seee nosee vaan.

Vierailija
6/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Katkera 168cm

168 ei naisen pituudessa edes ole mikään pitkä. 172cm taas ei ole myöskään lyhyt muttei pitkäkään. Sama pätee sinun pituuteesi. Noita pituuksia voisi sanoa välimalliksi. Ei olla hujoppeja muttei nyt älyttömän lyhyitäkään. Katso vaikka jotain lentistä/koripalloa pelaavia naisia ja sano sitten koetko vielä olevasi pitkä. T. 172cm pituinen nainen.

Vierailija
7/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiii. Niin minuaakin. Eipää huolta. Lyllä se viiimeistäään jossain kohden tulee ilmi ettttä kyllä ditä on aikanaankin hammasta purren tulllut vaan jaksettua ja näyttää että kyllä seee nosee vaan.

Ihhmisiäää tulisiii vaan saatttaa enemmmän ääritilanteisiin ja mukavuuusalueeeen ulkopuolelllleel niin siiinä se pieneeen suomen väestö opiii taistelemaaan globaalissa maaailmadda.

Vierailija
8/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen huomannut, tai havainnut sellaisen näkymättömyyden kaltaistesi kohdalla. Mutta tiesitkö, että se miten kannat itsesi vaikuttaa isommilta osin siihen, miten ihmiset sinut ottavat vastaan?

Usein näen isokokoisia/muuten fyysisesti vähemmän viehättäviä naisia ja miehiä, joilla kuitenkin on energinen ja positiivinen habitus mikä muuttaa täysin koko suhtautumisen heihin. Maata tuijottavat, hiljaiset tapaukset eivät mitenkään voi saada vastaavaa kokemusta, valitettavasti.

Vierailija
9/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Katkera 168cm

168 ei naisen pituudessa edes ole mikään pitkä. 172cm taas ei ole myöskään lyhyt muttei pitkäkään. Sama pätee sinun pituuteesi. Noita pituuksia voisi sanoa välimalliksi. Ei olla hujoppeja muttei nyt älyttömän lyhyitäkään. Katso vaikka jotain lentistä/koripalloa pelaavia naisia ja sano sitten koetko vielä olevasi pitkä. T. 172cm pituinen nainen.

Huippu-urheilijat eivät ole ihan keskivertoja. Turha itseään on heihin verrata.

Vierailija
11/20 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pumpata rautaa. Ne pitkät on vaan pitkiä. Tippuu samalla tavalla jopa helpommin kuin pienemmät ja kovemmalla äänellä. On kuin ison puun kaataisi.

Vierailija
12/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni, ulkomaalainen mies 155 cm, itsetunto kohdillaan ylväänä ja ystävällisenä kulkee.

Saa muilta kunnioittavaa ja ystävällistä kohtelua.

Vierailija
14/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä tuosta pituudesta johdu. 

172 cm mies on täysin tavallinen nuoremmissakin ikäluokissa saati vanhemmissa. 

Olet jotenkin omituinen muuten. Kerran on joku kassahenkilö jättänyt huomiotta, niin siinä on elämäsi totuus. 

Vierailija
15/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aawww miten pieni toinen on <3

Vierailija
16/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sua 2cm lyhyempi, mutta lihaksikas ja saan yleensä hyvää kohtelua

Vierailija
17/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Katkera 168cm

Jos 168 cm pitää itseään isokokoisena, on koko muualla kuin pituudessa. Vaimoni on 180 senttinen ja kukaan ei ole sanonut häntä isoksi. Jos pituus, paino ja ympärysmitta ovat samat, niin joku voi pitää ”isona”.

Vierailija
18/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ns. jätkämäinen nainen. Todella leveät hartiat (joudun aina käyttämään miesten puseroita, kun naisten koot kinnaavat), raskas luusto ja leveä rintakehä (en ole lihava) ja tietyistä käytännön syistä erittäin lyhyt tukka. En meikkaa, en ajele säärikarvojani enkä ole naamaltani millään tasolla nätti. Edes ääni ei ole erityisen naisellinen. Jos yritän "tälläytyä", näytän lähinnä transvestiitilta, joten en ole enää vaivautunut laittautumaan sitten teinivuosien.

Tulos: tuon tuosta pojitellaan, homotellaan tai luullaan lesboksi, ja jotkut keski-ikäiset naiset ja nuoret pojat ovat kommentoineet ulkonäköäni ääneen mm. julkisissa liikennevälineissä. Mutta toisaalta olen saanut niin kotimaassa kuin ulkomaillakin olla rauhassa  miesten häirinnältä ja lähentelyltä.

Olen itse avoin ja tervehdin ja käyttäydyn reippaasti, joten esimerkiksi kaupoissa ja ravintoloissa minua on ulkonäöstä huolimatta palveltu mielestäni ihan hyvin.

Vierailija
19/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

177cm kirjoitti:

Kannattaa pumpata rautaa. Ne pitkät on vaan pitkiä. Tippuu samalla tavalla jopa helpommin kuin pienemmät ja kovemmalla äänellä. On kuin ison puun kaataisi.

Väkivalta kumpuaa sisäisistä peloista, tiputtelet vaan kukkakeppejä. Buhhahaahahhah

Vierailija
20/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kerrot syyn jo aloitusviestissäsi, eli että olet "poikkeavan" näköinen. Ikävä kyllä moniin se vaikuttaa ehkä vain alitajuisesti, mutta kuitenkin niin että kohtelevat sinua eri lailla kuin suurinta osaa muista ihmisistä. Tosin kertomiesi mittojen mukaan en ajattelisi sinusta mitään ihmeellistä, olen seurustellut sinua lyhyemmän ja myös pienikokoisen miehen kanssa.