Tyttöystävä haluaa silikonit - mitä teen?
Tyttöystäväni 25 vuotias haluaa silikonit. Olen itse 27 ja suhdetta takana 1,5 vuotta. Koko tämän ajan tyttöystävä on säästänyt ja saanut kasaan lähes koko summan. Rahaa ei riitä juuri mihinkään muuhun, ulkona käymme harvoin ja nyt juhannuskin menee ihan minibudjetilla. Tyttöystävä ei asiasta suostu keskustelemaan vaan sanoo, että päätös on hänen kuten hänen kehonsakin.
Minun mielestäni hän ei silikoneja tarvitse (on kyllä niin sanotusti "lauta", mutta koskaan en ole hänen rintojaan negatiivisesti kommentoinut) ja pidän niitä turhamaisena ja turhana rahareikänä. Miten saan käännettyä tyttöystävän pään tässä asiassa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä sille kuvia epäonnistuneista silikonitisseistä. Suomessa ei kellään ole hyvännäköisiä silareita kun ei sellaisia voi parilla tonnilla saada! Tissit kainaloissa tai sellaiset kolmiot.
Aivan, koska kaikki suomalaiset on niin köyhiä, ettei kenelläkään ole käytettävissään kahta tonnia enempää rahaa.
Lol.
Eikö suomalaiset pääasiassa Virossa käy silikonit ottamassa? En oo kyllä yksiäkään hyvännäköisiä noilla tyrkkyjulkkiksilla nähnyt. Jenkkilässäkin epäonnistuu vaikka hinnat taitaa olla pilvissä.
Kamoon, sulla menee nyt fakta ja fiktio hiukan sekaisin. Tyrkkyjulkkiksilla ja niiden sponsoroiduilla virotisseillä ei ole mitään tekemistä normaali-ihmisten maltillisten rintojenkorjausleikkausten kanssa.
No sä voit joko kunnioittaa sen omaa päätöstä tai sitten vapauttaa hänet etsimään miestä joka niin osaa tehdä. So simple.
Ei vttu et vtuttais köyhistellä monta vuotta jonku miehen pippelinpidennyksen vuoksi, voimaa sulle ap.
Etpä sä hänen päätään saa varmaan käännettyä millään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan vaihtaa tyttöystävää, jos koet tarvetta nimimitellä häntä mielessäsi, ja julkisella palstalla, laudaksi. Eipä mikään ihme, että hän haluaa hankkia silkkarit. Ja siihenhän hänellä on täysi oikeus, oma kroppa ja omat rahat.
T. Pienirintainen katkero
Luulen myös, että asenne, joka tuossa laudaksi nimittelystä, ilmitulee, tuntuu myös suhteessa, vaikka ei ääneen arvostelisikaan. Joten ratkaisu olisi, että tyttöystävä eroaa ja etsii miehen, joka arvostaa, eikä arvostele, häntä. Puoli vuotta hyvää, arvostavaa suhdetta ja silikonien hankkiminen unohtuu.
Itse ehdottaisin hänelle rintojen suurennusta omaa rasvaa käyttämällä. Kannattaa perehtyä tähän vaihtoehtoon. Siinä ei ole samoja ongelmia kuin silikonien kanssa ja lopputulos usein luonnollisempi. Rasvaa voidaan siirtää esim. reisistä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä moinen naakka, ei tuollaisella tissibimbolla kukaan mitään tee. Hän ei ole missään nimessä äitimateriaalia, vaan vain panomateriaalia, jos sitäkään.
Silikonibimpolla on aivot valahtaneet tisseihin.
Mistä tuo tyhmyys pulppuaa tuhota kehonsa.
Ei se niihin silareihin pääty. Pian löytyy muuta muovilla korjailtavaa.
"Tyttöystävä haluaa silikonit - mitä teen?"
No ei kai nyt kylppärin uudet silikonit ole suuri ongelma?
Mitä jos lakkaisi vinkumasta, tyttikses haluu eteenpäin elämässä. Isot tissit on askel oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse maksaa tyttöystävä silikoninsa.. rahat on koko ajan tiukilla ja siksi emme teekään juuri mitään. Mutta itse hän kaiken maksaa ja tuntuu kovin päättäväiseltä asian suhteen. Jo 1,5 vuotta on mennyt näin ja uskon, että rahat on kasassa viimeistään vuoden sisään.
Pelottaa nuo terveyskomplikaatiotkin.. oma mielikuva silikoninaisista ei ole kauhean positiivinen. tulee mieleen sellaiset tyrkyt, joita joka mies kuolaa. En haluaisi tyttöystävästäni sellaista
Ap
Sinulla on ihan virheellinen kuva silikonirinnat omaavista naisista.Suurin osa heistä on ihan normaali ihmisiä eikä heistä näy ulospäin se, että heillä on silikonit. Eivät he niitä esittele muille. Ymmärrän hyvin tyttöystävääsi asiassa. Mielestäni sinun tulisi tukea ja kuunnella häntä asiassa. Hanki asiasta enemmän tietoa niin voi olla, että sitten ymmärrät tyttöystävääsi paremmin.
Eikö suomalaiset pääasiassa Virossa käy silikonit ottamassa? En oo kyllä yksiäkään hyvännäköisiä noilla tyrkkyjulkkiksilla nähnyt. Jenkkilässäkin epäonnistuu vaikka hinnat taitaa olla pilvissä.