Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies jonka tyttöystävä lähti miespuoleisten kavereidensa kanssa mökille juhannusta viettämään. Älä kysy mitä tahansa.

Vierailija
22.06.2018 |

Pari päivää sitten sain kuulla hänen juhannussuunnitelmistaan ilmoitusluontoisesti tyyliin "no kun ei mitään kummallista oltu viettämässä niin lähden nyt maken ja masan luo sinne mökille". Minua ei luonnollisesti ole koskaan esitelty kunnolla näille miehille, koska olen kuulemma mustasukkaisuuteen taipuvainen enkä ymmärtäisi kuitenkaan heidän ystävyyttään. Ei myöskään suoraan pyydetty tulemaan sinne mökille vaan jotain tiuskaistiin että voit sinäkin sinne tulla jos niin kiinnostaa.

Sanomattakin selvää, että tämä suhteen irvikuva tulee ensi viikolla päätökseen. Vahva itsenäinen nainen saa jatkaa sinkkuna eteenpäin ilman turhaa painolastia ja mustasukkaisuutta. Hyviä hermoja ja kestävyyttä seuraavalle miesehdokkaalle.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on lähtökohtaisesti perseellään, jos jommalla kummalla on vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, jotka pidetään kumppanille tuntemattomina. 

Harmi että ihan nämä peruasiasiatkin ovat nykyään ihmisillä hukassa, kun ajatellaan vaan omia oikeuksia ja miten itsellä on hyvä olla eikä puolisonkaan hyvinvointi oikeastaan kiinnosta paskaakaan.

Vierailija
22/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on niin vätys, että ei ole edes juhannusohjelmaa ja nainen joutuu lähteen kavereiden kaa, niin mies on käytännössä jätetty. Ja hyvä niin.

Vähän yritystä peliin ens kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on niin vätys, että ei ole edes juhannusohjelmaa ja nainen joutuu lähteen kavereiden kaa, niin mies on käytännössä jätetty. Ja hyvä niin.

Juhannusohjelmaa... voi herrajumala oletteko te jotain teinejä joille tämä on jokin suurikin päivä? Mutta niinhän se on, että naisia pitää tässäkin asiassa jotenkin viihdyttää. Muuten tulee ärrimurri.

Vierailija
24/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pyytänyt naista jonnekin muualle?

Vierailija
25/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannusohjelmaa... voi herrajumala oletteko te jotain teinejä joille tämä on jokin suurikin päivä? Mutta niinhän se on, että naisia pitää tässäkin asiassa jotenkin viihdyttää. Muuten tulee ärrimurri.

Teinit voi viettää juhannuksen ostarilla, mutta naiset ei. Etenkin kun on vaihtoehtoja.

Vierailija
26/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Tuohan on ihan luonnesidonnainen juttu tapahtuuko reissulla mitään "väärää" vai ei, ja mikä on "riskikerroin".

Itse olin 19-vuotiaana ainoana naisena (siinä määrin missä 19-kesäinen on ylipäätään "nainen") yli kymmenen miehen kanssa ryyppyviikonloppua viettämässä keskellä ei mitään (tunnettiin harrastusten pohjalta). Mitään ei käynyt enkä edes puolikasta pippeliä tai pyllynposkea nähnyt.

Joku toinen nyt saattaisi ehtiä pettämään 30min kauppareissullakin.

Mua ei oikeastaan kiinnosta edes petetäänkö siellä vai ei. Enemmän korpeaa, että nämä maket ja masat menevät minun edelle seuranvalinnassa. Kertoo aika paljon arvostuksesta. Tai siis siitä, että sitä ei ole ollenkaan. 

No mikä sua vaivaa, etkö juhannukseksi voinut keksiä naiselle mitään? Mökki, risteily, maakuntareissu, retki, baarikeikka, anything?

Yksi mun miesystävä vei mut Tammisaareen ihanaan vanhankaupungin idyllihotelliin juhiksexi.

Jos oot kädetön niin sut jätetään.

"Miehen pitää silleen niin ku maksaa kaikesta, lahjoo ja järkkää mulle sirkushuveja ja materiaa!"

Oksennus.

Vierailija
27/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa ihan oikeasti mitä ohjelmaa tähän olisi pitänyt kehittää? Kummallakaan meistä ei ole omaa mökkiä johon olisi voinut mennä, eikä kumpaakaan kiinnosta mökkeily niin paljoa että sellainen olisi vuokrattu. Tai näin ainakin luulin. Ulkona sataa tälläkin hetkellä vettä ja olemme jo muutenkin sen verran aikuisia, että mitkään pikkulasten juhannusfestarit eivät kiinnosta. Alunperin sen verran juteltiin, että jos ei parempaa keksitä niin käydään vaikka lasillisella jossain ja katsotaan kokon sytytys. 

Vierailija
28/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä joulunkin voi naisystävä varmaan viettää ap:n yksiössä syöden tonnikalapizzaa jonka itse hakee kaupasta?

Vierailija
29/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ois voinut vähän tsempata. Ois vienyt naisensa vaikka extempore minilomalle Prahaan tai johonkin jos ei mökkeily kotimaassa onnistunut. Aika paska mies kun ei tuollaista järkännyt, en ihmettele yhtään että nainen lähti vieraiden amismiesten mukaan. 

Ihan oma vika siis.

Vierailija
30/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa ihan oikeasti mitä ohjelmaa tähän olisi pitänyt kehittää? Kummallakaan meistä ei ole omaa mökkiä johon olisi voinut mennä, eikä kumpaakaan kiinnosta mökkeily niin paljoa että sellainen olisi vuokrattu. Tai näin ainakin luulin. Ulkona sataa tälläkin hetkellä vettä ja olemme jo muutenkin sen verran aikuisia, että mitkään pikkulasten juhannusfestarit eivät kiinnosta. Alunperin sen verran juteltiin, että jos ei parempaa keksitä niin käydään vaikka lasillisella jossain ja katsotaan kokon sytytys. 

Naisella on niin korkea tasovaatimus että et tule pärjäämään. Etsi vaatimattomampi.

Vierailija
31/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siellä on pantu?

Vierailija
32/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä joulunkin voi naisystävä varmaan viettää ap:n yksiössä syöden tonnikalapizzaa jonka itse hakee kaupasta?

Ensinnäkin minulla on kaksio. Ja ihan näyttävä sellainen, kiitos vaan kysymystä. Toiseksi joulu on perhejuhla joten se on perinteisesti vietetty vierailemalla jomman kumman vanhemmilla ja sitten rauhoittumalla minun tai tyttöystävän luona. Pitäisikö tähänkin kehittää joku thaimaan matka, tai vastaava? Mielellään miehen rahoilla. Jos miestä ei kiinnosta tai ei siihen rahallisesti kykene, niin on paska mies? Mikä on naisen vastuu näissä järjestelyissä? Ilmeisesti toivoa, että mies hoitaa jotain ja sitten kiukutella jos ei rahat tai mielenkiinto riitä siihen mitä nainen salaa olisi toivonut.

Vierailija
33/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ois voinut vähän tsempata. Ois vienyt naisensa vaikka extempore minilomalle Prahaan tai johonkin jos ei mökkeily kotimaassa onnistunut. Aika paska mies kun ei tuollaista järkännyt, en ihmettele yhtään että nainen lähti vieraiden amismiesten mukaan. 

Ihan oma vika siis.

Sellainen loinen ja polkupyörä siellä sitten.

Vierailija
34/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvauva bongattu! Tai sit muuten vaan ikävä tyyppi. Olisin minäkin mieluummin mennyt jätkien kanssa mökille kuin jäänyt sun kanssa ahdistumaan kotiin. No, tsemiä elämääsi ap.

Vierailija
35/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ihan tarkoituksella olen ollut hiljaa eikä mitenkään yllätyksenä tullut ettei naisesta ole kuulunut mitään, ei hyvän juhannuksen toivotuksia ei mitään... noh tälläistä se on aina ollut. 

Parin kaljan jälkeen alkaa viha nousta pintaan, harmillista... noh eiköhän tää tästä. 

Vierailija
36/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttis taitaa saada Makelta ja Masalta parrua taas. Voithan sunnuntaina vielä koittaa jälki liukkaille.

Onko ap nimesi Juha?

Vierailija
37/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi oo mikään suhde edes. Nosta kytkintä. Voin jopa uskoa ton aloituksen, oon nimittäin ollut itsekin samantyylisissä tilanteissa. Yritä vaan keksiä jotain kivaa tekemistä ja jatkossa parempaa seuraa.

Vierailija
38/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuin se, että ottaako se parrua pojilta, tossa häiritsee se, että miksi ihminen ei halua viettää juhannusta oman kumppaninsa kanssa? Ei jymmärrä.

Lapsellinen kimuli - yrittää kiusanteollaan saada sua mustikseks, mut jätä se.

Sama pelleily jatkuisi vaan yhä pahempana.

Vierailija
39/53 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttis taitaa saada Makelta ja Masalta parrua taas. Voithan sunnuntaina vielä koittaa jälki liukkaille.

Onko ap nimesi Juha?

Ei ole ja noi make ja masa oli hatusta heitettyjä muutenkin. Sen tiedän vaan että jotain tuntemattomia miehiä, entisiä työ ja opiskelukavereita, sinne on menossa ja varmaan tietenkin naisiakin. 

Vierailija
40/53 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli. ap:n olisi pitänyt keksiä jotain kivaa. Kun kerran ei, tyttökaverin lähtö oli ok? Miestenkö se tekeminen aina pitää keksiä? Jos tyttö olisi halunnut jonnekin, niin voi avata suunsa ja ehdottaa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi