Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko meni rahaa?

Vierailija
22.06.2018 |

Eli, paljonko teiltä meni rahaa juhannusruokiin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen pari kymppiä. Juomia oli uuden vuoden jälkeen jäljellä niin paljon, että niitä ei tarvinnut ostaa.

Vierailija
22/27 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

111 euroa, mutta ruokaa on niin paljon, että syödään siitä koko ensi viikko. Neljä ihmistä ja yksi kissa on syöjinä. Juomaksi ostin vain yhden Pommac-pullon teinitytölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi mennä n.10e😊

Vierailija
24/27 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 e. enempää rahaa ei ruokaan ollut, enkä tiedä koska tulee lisää.

Eletty pitkään omilla säästöillä ja jopa jouduttu ottamaan lainaa, johon ei olisi oikeasti ollut varaa. 

Ensin taistelua terveyden kanssa. Tutkimukset hitaat ja sitten tappelua kelan kanssa. kolmelta kuukaudelta tullut kieltävä toimeentulotukipäätös, jostain kumman syystä,

Onneksi on ollut kavereita, jotka ovat auttaneet. Laina ei ole ollut syy kieltäviin päätöksiin, vaan että minulle on katsottu tuloiksi sellaisia tuloja joita minulla ei edes ole ja vedottu siihen etten ole kyennyt todistamaan esim. terveydenhuoltomenoja ja sitä että paljonko minulla on tilillä rahaa ja kuinka monta tiliä minulla on. Kaikki liiteet kuitenkin lähetetty. Tilejä ei ole kuin kaksi... Millä minä todistan ettei niitä ole lisää? aikaamenee kuitenkin kohtuuttomasti jo päätöksien käsittelyss...

Sairaspäivärahaakin haettu, mutta päätöksen teossa kestää. Onneksi pankissa ovat olleet ymmärtäväisempiä kuin Kelassa. Ja laina oli pieni. Ei sillä juurikaan laskuja makseltu, vaan ruuat yms lähinnä..

Anteeksi valitukseni. Alkaa olemaan voimat todella vähissä. Kunnaltakaan on vaikea hakea apua näinä aikoina.

Vierailija
25/27 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30€, yhden hengen talous

Vierailija
26/27 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 e (sis. laatikon olutta ja tupakkaa) + 40 e Alkoon. 3hlö ja vkl ajalle. Kai tuossa vähän pesuuainetta ym oli myös, ei siis kokonaan ruokaa.

Vierailija
27/27 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80€, toki mukana oli jotain sellaisia mitä ostin samalla kun olivat loppu (riisi, jauhot jne) ja alkuviikon arkiruokatarpeita. Mukaan lähti uusia perunoita, grillattavaa, mansikkakakun ainekset, juomia, sipsejä ja muuta naposteltavaa, salaattitarpeet ym. kasviksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän