Puhoksen kulmilla useita kerjäläisiä, enkä ihmettele
Puhoksen kävijät ovat erittäin innokkaita antamaan kerjäläisille rahaa. Olen tämän saanut todistaa useaan otteeseen kävellessäni ohi.
Erittäin järkevää toimintaa Puhoksen asiakkailta.
Kommentit (10)
Jos siellä käy kantiksia, ovat näitä suvaitsevaisia sokeita mänttejä.
Niin, kummallista, kun poliisikin toistuvasti vetoaa kansalaisiin, ettei annettaisi rahaa. Niillä on vissiin kuitenkin jotain faktatietoa? Mutta ehei, autetaan me vaan, jotta sana kulkee ja lisää saapuu oikeuksiaan vaatimaan. Mustilla Audeilla aina välillä käydään mukit tyhjentämässä...
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä käy kantiksia, ovat näitä suvaitsevaisia sokeita mänttejä.
Kaikki joiden olen noilla kulmilla nähnyt antavan kerjäläisille rahaa ovat usein itsekin tummapiirteisiä. Pitää olla aika tyhmä ja tietämätön, että uskoo oikeasti kerjäläisten hyötyvän itse saamistaan rahoista. Järjestäytynyttä rikollisuuttahan noiden kerjäläisten taustalla piilee. Siksi en todellakaan voi käsittää, kuinka kukaan on niin tyhmä, että menee ja antaa rahaa näille.
Puhoksella on moskeija ja koko kortteli on yhtä mamubisnestä. Muslimeille on hyve antaa almu kerjäläiselle. Parkkipaikalla pyörii myös hivenen aggressiivisempaa kerjäystä. Naisilla on täydet blingbling tällingit päällä ja iskevät etenkin yksin liikkuvien miesten kimppuun. Todennäköisesti tarjolla on myös muita palveluita...
Ihanaa, tällaista ei ollut vielä 90-luvulla!
En ole koskaan nähnyt kerjäläisiä Puhoksella.
Puhos tarkoittaa seuraavia paikkoja:
Puhos, taajama Kiteellä
Puhoksen rautatieasema, rautatieliikennepaikka Kiteellä
Puhos, kylä Pudasjärvellä