Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä huuhteluaineissa on?

Vierailija
22.06.2018 |

Paitsi joidenkin erittäin herkkäihoisten allergikkojen ym. käytössä tietysti. Mutta nehän lyhentää vaatteiden käyttöikääkin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eivät kovin tarpeellisia, mutta ulkomailla vesi voi olla niin kovaa, että puhtaat vaatteet on "kovia koppuroita" pesun jälkeen, jos ei huuhteluainetta käytä.

Vierailija
2/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän huuhteluainetta villavaatteissa kuten villasukkapyykissä. Sängyn päiväpeitto on keinokuitua ja ilman huuhteluainetta se on tavattoman sähköinen. Omalla paikkakunnalla on pehmeä vesi, joten päivittäispyykissä sitä ei tarvita. Lapsuudenkodissa vesi tuli porakaivosta ja ilman huuhteluainetta pestyt vaatteet oli kamalan kuivia ja koppuraisia, oli inhottava pukea niitä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä niillä ei tee yhtään mitään. Vaatteet kuivuu huonommin kun on ilmankosteus korkeampi kuin talvella. Vaatteet rupeavat tuoksahtamaan kuselta. Talvisin on ihan hyvä käyttää koska poistavat sähköisyyttä.

Vierailija
4/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tämähän selventääkin tarpeen. Mulla tulee ihan pehmeää kun linkoaa tarpeeksi kovilla kierroksilla, ja olen siksi ihmetellyt.

Vierailija
5/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa eivät kovin tarpeellisia, mutta ulkomailla vesi voi olla niin kovaa, että puhtaat vaatteet on "kovia koppuroita" pesun jälkeen, jos ei huuhteluainetta käytä.

Nehän pehmenee käytössä.

Vierailija
6/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaine on täysin tarpeeton ja suorastaan haitallinen - aina.

Vierailija
7/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi joidenkin erittäin herkkäihoisten allergikkojen ym. käytössä tietysti. Mutta nehän lyhentää vaatteiden käyttöikääkin?

Mitä ihmettä sinä soperrat???

Olen herkkäihoinen allergikko. Kärsin myös hajusteista. Meillä ei käytetä lainkaan huuhteluaineita. Neuvolassa myös kiellettiin käyttämästä vauvan tekstiileihin.

Vierailija
8/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää myrkkyä...

Vierailija
9/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän pehmenee käytössä.

Tai silittämällä.

Vierailija
10/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän pehmenee käytössä.

Mutta tuntuvat ikävältä pukiessa.

Vierailija
11/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on huuhteluaine.

Vierailija
12/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siliävät paremmin.

Vierailija
13/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä soperrat???

Olen herkkäihoinen allergikko. Kärsin myös hajusteista. Meillä ei käytetä lainkaan huuhteluaineita. Neuvolassa myös kiellettiin käyttämästä vauvan tekstiileihin.

Olen luullut että niitä hajusteettomia käytetään noissa tapauksissa. Olen nähnytkin niin tehtävän. Kieltämättä ihmettelin mutta sanoivat ettei iho kestä hankausta...

Vierailija
14/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tuoksua antamaan, aaahhh nuuuuhhh!

Vierailija
15/15 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän pehmenee käytössä.

Tai silittämällä.

Jos pitää valita silittäminen tai huuhteluaineen käyttö, niin todellakin laitan sitten huuhteluainetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi