Himoksen Juhannus torstaina: vertailuksi Evelinan ja Jenni Vartiaisen lavastailit...
Ekaksi ruutuun rävähtää Evelina joka on valitettavasti jonkin verran kerännyt lisää selluliittia reisiinsä. Aika erikoinen valinta, että esiintyy kylmässä sateisessa säässä tuossa asussa vartalo tuossa kuosissa? Jenni Vartiainen on pukeutunut sään mukaisesti pitkiin housuihin ja sadetakkiin. Välissä Movetronin pari kuvaa.
https://www.instagram.com/p/BkTOZ2Cj27K/?hl=fi&tagged=jennivartiainen
Kommentit (48)
Jotenkin tulee äärimmäinen myötähäpeä tuosta Even asusta: ei tosiaankaan tee oikeutta tuollaisessa kropassa...Jenni taas ampuu yli ja pukeutuu liiankin peittävästi; silti parempi kuin tuo Even hirveä sortsiasu kun kroppa tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo eveliina turvottaa itseään noin?
Siksi että hän yrittää esittää latinoa, jolla on valtava pärse ja jättimäisen paksut reidet. Se on kuulemma muotia ja sexyä nykyään...
Kommentoimatta lainkaan kantajansa kroppaa ja reisien kokoa, ei sovi tuollainen mikrosortsiasu lainkaan sateiseen kylmään juhannusfestarisäähän. Törkeän näköistä.
Ihan järkyttävän kamala ilmestys tuo blondattu reisitatskattu tapaus. Onneksi ei sentään kuulu ääni tänne.
RMJ:ssä oli niin kaamea keli että sekä Evelina että Jenni olivat siellä pukeutuneet lämpimästi.
https://www.instagram.com/p/BkUp1lknuAJ/?taken-by=evelinavirallinen
https://www.instagram.com/p/BkVV0iClvXJ/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
Vierailija kirjoitti:
RMJ:ssä oli niin kaamea keli että sekä Evelina että Jenni olivat siellä pukeutuneet lämpimästi.
Kyllä Jennin kaltaista aikuista tyylikästä Naista on helpompi katsoa ja kuunnella kuin tuota - toista.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee äärimmäinen myötähäpeä tuosta Even asusta: ei tosiaankaan tee oikeutta tuollaisessa kropassa...Jenni taas ampuu yli ja pukeutuu liiankin peittävästi; silti parempi kuin tuo Even hirveä sortsiasu kun kroppa tuollainen.
Eli säänmukainen vaatetus (pitää kantajansa lämpimänä ja kuivana) on sinusta yliampuvaa?? Ei nyt ihan avaudu sun logiikka.
Hölmö, läski ja selluliitti on aivan eri asia. En näe Eveliinan reisissä selluliittia, läskiä kylläkin. Turpoamisen takana voi olla myös sairaus tai lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään kauneusihannetta, jossa pyritään näyttämään turvonneelta ja lihavalta. Mutta esimerkiksi pitkäaikainen stressi voi kohottaa ja siihen yhdistetty mättö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään kauneusihannetta, jossa pyritään näyttämään turvonneelta ja lihavalta. Mutta esimerkiksi pitkäaikainen stressi voi lihottaa ja siihen yhdistetty mättö.
Vierailija kirjoitti:
Ekaksi ruutuun rävähtää Evelina joka on valitettavasti jonkin verran kerännyt lisää selluliittia reisiinsä. Aika erikoinen valinta, että esiintyy kylmässä sateisessa säässä tuossa asussa vartalo tuossa kuosissa? Jenni Vartiainen on pukeutunut sään mukaisesti pitkiin housuihin ja sadetakkiin. Välissä Movetronin pari kuvaa.
https://www.instagram.com/p/BkTOZ2Cj27K/?hl=fi&tagged=jennivartiainen
Ei Jennillä ollut sadetakkia ja miksi olisikaan, ei siellä lavalla sada. Mutta muuten on oikein tyylikäs ja säähän nähden sopivasti pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jennin kuva on Tahkolta, ei RMJ:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että hän yrittää esittää latinoa, jolla on valtava pärse ja jättimäisen paksut reidet. Se on kuulemma muotia ja sexyä nykyään...
Taitaa maha ja reidet turvota enemmän kuin perse.
Itse näkisin, että sekä pukeutuminen, laulu- että musiikkityyli sekä ulkonäkö näillä artisteilla kerää erilaisia faneja. Jenniä käy katsomassa 35-45-vuotiaat naiset, ei muut. Eve taas kiihottaa kaikenikäisiä miehiä sekä 5-20-vuotiaita naisia. Musiikki heillä niin erilaista etteivät edes kilpaile keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Itse näkisin, että sekä pukeutuminen, laulu- että musiikkityyli sekä ulkonäkö näillä artisteilla kerää erilaisia faneja. Jenniä käy katsomassa 35-45-vuotiaat naiset, ei muut. Eve taas kiihottaa kaikenikäisiä miehiä sekä 5-20-vuotiaita naisia. Musiikki heillä niin erilaista etteivät edes kilpaile keskenään.
Aika hukassa oot. Jenniä käy katsomassa juurikin 30-35-40-vuotiaat miehet ja he lähestulkoon jumaloivat häntä. Ja mikäs siinä, kyllähän hän on ihan käsittämättömän upea ilmestys. (Ja itse olen nainen, fanitan Jenniä. Monipuolinen, lahjakas, hieno muusikko.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hukassa oot. Jenniä käy katsomassa juurikin 30-35-40-vuotiaat miehet ja he lähestulkoon jumaloivat häntä. Ja mikäs siinä, kyllähän hän on ihan käsittämättömän upea ilmestys. (Ja itse olen nainen, fanitan Jenniä. Monipuolinen, lahjakas, hieno muusikko.)
Höpö höpö. Kts edellisen viestin peukutuksia, kyllä kirjoittaja on oikeassa. Evelina on Seksin Jumalatar ja miesten mieleen, mutta Jenni pitkä kolho transumainen honkkeli joka ei miehiä kiinnosta, kuten tämänkin palstan kommenteista olette huomannut. Toisaalta ei se Jenniä haittaa, koska keski-ikäiset naiset ovat iso markkinavoima, eivät tosin striimaa Spotifyssä jonka takia Jennin biisit eivät siellä menestykään.
Höpö höpö itelles. Joka kerta kun joku täällä dissaa Jenniä mä pistän jonkun Jenniä kehuvan ja ylistävän kommentin. Vihaajat vihatkoot, mut rakkaus, ystävyys ja empatia on silti suurempia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kts edellisen viestin peukutuksia, kyllä kirjoittaja on oikeassa. Evelina on Seksin Jumalatar ja miesten mieleen, mutta Jenni pitkä kolho transumainen honkkeli joka ei miehiä kiinnosta, kuten tämänkin palstan kommenteista olette huomannut. Toisaalta ei se Jenniä haittaa, koska keski-ikäiset naiset ovat iso markkinavoima, eivät tosin striimaa Spotifyssä jonka takia Jennin biisit eivät siellä menestykään.
Jennivihaaja is back! 😂😆😄😚😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennivihaaja is back! 😂😆😄😚😊
Ikävää kun epärealistiset ihmiset eivät tunnusta faktoja. Onneksi teitä ei montaa ole...
Evelinalla upeat reidet ja takapuoli, booty! Jenni luuviulu kuikelo.