Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko zombeja olemassa? - siis sisältä kuolleita ihmisiä

Vierailija
22.06.2018 |

Sanotaan, että ihmisillä on tunteita ym. Sanotaan, että ihmisten sisällä on tunteita, haluja, kiinnostuksia, toiveita, nautintoja, arvoja, mielipiteitä, periaatteita, jne. Siis ihmisten sisällä on elämää, ihmiset elävät, ihmiset ovat inhimillisiä. Mutta onko mielestäsi olemassa myös zombeja? Siis ihmisiä joiden sisällä ei ole mitään, pelkkää tyhjää. Sisältä kuolleita, vartalo on yhä elossa. Eläviä kuolleita. Ihmisiä, joissa ei ole mitään inhimillistä, ei mitään elämisen arvoista.
Joku nyt ehkä ajattelisi, että narsistit ovat sellaisia. Mutta toisaalta sanotaan että narsistit rakastavat itseään. Zombi taas ei rakasta mitään.
Ja joku ajattelisi, että psykopaatit ovat sellaisia. Mutta toisaalta sanotaan että psykopaatit haluavat usein valtaa. Zombi taas ei halua mitään.

Onko zombeja olemassa? - siis sisältä kuolleita ihmisiä

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat zombeja.

Vierailija
2/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Minä olin tuollainen avioeron jälkeen. Mutta nousin haudasta ja nyt elän taas. Tai ainkakin yritän elää.

Vierailija
4/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto on hyvä esimerkki sisältä kuolleista

Vierailija
5/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies on zombi, yrittää purra aina jos liian lähelle päästää. 

Vierailija
6/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombiet on luotu meille huvittelutarkoitukseen. Niitä on kiva silpoa tai ampua haulikolla.

Vierailija
7/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Left 4 Dead taisi aloittaa koko zombie villityksen.

Vierailija
8/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon uskoa että kaikkien sisällä on edes jotain inhimillistä. Varmaan joku psykologi sanoisi että sellaista ihmistä ei kertakaikkiaan ole jonka sisällä ei mitään inhimillistä ole, mutta usein tässä maailmassa tuota on vaikea uskoa, tai siis usko ihmisiin meinaa loppua.

Vierailija
9/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin on yksinäienn sitä varmemmin muuttuu zombiksi. Ei se niin oo että yksinäinen tuntee kärsimystä, koska kyllä ajan myötä se kärsimyskin sammuu. Sitten on vain tyhjää sisällä.

Vierailija
10/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Left 4 Dead taisi aloittaa koko zombie villityksen.

Ei, vaan alunperin se oli Night of the Living Dead vuonna 1968.

Vierailija
11/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen. Luotan kaikessa korkeamman ohjaukseen eikä minussa ole ketään muuta kotona kuin elämä. Mutta en kutsu itseäni zombiksi vaan valaistuneeksi. 

Vierailija
12/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombi jatkaa. Rakastaa kaikkea - olla rakastamatta mitään, nämä näyttäytyvät samana ihmiselle jotka eivät ymmärrä tilaani. Minä en takerru mihinkään, en halua mitään, mutta osaan ottaa kaiken vastaan ilolla. 

Vierailija
13/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa eräs harvinainen mielenterveyshäiriö nimeltä cotard delusion/walking corpse syndrome, johon sairastuvat ihmiset uskovat joko olevansa kuolleita tai heiltä puuttuvan tärkeitä sisäelimiä (aivot, keuhkot, sydän tms). Sairastuneet ihmiset usein kuolevatkin, tällä kertaa oikeasti, koska uskovat ettei heidän tarvitse tai eivät pysty sisäelinten puutteessa juomaan tai syömään, paastoavat siis itsensä hengiltä.

Tässä on erään sairaudesta kärsivän kuvaelma tunteistaan:

"I just felt like my brain didn’t exist any more. I kept on telling the doctors that the tablets weren’t going to do me any good because I didn’t have a brain. I lost my sense of smell and taste. I didn’t need to eat, or speak, or do anything. I ended up spending time in the graveyard because that was the closest I could get to death.”

Vierailija
14/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko zombeilla tylsää, vai tuntevatko ne edes tylsyyttä? Vaikea kuvitella ihmistä joka ei tunne myönteisiä eikä kielteisiä tunteita, paitsi jos on täysin tiedoton, makaa vain paikoillaan. Ei voi katsoa edes tv:tä, koska kiinnostus on olematonta, eikä seurata keskustelua. Kuvittelisin tällaisen ihmisen sairaalaan tai jonkinlaiseen hoitolaitokseen, en normaaliin itsenäiseen elämään.

Vierailija
15/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen toivottomuus ilmenee avauksessa; "zombin" voi määritelä miten tahansa, joten vastauskin voi olla mitä tahansa.

Vierailija
16/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko zombeilla tylsää, vai tuntevatko ne edes tylsyyttä? Vaikea kuvitella ihmistä joka ei tunne myönteisiä eikä kielteisiä tunteita, paitsi jos on täysin tiedoton, makaa vain paikoillaan. Ei voi katsoa edes tv:tä, koska kiinnostus on olematonta, eikä seurata keskustelua. Kuvittelisin tällaisen ihmisen sairaalaan tai jonkinlaiseen hoitolaitokseen, en normaaliin itsenäiseen elämään.

Kun mä katson tv:tä niin mulla kyllä menee aivot narikkaan, ei siinä kiinnostusta tarvita. Ja "keskustelut" muiden kanssa on mulla sitä että mun yhdestä korvasta sisään, toisesta ulos.

Vierailija
17/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri mua. Mä ainakin oon tollanen. Jos ei olis pakko tehdä mitään niin en mitään tekis. Mikä ihmeen MOTIVAATIO tehdä asioita? On vain pakko tehdä asioita. En tiedä onko kaikki muutkin samanlaisia. Ehkä. Mutta taidan äänestää tota että osa ihmisistä on zombeja, koska sen tiedän varmasti. En voi äänestää että kaikki on zombeja koska sitä en tiedä varmasti.

Vierailija
18/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kuolleita ihmisiä on todella pelottavan paljon, ja kun lehtiä lukee, tuntuu että sairaus etenee tulipalo vauhtia. Itseäni oikeasti pelottaa ihmiskunnan puolesta. Et tosin sure sitä, että itsetuho on käynnistynyt, hyvä se vain on, mutta hirvittää nähdä ja tajuta miten - olin sanoa ihmisyys mutta se on väärä sana - sanotaan vaikka empatia, rakkaus, ymmärrys, toiselle hyvää tahtominen, rauhanomaisuus, kaikki se on tuhottu, ja suurin osa ei tajua sitä!

Joskus löydän itseni toivomasta, että jokin ihme tapahtuu ja se pieni joukko joka vielä elää, saa kaiken käännettyä. 

Vierailija
19/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on Elämä. Jos et usko Jeesukseen olet kuollut sisältä.

Vierailija
20/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Niilläkinhän on omat pride-kulkueensa. Zombie Walk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä