Abortti tiistaina, voiko ottaa viinaa juhannuksena?
Kysymys otsikossa. Eli teknisesti ottaen olen siis raskaana, mutta aborttiaika varattu ensi viikon tiistaille. Tarviiko juhannus olla kuivin suin, vai voiko ottaa?
Kommentit (19)
Etkö osaa päättää näin suuressa kysymyksessä, mutta "pienessä" osaat?
No jos olet ihan satavarma abortista niin voit. Mutta itsestä tuntuisi pahalle silti.
Meet hormonien takia ihan pienestä todella känniin ja muutenkin olet henkisessä krapulassa vielä tiistaina. Olosi on 1000 x painajaismainen... mutta feel free.
No ei kai sillä sikiövaurioilla ole väliä jos abortin teet kuitenkin, mutta monilla luonto on järjestänyt niin fiksusti, että alkoholi pahentaa alkuraskauden pahoinvointia. Jos sinullakin on näin, niin se kostea juhannus saattaa mennä pää pöntössä.
Ei muuta kun🍸🍺🍻🍷🍹 ei huolta huomisesta🎉🎊👎
Miksi sä edes mietit tuollaista, jos olet aikeissa tehdä abortin? Vai etkö olekaan ihan varma asiasta?
Et tietenkään.
Voi tulla vaikka keskenmeno!
Mikset omasta mielestä voisi?
Itse olin joskus 17-vuotiaana raskaana ja aborttiaika varattuna. Otin alkoholia ja sain onneksi keskenmenon sinä päivänä kun aborttiin olisi pitänyt mennä.
Vierailija kirjoitti:
Meet hormonien takia ihan pienestä todella känniin ja muutenkin olet henkisessä krapulassa vielä tiistaina. Olosi on 1000 x painajaismainen... mutta feel free.
Höpö höpö. Aina ne hiton "hormonit".
Kunnon känni päälle ja pöksyt voi jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Mikset omasta mielestä voisi?
Itse olin joskus 17-vuotiaana raskaana ja aborttiaika varattuna. Otin alkoholia ja sain onneksi keskenmenon sinä päivänä kun aborttiin olisi pitänyt mennä.
Ai että jollain sitä vaan on tuuria elämässä! Tasan ei mee nallekarkit..
Vedä vaan perseet, sekoile kännissä ja pamahda uudelleen paksuksi. Hyvää juhannusta <3
Vierailija kirjoitti:
Oikein suloista tuo moraalin rappeutuminen.
Tultu jo paksuksi vahingossa (tai ei vaan jaksettu käyttää ehkäisyä, tätäkin tapahtuu), halutaan alkavasta vastuustaan äkkiä eroon ja aborttia odotellessa mieltä polttavin kysymys on, että kehtaako vetää perseet olalle.
Tarvitsetko nenäliinan :'((((
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sillä sikiövaurioilla ole väliä jos abortin teet kuitenkin, mutta monilla luonto on järjestänyt niin fiksusti, että alkoholi pahentaa alkuraskauden pahoinvointia. Jos sinullakin on näin, niin se kostea juhannus saattaa mennä pää pöntössä.
Itse tein keskeytyksen pari vuottasitten, alkoholi helpotti pahoinvointia.
Ei voi, sikiö voi vaurioitua. 😇