Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun ollaan miehen kanssa täysin eri mieltä

Vierailija
22.06.2018 |

Siitä, saako 12-vuotias pelata K18-pelejä. Ei vaan tajua et niistä vois olla mtn haittaa. Kellää mitää tosi hyviä argumentteja miks ei saa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niissä on se ikäraja, eikä se ole pelkkä suositus.

Vierailija
2/7 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niissä on se ikäraja, eikä se ole pelkkä suositus.

Käytin jo tän, mut hän kuulema osaa kyllä arvioida, mitä hänen lapsi voi pelata :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta, että jo sarjakuvia ja rockmusiikkia paheksuttiin ja esim. sarjakuvien lukemista pyrittiin rajoittamaan. Vähitellen noistakin rajoista on lipsuttu ja mihin ollaan päädytty. Lukeminen on vähentynyt, musiikin taso heikentynyt jne.

Aikaa vietetään vain koneilla virtuaaliystävien kanssa vaikka tärkeintä olisi ulkoilla ja pelata pihapelejä naapurin lasten kanssa!

Eli jos nyt lipsutte, kasvatatte rappioituneen pullamössö aikuisen.

Vierailija
4/7 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon pelannut väkivaltapelejä nassikasta lähtien eikä musta tullut mummonpotkijaa tai asehullua. En edes mennyt armeijaan

Vierailija
5/7 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon pelannut väkivaltapelejä nassikasta lähtien eikä musta tullut mummonpotkijaa tai asehullua. En edes mennyt armeijaan

Ei ole enää pätevä perustelu. Grafiikka on kehittynyt ja hyvin toden tuntuista kun vertaa esim minun lapsuuden pikselimössöön.

Vierailija
6/7 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää pätevä perustelu. Grafiikka on kehittynyt ja hyvin toden tuntuista kun vertaa esim minun lapsuuden pikselimössöön.

Oli se silloin todentuntuista, vaikka näyttää nyt pikselimössöltä. Doom oli ihan oikeasti pelottava ja Wolfensteinin episodien vikassa kentässä odotti pelko perseessä milloin bossi tulee

Vierailija
7/7 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa taas kuvaan astuu kasvatus jotta lapselle opetetaan todellisuuden ja fiktion ero. Ellei se lapsi ole jo valmiiksi päästään sekaisin niin hyvin nopeasti se sen eron oppii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän