Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaksi miestä 43v. ja 46v. olla pari tuntia keskenään mökillä?

Vierailija
22.06.2018 |

Juu siis kysymys otsikossa. Kaupassa pitäisi käydä, mutta miehet eivät halua lähteä mukaan. Haluaisivat jäädä mökille.

Mietittiin kälyn kanssa, että uskaltaisiko ne jättää. Lähin paikkakunta kauppoineen on n. 20 km päässä.

Veljekset ovat ikäisekseen ihan fiksuja ja järkeviä. Vähän ovat krapulaisia, mutta eivät paljon. Mökki on järven rannalla eli vesi on tuossa lähellä.

Mitä luulette.

Kommentit (467)

Vierailija
361/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin miehet yksin ja kun tulin takaisin, niin kälyn miehen sormi haisi minun miehen persiille. Mistä voi johtua?

Vierailija
362/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin miehet yksin ja kun tulin takaisin, niin kälyn miehen sormi haisi minun miehen persiille. Mistä voi johtua?

Siellä oli katseltu Pikku Kakkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tästä mutta meikän eukko sais pistää vähän äkkiä nätimpää päälle ja ruveta siivoamaan tai saa pian selkäänsä.

Vierailija
364/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma mikä kysymys.. oli sitte oikiasti tai leikillään provosointi mieles kysytty ni oisin kyllä oikeesti jättäny kysymättä..

Vierailija
365/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin tämän herra mieheni yksin kotiin siksi aikaa, kun ulkoilutin koiraamme. Halusin pienen hetken omaa aikaa, joten siispä ei kun menoksi.

Hän ei osaa tehdä ruokaa, ei edes kaurapuuroa. Vaikka ohje on pussin kyljessä. Veden hän osaa keittää. Mikrossa. Ohje on ollut, ettei koske keittiössä kattiloihin ja pannuihin, voileivän voi voidella.

Viivyinköhän liian kauan, koska hänelle oli tullut tosi tosi kova nälkä.

Asumme kolmannessa kerroksessa ja kun avasin rappukäytävän oven, nenäni haistoi outoa, äklön hajuista, palanutta jotain.

Joo, haju tuli meiltä. Mieheni seisoi eteisessä käryn keskellä, paistinpannu kädessä. Mitä ihmettä. Liedellä olevat perunat, joita hän oli alkanut keittämään, ne olivat palaneet pohjaan ja ryntäsin ottamaan ne pois liedeltä. Hän oli laittanut sentin vettä pohjalle ettei ne pala pohjaan. Näin hän ylpeästi minulle kertoi.

Hän oli alkanut, minulle yllätyksenä, kokkaamaan perunoita ja kastiketta. Kuumaan paistinpannuun hän oli laittanut perunajauhoja ilman mitään öljyä tai voita. Sitten päälle vettä, kun oli alkanut jauho palamaan. Nyt hän seisoi edessäni, ihmetellen. Kun ei se kastike irtoa pannusta ja näyttää ihan tapettiliisteriltä. Palaneesta sellaiselta. Söiskö koira, hän kysyi. Lopputulemana otin paistinpannun ja kattilan, ne olivat siis aivan pilalle kokattu, jätepussiin ja parvekkeelle. Lupasin, että en jätä häntä enää milloinkaan yksin kotiin niin pitkäksi aikaa kuin mitä nyt. Olin ollut poissa. 40 min. liian pitkä aika, tuumasi hän.

No hui! Onko hän kunnossa? Toivottavasti ei kukaan ehtinyt misua tekemään! Onneksi tiedät nyt miten toimii, ihan vaan vastaisen varalle. Jos osaa mikroa käyttää, niin valmiit annokset kaappiin. Nyt täytyy pitää hyvänä ja paijata lämpimästi. Nämä ovat niin herkkiä. Onko sulla monen vuoden kokemus tästä yksilöstä?

Kyllä hän on ihan ruokittu ja vaatetettu. Ollaan tässä oltu kimpassa, aviossa, 12 vuotta. Pidän huolen, ettei kukaan pääse sanomaan, että joutuu liikoja aikoja yksin oleskelemaan. Ettei mieleen juolahda alkaa tekemään mitään mikä vaarantaisi hänen tai naapurien henkeä. Pelkää vieläkin kattiloita ja paistinpannuja, joten sikäli ei vaaraa hellan läheisyydessä. Nyt oppinut keittämään oikein hyvät kaffeet. Mitähän seuraavat 12 vuotta tuovatkaan tullessaan kun juurikin opettelemme sitä ulkona olemista ihan itsekseen. Jännää.

Vierailija
366/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma mikä kysymys.. oli sitte oikiasti tai leikillään provosointi mieles kysytty ni oisin kyllä oikeesti jättäny kysymättä..

Eikö kultsumussukkamiehesi hyvinvointi ole sinulle elämäsi tärkein asia? Eikö kiinnosta? Sinulta pitäisi ottaa mies pois ja antaa jollekin joka pitäisi miehestä hyvää huolta.

Vierailija
367/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsup kirjoitti:

Ihan samalla tavalla vois vitsinä heittää et voiko kahta naista, samassa iässä olevaa päästää jo kauppaan kahden. Huumoria 😉

Eh eh olisipa vallan hurjan hauskaa.... Tällainen junttihuumori, joka perustuu "miehet haluaa kaljaa ja jääkiekkoa" / "naiset juoruilee ja haluaa manikyyriin" -tyylisiin hokemiin on vaivaannuttavan vanhanaikaista hupailua, jota kuulee lähinnä keski-iän ylittäneiden junttien viljelemänä. Ketju täynnä stereotyyppistä tätihassuttelua.

No pistä sinä pystyyn oma "niinku niinku, pissis, niinku"-huumoriketju, vai oletko jotenkin pakotettu näitä lukemaan???

Ja ihan hienosti voit heitellä junttivitsejä täti-ihmisistä, nauran mukana :D

Kuka sanoi, että arvostan jotain pissis-huumoria? Mun mielestä tällainen viljelemänne huumori täällä on etovaa, sillä ylläpidätte ja levitätte näitä "avuton lapsimies" ja "äiti-vaimo" -roolituksia. Vielä kun asiaa käsitellään huumorin kautta tähän tyyliin, implikoidaan ilmiön olevan jokapäiväinen ja normaali. Sukupuoli-huumori on useimmiten mautonta ja junttia.

Ihan miten vaan. Mutta en edelleenkään ymmärrä, miksi sun täytyy pyöriä täällä näitä lukemassa, jos et pidä näkemästäsi? Mä implikoisin sen lähenevän jo masokismia.

Täällä on kuules joskus niin etovaa "huumoria" tarjolla, että sua kaivattais ylläpidon ohella saarnaamaan. Anna harmittomien junttien pitää hauskaa keskenään, tee sinä jotain muuta sivistynyttä. Miksi sinun pitäisi päättää mitä täällä höpistään? Kaikkea ei voi saada.

Ketään, ei miehiä eikä naisia, palvele tällainen sukupuolirooli-steteotypioiden viljely. Siinä mielessä tällainen keskustelu ja huumori yleisesti ei ole aivan pelkkää harmittomien junttien hauskanpitoa. Tämä ketju on "naiset ratissa hehhee" -tasoista kamaa.

Et taida ymmärtää miten naiset (äidit) nauravat tässä ketjussa nimenomaan itselleen ja toisilleen.

On älyllisesti epärehellistä väittää, että ketjun huumori kohdistuisi vain naisiin. Ja muutoinkin tällainen sukupuolirooli-huumori on hieman kyseenalaista, vaikka se olisi oikeastikin pelkkää itseironiaa. Mutta älkää huoliko mammulit! Tätä ketjua nimittäin ei saa kritisoida! Kaikki kritiikki nimittäin poistetaan ylläpidon toimesta.

No voi sua. Nyt me vähennetään sun peliaikaa kun menee känkkäränkäks.

Joo, ollaan kovin pahoillaan. Onko pirttihirmu lopettanut Teknarin kestotilauksen? Suorastaan epärehellisen älyllistä.

Hulvatonta. Olen kyllä 30-vuotias nainen. Eikä minua todellakaan naurata vitsailu siitä, että olisin joku mieheni höösäävä mamma-äityli ja mieheni olisi joku vajaaälyinen örkki. Ehkä sitten teitä, joilla vitsi menee lähelle totuutta, saattaa naurattaa.

Olet kuitenkin 37 ja uskottelet olevasi vain 30...

Tähän faktaan se hulvattomuus sitten jääkin :D

Vierailija
368/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun vihdoin on mahdollisuus puhua rescuemiehistä jossain! Omani oli ollut Kouvolassa siitosmiehenä jollekin julmuriakalle, joka sitten uuden, nuoremman miehen löytäessään hylkäsi miesparan ja jälkeläisetkin lähtivät kiertoon.

Kukaan aiempi mies (olen joutunut kolme miestä päästämään paremmille kaljamaille) ei ollut ole noin lempeä ja älykäs - tämä nykyinen mieheni osaa jopa avata roiskeläpän itse ja laittaa mikroon. Tulee aina illalla sängyssä kerjäämään rapsutuksia. Haluaisin muistuttaa nyt näin syksyn lähestyessä että adopt, don't shop!

Vierailija
369/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin tämän herra mieheni yksin kotiin siksi aikaa, kun ulkoilutin koiraamme. Halusin pienen hetken omaa aikaa, joten siispä ei kun menoksi.

Hän ei osaa tehdä ruokaa, ei edes kaurapuuroa. Vaikka ohje on pussin kyljessä. Veden hän osaa keittää. Mikrossa. Ohje on ollut, ettei koske keittiössä kattiloihin ja pannuihin, voileivän voi voidella.

Viivyinköhän liian kauan, koska hänelle oli tullut tosi tosi kova nälkä.

Asumme kolmannessa kerroksessa ja kun avasin rappukäytävän oven, nenäni haistoi outoa, äklön hajuista, palanutta jotain.

Joo, haju tuli meiltä. Mieheni seisoi eteisessä käryn keskellä, paistinpannu kädessä. Mitä ihmettä. Liedellä olevat perunat, joita hän oli alkanut keittämään, ne olivat palaneet pohjaan ja ryntäsin ottamaan ne pois liedeltä. Hän oli laittanut sentin vettä pohjalle ettei ne pala pohjaan. Näin hän ylpeästi minulle kertoi.

Hän oli alkanut, minulle yllätyksenä, kokkaamaan perunoita ja kastiketta. Kuumaan paistinpannuun hän oli laittanut perunajauhoja ilman mitään öljyä tai voita. Sitten päälle vettä, kun oli alkanut jauho palamaan. Nyt hän seisoi edessäni, ihmetellen. Kun ei se kastike irtoa pannusta ja näyttää ihan tapettiliisteriltä. Palaneesta sellaiselta. Söiskö koira, hän kysyi. Lopputulemana otin paistinpannun ja kattilan, ne olivat siis aivan pilalle kokattu, jätepussiin ja parvekkeelle. Lupasin, että en jätä häntä enää milloinkaan yksin kotiin niin pitkäksi aikaa kuin mitä nyt. Olin ollut poissa. 40 min. liian pitkä aika, tuumasi hän.

No hui! Onko hän kunnossa? Toivottavasti ei kukaan ehtinyt misua tekemään! Onneksi tiedät nyt miten toimii, ihan vaan vastaisen varalle. Jos osaa mikroa käyttää, niin valmiit annokset kaappiin. Nyt täytyy pitää hyvänä ja paijata lämpimästi. Nämä ovat niin herkkiä. Onko sulla monen vuoden kokemus tästä yksilöstä?

Kyllä hän on ihan ruokittu ja vaatetettu. Ollaan tässä oltu kimpassa, aviossa, 12 vuotta. Pidän huolen, ettei kukaan pääse sanomaan, että joutuu liikoja aikoja yksin oleskelemaan. Ettei mieleen juolahda alkaa tekemään mitään mikä vaarantaisi hänen tai naapurien henkeä. Pelkää vieläkin kattiloita ja paistinpannuja, joten sikäli ei vaaraa hellan läheisyydessä. Nyt oppinut keittämään oikein hyvät kaffeet. Mitähän seuraavat 12 vuotta tuovatkaan tullessaan kun juurikin opettelemme sitä ulkona olemista ihan itsekseen. Jännää.

Toki, tietenkin, en epäile. Vaikuttaa ihan kunnon kaverilta ja aloitteellinenkin on, kun noin hienosti kuitenkin yrittää. Olet pitänyt hyvää huolta, huomaa kaikesta kyllä.

Nuo kattilat ja pannut on monen kompastuskivi, joten yhdessä pikku hiljaa, niin oppii. Kiva, että kaffetta osaa laittaa, niin voitte mukavasti seurustella vieraiden kanssa, kun sä tarjoot ohessa pullat pöytään. Siinä kivasti itsetunto kasvaa :)

Oletko mitään remppahommia järjestänyt, eli oisko sinne päin lahjakkuutta tai mielenkiintoa? Meillä tykkää asennella teknisiä laitteita. Piuhoja on pitkin ja poikin, mutta se on melkein niin, että "oma vatsa täytyy, kun näkee miehen saavan vatsansa täyteen", eli ei haittaa, jalkoja voi sen verran nostella. Kaljat tietenkin palkkioksi hyvästä työstä.

Pitkä tie teillä takana. Toivottavasti jatkuu kauas tulevaisuuteen.

Vierailija
370/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin luopumaan miehestä pitovaikeuksien takia, joka ilmeni juuri tuollaisissa tilanteissa missä mies jäi yksin/kaverin kanssa. Ilman valvontaa se mm. piti niin kovaa meteliä että naapurit valitti, ja niin jouduin raskain mielin laittamaan miehen kiertoon. Nyt se on jo kolmannella vaimolla.

Äh, sä oot vaan käyny liian kauan aikaa sitten viimeks kurssilla! Nyt uusimmalla ”vaimoMatskua 2018” kurssillahan perehdyttiin paljon laajemmin näihin MIESKUULON aiheuttamiin ongelmiin! Vanhan oppimateriaalin mukaanhan kehotetaan vaan varautumaan mieskuuloon (eivät siis kuule normaali voluumilla musiikkia/kehoituksia) siten että auton mankat toki vaihdetaan parempiin mielellään jo ennen kun mies tulee taloon. Mutta ei se meilläkään riittänyt,uusia kaiuttimia ja vahvistimia vaan putkahteli tämän tästä! Kovalla työllä mies voi kuitenkin asua ihan kerrostalossa!

Vierailija
371/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miestä mutta olen kasvissyöjä.

Vierailija
372/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aito kuva tilanteesta johon miehet ajautuvat kun jätetään puuhastelemaan keskenään.

https://imgflip.com/i/2cuefu

Vierailija
373/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikomisario Taposelle voisi soittaa jo etukäteen johtaa poliisin ennaltaehkäisevää joukkoa/toimintaa. Sanotte vain että herrasmiehet ovat hyvin kansallismielisiä niin minimissään 12 tunnin kopitus on taattu, se on varma.

Vierailija
374/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä aito kuva tilanteesta johon miehet ajautuvat kun jätetään puuhastelemaan keskenään.

Aaaww, söpöö. Lutuset ovat siellä omatoimisesti viritelleet grilliä ja makkaraakin olisi tulossa. Yksi paitaressu siellä ilman pöksyjä, opettelee vissiin kesällä kuivaksi. Toivottavasti jonkun vaimo tulee sytyttämään grillin heille, ettei tule pahapoppa...

Vierailija
375/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih, suloista. Tässähän ihan herkistyy. Tämä on nyt se vaarallinen ja riskialtis mökkitilanne, mutta sen verran säyseitä ovat, että taitaa olla jonkun heistä vaimo kuvaamassa. Tuon aurinkolasimiehen varmaankin, on sen verran muikeena. Pikkupäässä kuitenkin jo keppostelut muhimassa.

Vierailija
376/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nämä ovat todella hauskoja :D t. mies vm. 85

Vierailija
377/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onpas paljon katkeroituneita mammoja täällä :D

Vierailija
378/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkkis kirjoitti:

Mun mielestä nämä ovat todella hauskoja :D t. mies vm. 85

et huijaa ketään, sinä mikään mies ole....

Vierailija
379/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No piru, luulin olevani :O

Vierailija
380/467 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai että tälläinen miesviha ketju tällä kertaa....

Hyvää huumoria miesten avuttomuudesta. Tehkää miehet oma ketju naisten "tyyppiviasta" -jos osaatte, tarvitteko apua?

Meinaatko, että tänne akkojen palstoille niitä tekisivät? Naisten avuttomuudesta kertovia ketjuja on netti pullollaan. Voit kokeilla esim. muutamia urheilupalstoja, politiikkapalstoja, tiedepalstoja, tai vaikkapa ylilautaa.. Tämä ketjuhan on siinä mielessä "hauska", että todellisuus on yleensä päinvastainen.

Minä en uskaltaisi jättää meidän perheen naaraita yksin minkään teknisen laitteen läheisyyteen, tai asuntoon missä on jotain muutakin kuin lattia ja seinät.  Sitä sai nimittäin taas olla juhannuksena pelastustehtävissä, kun rinsessoilla oli järven keskellä yhtäkkiä unohtunut miten se vene taas käynnistyikään. Noh loppu hyvin kaikki hyvin ja mökille saunaa lämmittämään. Tosin, joutuihan tuota hieman taas sitten valistamaan ja kertomaan ettei puusauna lämpene sähkösaunan tavoin, eikä se pysy lämpimänä lisäämättä puita. Eipä ainakaan ole pelkoa saunan palamisesta.

Vaimolle olen nyt opettanut hellan käytön, ja hän onkin ollut selvästi mielissään sen aiheuttamasta heureka-elämyksestä. Pari viikkoa sitten hän silmät säteillen ja ääni kirkkaana hihkaisi kuinka puuro valmistui paljon nopeammin kutosella kuin ykkösellä. "Hyvä tyttö", minä tokaisin ja olenkin luvannut ostaa hänelle syntymäpäivälahjaksi laskimen ja essun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän