Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee, kun näkee vanhan kaverin, jolla uurteita kasvoissa

Vierailija
21.06.2018 |

Rupee kyllä katselemaan omaakin vanhenevaa naamaa uudella silmällä. Ja vastahan me oltiin nuoria. Mitä tunteita herättää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se kaveri näkee sitten takuulla ne samat uurteet mun kasvoilla.

Vierailija
2/7 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää kaveristasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin saman oman ystäväni kanssa. Hänelle oli muodostunut jo hurjat rypyt silmien ympärille. Hänelle oli myös tullut hieman partakarvoja. Olin todella järkyttynyt. 

Vierailija
4/7 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kulun huomaa paremmin muista ihmisistä. Itse koemme olevamme niitä samoja nuoria kuin ennenkin mutta kavereiden naamasta näkyy totuus, jota kieltäydymme havaitsemasta peilistä.

Vierailija
5/7 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kauheaa on kun tuntuu että nyt viimeisten viiden vuoden sisällä olemme kaikki vanhentuneet ihan kiihtyvään tahtiin ja harmaita hiuksia tullut. 45-50 v on aika rajua muutoksen aikaa näköjään:( Ei tunnu siltä, että olisi mikään vanhus vielä ollenkaan. 

Vierailija
6/7 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kulun huomaa paremmin muista ihmisistä. Itse koemme olevamme niitä samoja nuoria kuin ennenkin mutta kavereiden naamasta näkyy totuus, jota kieltäydymme havaitsemasta peilistä.

Se ei välttämättä kieltäytymistä. Muutos vain tapahtuu vähitellen, niin hitaasti,( ja armollisesti) ettei siihen kiinnitä huomiota.

Vierailija
7/7 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku ikäkriisi, koen olevani henkisesti ja ulkoisesti noin 8-kymppinen. Teinityttäreni teki mulle kasvohoidon ja meikkasi viimeisen päälle ja totesi ettei mulla kuulemma ole yhtään ryppyjä verrattuna muiden äiteihin. Pidän tätä pelkästään valehteluna ja lohdutteluna. Olen vanha ja elämäni on ohi! Vihaan vanhenemista. Pian otetaan kirurgia käyttöön. N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme