Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 50 vuotiaat naiset yrittävät näyttää sexyltä?

Andymccoyd
21.06.2018 |

Kajaanissa tuli vastaan nainen joku 50 v. Huulet törröllä varmaan odotti että joku huomaa hänet. Revityt farkut ja vaaleat rintsikat pullottaen. Mutta miksi 50v nainen yrittää näyttää teinix pimulta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ikäarviosi osuvuudesta?

Vierailija
22/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse yrittää, kun on sitä luonnostaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö. No ei täs muukaan enää auta :) T. Elämän ja itsensä huumorilla ottava

Vierailija
24/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
25/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan vielä 50, mutta suunnittelen jo 50-villitystä! aion hoikistua ja kasvatan hiukset vyötärölle ja lähden paikkoihin!

Olen ollut kohta 3 v sinkkuna ja n. 2 v selibaatissa vasten tahtoani. Olis aika tehdä jotain ja jos vaikka löytäis "sen oikean", nyt jos ikinä ei ainakaan ennen...

Vierailija
26/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ap:n seksikäs 50v. olikin huulipumpattu (pistoksilla pilattu) 30v. Nämähän naiset näyttävät paaaaaljoooon ikäistään vanhemmilta ja usein hieman elähtänäiltä omaan silmään.

Vierailija
27/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset hetket siihen. Somettavat toisilleen "näytät ihan kakskymppiseltä", "yhäxe naapurin kundi kuolaa sun persettä? ;)" juttuja. Kaikkihan eivät vanhene sisältä samaan tahtiin kuin ulkoa.

Hahaha oon kans huomannut. :D

Vierailija
28/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen näyttää sexyltä, hän saa miehiä.

Vastaavasti kun mies näyttää sexyltä, hän saa naisia.

Mitä vielä haluaisit tietää?

N48

Vierailija
29/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset hetket siihen. Somettavat toisilleen "näytät ihan kakskymppiseltä", "yhäxe naapurin kundi kuolaa sun persettä? ;)" juttuja. Kaikkihan eivät vanhene sisältä samaan tahtiin kuin ulkoa.

Sitten kun kasvat aikuiseksi huomaat, että aikuiset harrastavat seksiä enemmän kuin nuoret, mutta puhuvat siitä vähemmän.

Jokainen harrastaa sitä yleensä samanikäisten kanssa kuin itse on. Nelikymppiset eivät myöskään katsele kaksikymppisiä, jotka näyttävät nelikymppisen silmään omilta lapsilta eikä potentiaalisilta seksikumppaneilta.

Olen muuten tässä miettinyt, mitä sanoa, jos teini-ikäinen poika löytää seksilelumme ja -asumme, että mitä kannattaisi sanoa. Olisiko traumatisoivaa puhua iloiseen sävyyn siitä, että tottakai harrastamme mieheni kanssa seksiä ja se on luonnollinen asia, vai keksiä joku tosi huono tekosyy tarvikkeille. Mitä mieltä olette?

Vierailija
30/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pylly. Jokainen pukeutukoot niinkuin haluaa ja kantavat sitä identiteettiä, mitä haluavat olla. Iällä ei ole mitään merkitystä. T. 29-vuotias

Vierailija
31/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun kasvat aikuiseksi huomaat, että aikuiset harrastavat seksiä enemmän kuin nuoret, mutta puhuvat siitä vähemmän.

Jokainen harrastaa sitä yleensä samanikäisten kanssa kuin itse on. Nelikymppiset eivät myöskään katsele kaksikymppisiä, jotka näyttävät nelikymppisen silmään omilta lapsilta eikä potentiaalisilta seksikumppaneilta.

Olen muuten tässä miettinyt, mitä sanoa, jos teini-ikäinen poika löytää seksilelumme ja -asumme, että mitä kannattaisi sanoa. Olisiko traumatisoivaa puhua iloiseen sävyyn siitä, että tottakai harrastamme mieheni kanssa seksiä ja se on luonnollinen asia, vai keksiä joku tosi huono tekosyy tarvikkeille. Mitä mieltä olette?

Sanot vaan, että vanhempaskin harrastaa seksiä, koska se on kivaa. End of story, lasta ei kiinnosta saada pirtsakkaa tarinaa äidiltään vibraattorin iloista petipuuhissa.

Vierailija
32/32 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mua huvittaa mun muutamassa tuttavassa. Oikeesti ne kuvittelee olevansa seksikkäitä. En voi sanoa että olette vanhoja akkojs ja miehet ei katso noin vanhoja.

Itsekkin olen se vanha akka.

Toinen vielä kehuu itseään.

Mietin aina että miten ne näkee itsensä niin väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan