Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallanvaihto

Roosa
22.06.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun meillekin aukeaisi samanlainen mahdollisuus. Minä satun kuitenkin olemaan opiskelija ja mieheni töissä. Samaa koen itsekin, kun mies on n.11h päivässä muualla. Eniten huolestuttaa isän ja pojan suhde. Kyllä ukkelimme jaksaa aina isälleen hymyillä ja jutella, mutta... Ja todellakin olisi joskus mukavaa saada vaatteet päälle ennen kuin isukki palaa töistä tai käydä suihkussa aamulla!

Vierailija
2/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jäi kotiin huhtikuussa, kun Sisu oli juuri täyttänyt seitsemän kuukautta. Minä palasin tuolloin töihin (tosin tekemään vain nelipäiväistä viikkoa). Minulla on vähän ollut ikävä lasta, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Ja mikä parasta, ei vaihtaisi mieskään. Tämä järjestely on tehnyt meille kaikille hurjan hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä järjestely, jatkaako Kulta kirjoittamista kuitenkin? Minä aion jäädä muutamaksi kuukaudeksi ihan virallisesti kotiäidiksi ja katsotaan sitten mitä teen. Töitä ei ole mihin palata, joten ehkä opiskelen tjn..

Vierailija
4/6 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maanviljelijällä on aikaa lomailla syyskuussa? Isäntä kun tavallisesti on sama asia kuin viljelijä...

Vierailija
5/6 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä???? BUAHAHAHAHHAAAAA!!!!!!

Vierailija
6/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aimo: Me mietimme ihan samaa, tekee ihan hyvää kaikille osallistujille ja kun kerran oli mahdollisuus niin miksi ei? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi