Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän ystävääni/kaveriani vaivaa?

Vierailija
21.06.2018 |

Tän kevään aikana pari kolme kertaa nähty hänen pyynnöstään ja sit sovittu aina jotain menoa, esim tennistä tai juomista, niin kuitenkin sit aina feidaa noi, silleen , että ihan vilpittömästi vakavissaan haluaa lähteä pelaamaan tai juomaan.

Kuitenki sit tekee jotain muuta tai ei kuulu mitään sinä päivänä.

Sit taas jonkun ajan päästä soittaa ja haluaa nähdä. Vai ehkä pakenee yksinäisyyttään kenties?

Viime kerralla tuli jopa pieni loukkus minua kohtaan.

Outoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varajärjestelmä, vaihtoehto B.

Sinut voi laittaa varaukseen ja sitten jättää peruuuttamatta käyttämättä, jos löytyykin mukavampaa tekemistä ja parempia kavereita. Näin tässä maailmassa luotettavuus palkitaan.

Vierailija
2/5 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plan B kirjoitti:

Sinut voi laittaa varaukseen ja sitten jättää peruuuttamatta käyttämättä, jos löytyykin mukavampaa tekemistä ja parempia kavereita. Näin tässä maailmassa luotettavuus palkitaan.

Niinno, ollaan tunnettu 20 vuotta, et vähän kummastuttaa. Ehkä haluaa yksinäisyyden tuskissaan varmistusta ja seuraa kun ite niin kyselee ja ehdottaa ja sit helpottaaki ja ei "jaksakaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plan B kirjoitti:

Niinno, ollaan tunnettu 20 vuotta, et vähän kummastuttaa. Ehkä haluaa yksinäisyyden tuskissaan varmistusta ja seuraa kun ite niin kyselee ja ehdottaa ja sit helpottaaki ja ei "jaksakaan".

Tosin ei muutamaan vuoteen oltu nähty ja nyt oltukin tekemisissä enimmäksee hänen aloitteesta.

Noh eipä tuolla niin väliä jos joku varasuunitelma olen.

Vierailija
4/5 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen vaan ihmetyttää, kuinka jollain ihmisellä on häpyä sopia jotain kellonaikojakin jo seuraavalle päivälle ja sit mitään itse sanomatta feidata.

Oli tarkoitus klo 11 aamulla mennä pelaamaan tennistä. Herään sitä odottaen ja lähetän viestin, et mennäänkö? Ja vastaus, että oon nyt siellä ja täällä et myöhäistetään sitä ja hän soittaa sitten. Se oli ok mulle.

Sit muutaman tunnin päästä, kun mitään ei kuulu, niin kysyn taas. Vastaus oli, että oli lähtenyt 'yksille' keskustaan. Et jaahas!

Sit hän sanoi että siirtynee huomiseen se tennis. Sit vaan sanoin, että eli ei varmaan tuu tapahtumaan sillonkaan.

Vastauksena; katotaan miten alkaa innostamaan.

Onko tällä ihmisellä mitään järkeä päässä, miten kohtelee toisia ihmisiä?

Vois poistaa koko tyypin elämästäni.

Vierailija
5/5 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahinta on se näissä tilanteissa, että syytän itseäni siitä kuinka huonoa seuraa olen tälle ihmiselle varmaan sit ollut, jos näin tapahtuu. Vaikka oon käyttäytynyt hyvin ja ollut asiallinen, niinkuin muillekin kavereille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän