Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viktor Myrsky Michael

Sireniia
18.04.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrsky - ihana nimi, varsinkin noilla perusteluilla :)

Vierailija
2/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä nimivalinta! :D terveisin melkein kaima, Vilho Myrsky Nikolai 1v5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena lukijana...Kiitos valtaisasti elävästä tekstistä, ilo lukea.. tosin, kun pyrskähtelen välillä ääneen kotona mies saattaa ihmetellä, mutta kai se on jo sen verran tottunut...Ihanaa kevättä=)

Vierailija
4/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nimi pojalla! :) Ja toinen on käyttäytynyt kuten juhlakalun kuuluukin, huutanut kaikkien keskipisteenä. :D ´ei saa unohtaa että minä olen se jota te ootte juhlimaan tulleet´

Meillä neiti hoiti homman hieman toisin, teki erittäin äänekkäästi kakkaa samaan aikaan kun pappi selitti sitä sun tätä ja vieläpä hyvin "tuoksuvan" paketin pakersikin (pappi ja sylikummi oisivat saattaneet arvostaa pyykkipoikia nenässään). Siinä oli naurussa pitelemistä, kun aina kun pappi vähän hiljeni niin neiti paukutteli oikein kunnolla.

Kaunis kuva teistä muuten! Kiitos taas, sai hihitellä. :)

Vierailija
5/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea pikkumiehelle hienosta nimestä! :) tässä just mietinkin että koskas teillä tämä nimenantotilaisuus mahtaa olla. meillä oli tuossa viikko sitten. ja neiti oli hyvinkin vieraskoree. keskusteli papin kanssa alkutoimituksen ja sitten päätti että sujuu se toimitus hänen nukkuessakin, eikä herännyt ees kun päätä kasteltiin ja tyttöä siirreltiin sylistä toiseen. heräs vasta kun äiti rupes repimään kastemekkoa päältä ettei toinen tukehdu kuumuuteen.

(jaahas ja neitiä ollaankin tuomassa taas maitobaariin, joten gotta go!) kevään jatkoa!!!

Vierailija
6/14 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavaa tekstiä tulee sinulta. Aihe itsessään menee ohi pahasti, kun omat lapset jo koulunkynnyksellä. Mutta jostain eksyin tänne eikä irti pääse.

Nautinnollista elämää lapsen kanssa teille! Se paranee tuosta vain, vaikka vauvat on ihania, on paras edessä. Kun lapsen kanssa voi keskustella, väitelläkin, urheilla ja touhuta, on yhteiselo helpompaa. Tai ainakin erilaista kuin vauva-aika.

Vierailija
7/14 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa tekstiä, osuu ja uppoo! Täällä 8,5kk poikalapsen äiti joka yhtyy joka sanaan ;D

Vierailija
8/14 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu!

Mutta jos ette itse pysty antamaan kristillistä kasvatusta, eikä kummitkaan oikeen, miksi laitoitte lapsen seurakunnan jäseneksi?

Ja jos pojan nimi on Viktor, miksi tämä komea nimi pitää heti alkuunsa vääntää muotoon Viku? Jos on noin vaikea kirjoittaa ja lausua, niin olisitte nyt valineet toisen nimen.

Vierailija
9/14 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noonie: Jännä huomata miten paljon Myrskyä löytyy pienistä pojista nykyään. Olen viimeisen viikon aikana kuullut viidestä (!) muksusta joilla löytyy sama nimi jossain kohtaa kokonaisuutta :)

Vierailija
10/14 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottavan aika on pitkä: Kiitos kauniista sanoista :) Tervetuloa mukaan!

Vierailija
11/14 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea: Luulen että olisin itse vastaavassa tilanteessa kuollut nauruun :D Ihania nuo vauvat ;)

Vierailija
12/14 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elina. : Niin se vissiin on että alusta saakka tytöt ovat niin kovasti kiltempiä kuin pojat ;)

Vierailija
13/14 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira: Rakkaalla lapsellahan tunnetusti on monta nimeä. Viktor tunnetaan Vikun lisäksi myös tuttavallisemmin Sittiäisenä, Pikkuäijänä, Jätkänpätkänä, Kapteeni Spagettijalkana, Mammas lilla gulle:na ja Kultarakkaana. Muun muuassa. Jokaisen nimen osaamme molemmat kirjoittaa ja lausua ;)

Vierailija
14/14 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vauva perheessä on hyvä esimerkki vähemmistön vallasta."

Oman ipanan ristiäisiä (kauhullakin) odotellessa... :D