Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkuvaista Sorttia

Mari
11.04.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve78: Rohkeasti vaan kirjoittamaan. Aluksihan se on aika hankalaa ja jutut ainakin täällä oli aika huonoja, mutta uskoisin (toivoisin) että olen hiukan jopa kehittynyt kirjoittamisessa tämän vuoden aikana. Tekemällä oppii ;)

Vierailija
22/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve78: Mä olen itse kanssa aina miettinyt että nauhuri olis aika POP. Suihkussa mietin tekstejä mitä kirjoitella, ja ne onnistuu omasta mielestäni ihan nappiin. Mutta kun istut koneelle tai vaikka pahimmassa tapauksessa otat kynän ja paperia käteen, niin viuh, siihen se sitten hävi. Teksti on tök-tök ja ajatus harhailee jo seuraavan päivän kauppalistassa.

Koitappa siinä olla hauska ja oivaltava.

Oma Vauva blogi on alkutekijöissään jämähtänyt ulkonäkö asioihin..

mutta tältäkin suunnalta tsemppiä blogin aloitteluille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vasta kolmeviikkoinen, mutta tuo on niin totta, että ensin odotetaan, koska herra herää syömään! Sitten vaihdetaan vaippa ja puetaan haalari. Meilläkään ei ONNEKSI pahemmin puklailla *koputtaa puuta*. Pukemisessa kamalinta on käsien laittaminen hihaan. Jalkaa jännitetään niin ettei sitä saa punttiin. Mutta onneksi pienemme raihoittuu kaukaloon, kun huomaa, että jonnekin ollaan lähdössä. Ja viimeistään autossa vedetään jo sikeitä! Sama kyllä vaunulenkille lähtiessä. Ps. Pitäisköhän meidänkin hankkia toinenkin haalari???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi