Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 20 vuotias mies pelaa playstationilla kaiket päivät. Mitä ajattelet siitä?

Vierailija
21.06.2018 |

Tuntikausia pelaa päivittäin, striimaa pelaamisensa youtubeen. Saa ainakin lahjoituksena rahaa toiminnastaan ja oletettavasti työttömyystuet juoksee samalla. Miten aktiivimalli?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

konsolit on nössöille, täytyy vähintää omistaa itse kasattu tehopc

Vierailija
22/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti mies on raha-asiansa hoitanut jos pystyy kaiket päivät vaan pelailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huolestuttaa jos vain ps pelejä. Kehittävimmät pelit ovat pc:llä.

Vierailija
24/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mun parikymppinen avomies opiskelee yliopistolla, käy parina iltana viikossa pizzeriassa hankkimassa tienestejä, sen päälle siivoaa kodin, laittaa usein ruuat ja käy kaupassa (olen itse kokopäivätöissä). Ja jaksaa tämän päälle vielä söpöstellä mun kanssa päivittäin. Energialevelit ehkä hieman erit. 

Onko m'amu?

Vierailija
25/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tienaa paremmin ku ap...

Vierailija
26/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ammattipelaajat ovat miljonäärejä.

Vierailija
27/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Mun parikymppinen avomies opiskelee yliopistolla, käy parina iltana viikossa pizzeriassa hankkimassa tienestejä, sen päälle siivoaa kodin, laittaa usein ruuat ja käy kaupassa (olen itse kokopäivätöissä). Ja jaksaa tämän päälle vielä söpöstellä mun kanssa päivittäin. Energialevelit ehkä hieman erit. 

Yliopisto-opiskelija ja työskentelee pizzeriassa. Kunnon alisuoriutuja.

Missäs muualla ekan vuoden (no okei, kohta tokan) kokopäiväopiskelijan sun mielestä pitäisi työskennellä? 

Kaikki yliopistokundit, joiden kanssa mä olen seurustellut, ovat työskennelleet vähintään jossain esimiestehtävissä oikeissa firmoissa. Enkä nyt tarkoita mitään mäkkärin vuoroesimiestä vaan oikeesti vastuullista hommaa..

Vierailija
28/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuetokoneen näprääminen ei ole mitään työtä.

Paskan lapiominen tai metsätyöt kirveelläko sitten ovat ne ainoat vaihtoehdot? Niillä Suomi nousuun jee. Viinapullo perjantaina ja akka ja lapset ajetaan sitten pihalle.

Tietokoneen näppääjät sun muut kitukasvuisen parran epätoivoiset kasvattajat vetävät yllättävän paljon kamaa ja alkoa.

Siinä päihteiden käytön määrässä jää moni pashkaa lapioiva duunari kakkoseksi.

Vierailija
29/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Haluaisitko Sanni16 isoa kyr-pää ihanaan tyttöpil-luusi? <3

Emmä kiitos.

Mut jos/kun sulla ei ole kovin iso, niin peppuun voin ottaa kun tulet kuitenkin tosi nopsaan. Ei kerkee tekee kipeetä.

Tuutko hakee ysiltä junikselta?

Vierailija
30/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Lapsellista.

Mun mielestä joku tietsikan hakkaaminen on lihavan naisen panemisen ja mopoautolla ajamisen jälkeen nolointa, mitä aikuinen mies voi tehdä.

No sinä et oo kyllä saanu millonkaan vittua.

Oho, kuunnelkaas kun make16 Keravan amiksen metallilinjalta puhuu! Onks derbistä jo rajoittimet poistettu?

:DDDD 

Helmee!

Vierailija
31/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Haluaisitko Sanni16 isoa kyr-pää ihanaan tyttöpil-luusi? <3

:DDDDDD

Vierailija
32/35 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään tekee jotain.

t. makaan sängyssä 24/7

Vierailija
33/35 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se narisevalla teiniäänellä varustettu tyyppi?

Vierailija
34/35 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksusti mies on raha-asiansa hoitanut jos pystyy kaiket päivät vaan pelailemaan.

Haha. Pelaaminen ei mitään nykyään maksa. Suomessa on tuhansia syrjäytyneitä pelaajia jotka eivät tee mitään muuta kuin pelaavat. Se siitä fiksuudesta.

Vierailija
35/35 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Missäs muualla ekan vuoden (no okei, kohta tokan) kokopäiväopiskelijan sun mielestä pitäisi työskennellä? 

Kaikki yliopistokundit, joiden kanssa mä olen seurustellut, ovat työskennelleet vähintään jossain esimiestehtävissä oikeissa firmoissa. Enkä nyt tarkoita mitään mäkkärin vuoroesimiestä vaan oikeesti vastuullista hommaa..

:D Viitsitkö vielä selvittää, että mitä iloa englannin filologian opiskelijalla on mennä jonnekin sortofirmaan esimiestehtäviin, kun haaveissakaan ei ole minkään sortin kaupallinen duuni valmistuessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi