Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattipa lopettaa tupakointi, aaargh!

Vierailija
21.06.2018 |

Olen siis nyt 2 kuukautta ollut tupakoimatta, ja naama kukkinut koko tämän ajan kun olen ollut polttamatta! Ei auta pesut saippualla, ei mitkään marketin tai apteekin kuorinta/puhdistustuotteet. Meikkivoiteella ei saa piiloon. Argh! Lisäksi olen lihonut 8kg koska on nälkä jatkuvasti.. (muistuttaa hyvin miksi ylipäätään tupakoin, se hillitsi mun ahmimista)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä tupakoinnin lopettaminen kääntyy voitoksi. Minä lihoin n. 15 kiloa, mutta eipä enää ole tupakkayskää eikä hengitys pihise. Puhumattakaan, että iho ja vaatteet eivät haise tuhkakupille eikä sormissa ole nikotiini tahroja.

Vierailija
22/25 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin heittää sulle spärdärin niin pääset takaisin meininkiin.

Nauran niin kovin, että pieraisin tahattomasti :D Spardärillä meininkeihin juu, mutta miten se liittyy tupakointiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppupeleissä tupakoinnin lopettaminen kääntyy voitoksi. Minä lihoin n. 15 kiloa, mutta eipä enää ole tupakkayskää eikä hengitys pihise. Puhumattakaan, että iho ja vaatteet eivät haise tuhkakupille eikä sormissa ole nikotiini tahroja.

Mutta rahaa palaa kun vaatevarasto pitää uusia lihomisen takia.. ap

Vierailija
24/25 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näköjään jo päättänyt aloittaa tupakoinnin uudelleen. Jokaiseen kannustukseen ja kokemukseen tulee joku torjuva vastaus.

Vierailija
25/25 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on näköjään jo päättänyt aloittaa tupakoinnin uudelleen. Jokaiseen kannustukseen ja kokemukseen tulee joku torjuva vastaus.

Niin tulee kun ei kerrota konkreettisesti miten saada jatkuva nälkä pois ettei tulisi ahmittua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan