Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs olette tänään puuhailleet?

Vierailija
21.06.2018 |

Itse kävin aamulla pyöräilemässä ja nyt olen tissutellut meidän lasikuistilla valkkaria ja katsellut k-draamaa. Ai niin ja rikkaruohoja kitkin myös kukkapenkeistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannussiivousta pikkuhiljaa.

Vierailija
2/8 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä, laittanut lounasta ja palstaillut. Vähän oon venytellyt välissä ja tehnyt muuta kehonhuoltoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi navetoinnilla. Siitä kotiin aamukahville. Kauppaan. Vähän parempaa viikkosiivousta. Nyt päiväkahvit, seuraavaksi pihan siivousta ja sitten iltanavetointi. Sitten en tiiä, varmaan pitää vielä vähän siivoilla ja laittaa puhtaat matot lattialle, vaihtaa lakanat.

Vierailija
4/8 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt lähinnä minne pääsisi panemaan. Yksi vaihtoehto olisi mutta itseä ei oikein nappaa enää. Exältä vois kysyä kun on hyvä sängyssä mut kaipaisin kyllä oikeasti jotain ihan uutta:)

Vierailija
5/8 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla parturissa ja sitten sen jälkeen ruokasulkeiset marketissa muutaman muun kanssa. Kotona söin ja poika lähti iltavuoroon duuniin. Mies haki koivut ovenpieliin valmiiksi ja sisälle luonnonkukkakimpun. Siivosin eilen jo, mä olen lomalla. Huomisen coleslawn ajattelin tehdä illalla valmiiksi. Naapurin savusauna illalla vielä, huomenna käydään kotona.

Vierailija
6/8 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin ikkunat ja siivosin aamulla. Kasvimaalla kyykin hetken ja kävin hakemassa lapseni kahville kanssani. Nyt tsemppaan itseäni kakun leipomiseen huomisia vieraita varten. Inhoan leipomista😄

Vierailija
7/8 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesin ikkunat ja siivosin aamulla. Kasvimaalla kyykin hetken ja kävin hakemassa lapseni kahville kanssani. Nyt tsemppaan itseäni kakun leipomiseen huomisia vieraita varten. Inhoan leipomista😄

Niin minäkin! Siitä huolimatta ajattelin jonkun marja- tai raparperipiirakan vääntää😅 ap

Vierailija
8/8 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä oon tehnyt, vielä 1,5h ois työpäivää jäljellä.