Onko törkeä vai ihan ok kommentti sanoa parisuhteessa?
"Sun pyllysi on alkanut vähän roikkumaan", oli kuulemma kaverin mies sanonut urheilulliselle ja hoikalle kaverilleni. Tämän jälkeen kaverini (joka muutenkin käy ahkerasti salilla) painui kuulemma salille heti treenaamaan pakaroita. Kertoi tästä minulle naureskellen mutta minusta tuo ei ollut kovin hauskaa vaan kuulostaa kontrolloinnilta. Ehkä heillä sitten on vain sellainen huumorintaju, itse olisin saattanut loukkaantua tuollaisesta kommentista. Miten itse reagoisitte?
Kommentit (13)
Jos täysin huumorilla olisi sanottu (on meilläkin poikaystävän kanssa välillä jotain ihan hörhöjä läppiä), niin tuskin tämä nainen olisi heti salille juossut. Kyllä mustakin kuulostaa ikävästi kontrolloimiselta.
Tai sit vaan muuten kpää tuo mies.
Mitä tapahtuu, kun ikää on 68v ja se takamus oikeasti roikkuu? Masentuuko tuollainen nainen kokonaan ja ihmettelee, miksi se ei koskaan kroppaansa rääkännyt ikätoveri täysin huolettomasti harrastaa uintia ja kävelyä lainkaan miettimättä sitä, miltä kankut näyttävät.
joka muutenkin käy ahkerasti salilla...tuskin hän siinä tapauksessa salille lähti kyseisen kommentin takia vaan olisi sinne muutkin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos täysin huumorilla olisi sanottu (on meilläkin poikaystävän kanssa välillä jotain ihan hörhöjä läppiä), niin tuskin tämä nainen olisi heti salille juossut. Kyllä mustakin kuulostaa ikävästi kontrolloimiselta.
Näin minustakin:( Kaverini on maailman kiltein ja ehkä vähän liiankin miellyttämisenhaluinen. Tätä miehet helposti käyttävät hyväksi. Ovat seurustelleet melko vähän aikaa ja miehellä vaikuttaa olevan melko korkeat standardit suhteessa mikä vähän pistää hälytyskellojani soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minustakin:( Kaverini on maailman kiltein ja ehkä vähän liiankin miellyttämisenhaluinen. Tätä miehet helposti käyttävät hyväksi. Ovat seurustelleet melko vähän aikaa ja miehellä vaikuttaa olevan melko korkeat standardit suhteessa mikä vähän pistää hälytyskellojani soimaan.
Ja nyt hän sinusta tarvitsee pelastajaa?
Siskoni mies laukoi aina tuollaisia muka vitsinä ja sisko yritti kovasti ottaa ne vastaan huumorina, vaikka oikeasti kyseessä oli vaan ihan selvä ilkeily. Onneksi heivasi tyypin pellolle.
Mun maha oli raskauden loppuvaiheessa todella suuri ja nyt vuoden synnytyksestä olen tiputtanut aika paljon raskauskiloja pois. Mahani on löysää nahkaista hyytelömassaa, josta mieheni kanssa naureskellaan yhdessä. Joskus kierolla huumorilla katotaan miten se vaan hytkyy :D helpompi hyväksyä tollaisia muutoksia kun molemmat ottaaa huumorilla
Nykyään saa ihan Kielitoimiston luvalla sanoa, että pyllysi on alkanut roikkumaan. Vanhojen oikeakielisyyssääntöjen mukaanhan kuului sanoa, että pyllysi on alkanut roikkua.
0/5 on minun reaktioni.