Mitä eväitä saa syödä junassa?
Sellaisia jotka ei haise muiden matkustajien neniin häiritsevästi?
Ravintolavaunuu en mene syömään siellä on liian kallista minulle.
Kommentit (18)
Kuule, mun luvalla saat syödä ihan mitä mielesi tekee. Tuskin sä hapansilakkaa syöt kumminkaan.
Durio hedelmiä voit napostella ihan rauhassa.
Öh, mitä vaan? Kunhan ei alkoholia lipittele ainakaan kovin näkyvästi.
Minulla on muutama voileipä, ja muutama hedelmä. Juomana pillimehu. Metukkakeivät tuoksuu kyllä reilusti, mutta ovat hyviä. Minulla yleensä juustoleivät,
Jos matka on iltapäivällä, on vain karkkeja ja mehua.
Kunhan et banaania vedä, se haju bussissa/ junassa on ihan järkky.
BEÄRNÄÄS kastikkeessa kelluva kokonainen vasika tai snac palana esim hummeri kampasimpukkapedillä vastapaistettuna rouillen kera.
Juotavat ja muut jogurtit haisevat pahalle, ja lemu leviää pitkälle. Älä niitä ota evääksi.
Onko otsikko oikein? Aloituksen teksti hieman ristiriitainen.
Sitrushedelmät, esim mandariinit, on aika voimakkaan tuoksuisia ja kuoriessa roiskuu ympäriinsä. Eniten kyllä häiritsee energiajuomat ällömakealla löyhkällään. Juustonaksutkin jää haisemaan pitkään.
Ehkä jokin voileipä tai salaatti olisi hyvä valinta?
Joitain ihmisiä häiritsee kaikki, karkkipaperin rapinasta lahtien, toisia vasta tupahan haju, oksennus ja sitä rataa. Kaikkia et voi mitenkään miellyttää.
Nehän mainostaa että ravintolavaunusta saa annokset mukaan omalle paikalle. Eli kyllä siellä saa syödä vaikka lihapullat ja muusin.
Kai siellä saa syödä mitä haluaa. Ota kuitenkin kanssamatkustajat huomioon= Älä maiskuttele, ryystä ja rapistele tuntitolkulla.
Itse en ottaisi leipiä, joissa on savukalaa päällä. Se haisee voimakkaasti. Lisäksi säilyvyysongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, mun luvalla saat syödä ihan mitä mielesi tekee. Tuskin sä hapansilakkaa syöt kumminkaan.
Toivottavasti et myöskään kovin karseaa tuoretta valkosipulia sisältävää.
Oikeasti ei ole olemassa mitään sääntöjä, mutta aina löytyy joku,jota häiritsee banaani, metvursti, kahvi ... tai ihan mikä tahansa haju, kun sellainen päivä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et banaania vedä, se haju bussissa/ junassa on ihan järkky.
Ajattelin ottaa pari banaania siksi koska se on helppo syödä eikä haise.
TV. Ap
Teen voileipiä päällä juustoa ja savukinkkua. Tomaattia ja kurkkua pilkon valmiiksi.
Pari banaania, vanukas ja coca-colaa. Matka on yli 10 tuntia.
Tv. Ap.
Ihan mitä haluat