Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri halasi käynnin päätteeksi. Onko teistä vähän outoa?

Vierailija
21.06.2018 |

En itkenyt tai mitenkään ilmaissut mitään läheisyyden kaipuuta mielestäni. Lääkäri n. 45-vuotias mies ja minä yli viisikymppinen nainen.

Käyn lääkärillä ani harvoin, mutta nyt luumurtuman vuoksi olen käynyt tällä samaisella neljä kertaa.

Ei haitannut siis yhtään. Kotimatkalla vain olin vähän hämmentynyt eleestä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää #metoo, nyt rikosilmoitusta kehiin ja asianajajaan yhteyttä.

Häikäilemätöntä toimintaa, siis järkyttävää. Aivan kamalaa. Itken.

ja muista soittaa iltalehteen ja kertoa tapauksesta.

Vierailija
22/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää #metoo, nyt rikosilmoitusta kehiin ja asianajajaan yhteyttä.

Häikäilemätöntä toimintaa, siis järkyttävää. Aivan kamalaa. Itken.

ja muista soittaa iltalehteen ja kertoa tapauksesta.[/

Jep ja nimi kehiin, jotta jokainen valtakunnassa tietää, minkä niminen pervo terveydenhuollossa työskentelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin ihanan sympaattinen ja mukava työterveyslääkäri (mies), että MUN tekis mieli halata sitä... :-)

Vierailija
24/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko kovan ulkoisen pullistuman genitaalialueesi liepeillä..?

Vierailija
25/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri, ja usein kyllä potilasta kuunnellessa tekisi mieli halata. Tuntuu jotenkin oudolta ensin lohduttaa ja kuunnella rankkojakin juttuja ja sen jälkeen vaan kylmästi kätellä. Olen tosin sitä mieltä että lupa pitää ehdottomasti kysyä, joku voi ahdistua tuollaisesta mielettömästi.

Vierailija
26/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitaja ja väsyneenä potilasta peitellessä olin antamassa suukoa! :D

Vierailija
27/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin raskaana ollessani halata aivan ihanaa työterveyslääkäriä! Varmaan piti minua ihan sekona hormoneista, kun itkeä vollotinkin siellä, oli vaan niin ihanaa, kun joku suhtautui vaivoihini empaattisesti ja otti tosissaan ❤️

Vierailija
28/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lääkäri, ja usein kyllä potilasta kuunnellessa tekisi mieli halata. Tuntuu jotenkin oudolta ensin lohduttaa ja kuunnella rankkojakin juttuja ja sen jälkeen vaan kylmästi kätellä. Olen tosin sitä mieltä että lupa pitää ehdottomasti kysyä, joku voi ahdistua tuollaisesta mielettömästi.

Samaa mieltä. Äärettömän harvoin olen aloitteellinen potilaan halaamisessa, useammin potilas kysyy että "tekis mieli halata, saako?" Tosin kerran olen halannut ns. spontaanisti. Potilas oli käynyt kesken vastaanoton sydänfilmissä ja sieltä palattuaan kertoi saaneensa viestin puolisonsa kuolemasta. Tuli minulta ihan primitiivireaktiona. Ei tuntunut potilasta haittaavan, vai menikö sitten samaan shokkiin ja mietti kotonaan että "onko tällainen normaalia". 

Vierailija
29/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätellä. Eihän vuosikausiin enää lääkärit ole kätelleet potilasta.

Vierailija
30/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on halannut semmoinen "funktionaalinen" lääkäri, ei kyllä osannut auttaa. Halaa muitakin potilaitaan.

Vierailija
31/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta pyydetään melkein aina lupa, kun halutaan halata (yksityiselämässäkin).

Lääkäri ei ole halannut, mutta terkkari kerran kyllä. Syy oli varmaan siinä, että vaikutin jännittyneeltä ja itseäni häpeilevältä. Ehkä halusi jotenkin rohkaista tai lohduttaa. Ihan kiva juttu se oli, mutta tosiaan jos olisi halannut ilman lupaa tai jos hän olisi ollut mies, olisin varmaan myös vähän hämmentynyt.

Vierailija
32/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin on halannut semmoinen "funktionaalinen" lääkäri, ei kyllä osannut auttaa. Halaa muitakin potilaitaan.

Mua sais hoitaa eräs fucktionaalinen lääkäri.

Vierailija
33/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi sellainen astetta lämpimämpi kättely, eli sellainen että laitat vielä toisenkin käden siihen potilaan käden päälle (nopea kättely, ei mitään pitkäkestoista) ja samalla vaikka nyökkäät ja hymyilet myötätuntoisesti. Tähän varmaan suhtauduttaisiin positiivisesti eikä koettaisi liian intiimiksi tai oudoksi. Tämä siis sellaisessa tilanteessa, jossa potilas vaikuttaisi kaipaavan tuollaista, esimerkiksi jos on vaikuttanut jännittyneeltä.

Vierailija
34/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätkähdin kun vastakkaisen sukupuolen lääkäri taputti olkapäälle muiden potilaiden läsnäollessa. Ei oikeesti ole tavallista mullekaan.

Itse kyllä halailen potilaita, mutta vasta jos he itse osoittavat haluavansa halata. Nämä pääsääntöisesti samaa sukupuolta olevia.

Joiltakin olen kysynyt lupaa, sukupuolesta riippumatta, taustalla tragedia, menetys jne. Ihminen voi käyttäytyä aika pidättäytyvästi siihen saakka, mutta halatessa alkaa itkemään ja saattaa kertoa jotakin, mikä ei muuten tullut esiin.

Vierailija
35/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lääkäri naida napsautti lähtiessä, sitoi kortsun solmulle ja heitti roskakoriin. Onko normaalia?

Vierailija
36/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sille tuli joku blackout huonosti nukutun yön jälkeen? Mä oon myös joskus sanonut tai tehnyt asiakkaalle samoja asioita kuin ystävien kanssa useasti teen, mutta eivät oikein asiakaskohtaamiseen sovi.

Mä olen meinannut välillä pussata kaveriani, kun ollaan halaamassa. Joku ihme hetken blackout että olen siinä mieheni kanssa.

Mullakin tällaisia blackouteja: oon ottanut ystävää yliopiston käytävällä (ei enää siis teinejä) kävellessä vahingossa kädestä. :D Ja meinannut sanoa että oot rakas. (missä ei toki mitään vikaa:))

Vierailija
37/37 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin on halanut lääkäri muutaman käyntikerran jälkeen viimeisellä käynnillä. Hän kylläkin kysyi luvan ensin.

Tämä ei kysnyt. 

Halaus oli ihan kevyt, ei mikään seksuaalinen painautuminen toista vasten. Mutta silti jäin tosi häkeltyneeksi. 

kosketuksella on parantava voima

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän