Synnytystuskia
Kommentit (40)
Onnea vielä aivan hurjasti koko perheelle, hormonihuuruissani luin koko kertomuksen tukka pystyssä eläytyen, ja h-hetken aikaan jo kyyneleet valuivat. sniiifk. Kuulosti hurjalta rääkiltä, mutta lopputulos on kertakaikkisen hurmaava <3 .
Itse odottelen yliajalla, koska show vihdoin alkaa ja hulluhan sitä on, kun malttamattomana tuota toimintaa odottaa ;)
Toipumisia uudelle äidille ja ihanaa tutustumisaikaa uuteen perheenjäseneen!
Miten sitä malttaa odottaa vielä kolme kuukautta, että me saataisiin tuollainen lutunen kotia tuhisemaan. Onneksi laitoit kuvan tuonne loppuun, niin sillain mukavasti jäi taka-alalle ne kohdat tarinasta, jossa ehkä-hieman-ihan pikkuisen vain saattoi sattua... tai sitten himpun verran enemmän... ;)
Pehmis: Varsin tuttu tunne tuo odottamisen lopun odottaminen :D Siinä vaiheessa se oikeasti oli jo helpotus että alkoi polttaa.
Sireniia: Vaikkei sitä uskoisi, niin kyllä niistä supistuksistakin selviää, ainakin jotenkuten. Ja onneksi aina välissä on hiukan taukoa.
Aloitin noin kuukausi sitten lukemaan blogiasi ja olen aivan haltioitunut. Itse olen nyt neljännellä kuulla ja aloitan pian viidennen. On mahtavaa huomata etten ole ainoa jolla on elämä ja tunne skaalat "hieman" muuttunut raskaaksi tulon jälkeen. En ole nauranut ja itkenyt näin paljon pitkään aikaan. Ihanaa kuulla myös, että Minin synnytys sujui hyvin kaikesta huolimatta. Toivottavasti jaksat jatkaa blogisi kirjoitusta vielä jatkossakin. Paljon onnea koko perheelle!
Paljon onnea pikkuisesta perheenjäsenestä! :) Itselläni on vielä 6 viikkoa h-hetkeen ja kova into olisi jo saada se pieni maailmaan, mutta pitää hetki malttaa vielä odottaa. Herkkiskyynel täälläkin silmäkulmaan tunkeutui tuota tarinaa lukiessa. :) Mua se epiduraalipiikki kammottaa melkoisesti, mutta jos se ei ole tuon pahempi juttu niin siitä vaan piikkiä selkään mullekin! Paljon onnea koko poppoolle!
Hurrrrrrrjasti onnea äidille, isälle ja perheenlisälle :)!!! Ihana pikku-prinssi teillä!
Minä löysin blogisi ihan sattumalta tuossa joulukuun alussa ja luin koko tarinan melkeimpä kerralla läpi - todellakin jäin koukkuun ja käyn tämän tästä tiirailemassa oliskos tehtaalla tapahtunut jotain uutta :)! Itsellä on vasta alkanut odotuksen odotus (pillerit on siis vastikään jätetty pois ja esikoiselle on annettu lupa tulla :)), mutta hurahdin totaalisesti tähän teidän vauvatehtaan edesottamuksien seuraamiseen. Toivottavasti todella jatkat blogin pitämistä!
Onnea onnea koko perheelle!!
Enpä ole ennen lukenut kirjoitusta tälläiseessä tunnemyrskysssä! :) Ilon, ihanstuksen, kauhun ja hirvityksen sekalaisessa tunnetilassa. Enpä tiedä oliko kyyneleet jotka pukkasivat silmäkulmaan ilosta vai kauhusta puolestasi.. Kirjoitat mahtavasti, blogistasi on ollut hyvin paljon iloa ja "tervettä järkeä" raskaushuurruissa lyllertäessä... Tupla nyytit tulossa nyt helmikuun lopulla. Ja kuva Ministä oli paras lopetus tälle synnytyskertomukselle!!!:)
Kiitos tästä! On aina niin kiva päästä kuulemaan, et jotain muutakin on sattunutsattunutSATTUNUT :D Ja kerrassaan vallaton idea tuo epiduraalien lahjoittaminen sukulaisille jouluna, mahtais mummotkin olla mielissään. Niin, ja Mini on aivan suunnattoman kaunis lapsi!
Hersyvästi kirjoitettu! Todella virkistävää lukea vähän erilainen synnytyskertomus, jota ei ole turhalla sokerilla kuorrutettu mutta ei myöskään liiallisella verellä ja suolenpätkillä. ;)
Suurenmoiset onnittelut pikkuisesta, mutta silti elämän täyttävästä nyytistä! <3
Hei ja vieläkin lisää Onnea!
Mulla menossa rv 29 ja takana jo pari synnytystä, tämä blogisi on silti NNNIIIINN suuri ilo lukea, kiitos! Viimeksi koitin kovasti, että jättäisivät epiduraalikanyylin paikalleen ja laittasin pikana aloitepostia Naikkarin kahvilaan, myisivät sitä ainetta litran purkeissa kotiinkin mukaan, sellasia jlkisuppareita luvassa siis sunkin seuraavassa synnytyksen jälkeisessä elämässä =)
Oikein ihanaa alkanutta vuotta koko perheelle <3
Ihana pieni poika! Onnea ja kiitoksia loistavista hetkistä, joita sain kokea blogisi parissa!
Aivan ihana pieni nyytti teille syntynyt! <3
Ja tuo tarina, voi itku että oli hersyvästi kerrottu. Meikkis itkee ja nauraa yhtä aikaa.
Epiduraalin laitto ilmeisesti mennyt hienosti, voin vai sanoa että itellä pisti itkettämään kun samaan aikaan tuli miljoona supistusta ja piti yrittää pysyä paikallaan vaikka ois mieli tehny kiemurrella ja juosta karkuun.. Vaikka siis eihän se pistäminen missään tuntunutkaan, ainoastaan ne supistukset.. Mutta olen samaa mieltä kanssasisarien kanssa, epiduraali on taivaanlahja jota ilman en varmasti suostu synnyttämään IKINÄ! ;)
Kiitos tästä kaikesta, ja toivottavasti jaksat pitää blogia jatkossakin!
Paljon onnea vielä ja ihanaa vauvantuoksuista mammalomaa! :)
Voi miten ihanaa että saitte Minin syliinne! <3 Onnea paljon teille kaikille!
Ja tuo sun kirjoitustaito on LAHJA! Mä kyynelehdin ja nauroin ja hymyilin ja jännitin synnytyskertomuksen lukemisen aikana... Kiitos :)
Onnea koko perheelle! Suloinen ja kaunis poika tuli! Jännityksellä jään odottamaan kertomuksia vauva-ajasta. :)
kuulosti muuten hyvinkin tutulta, mutta mulla ne supistukset ei tehny niin pahaa. se ponnistaminen sitten taas on ihan eri juttu...
mutta ihana palkinto tuli!
suloinen poitsu teillä! :D
Epiduraalit joululahjaksi... Repesin! :)
Tässä omaa urakkaani odotellessa mukava oli lukea kokemuksesi. Meillä laskettu aika saavutetaan tulevana torstaina, eikä ihmisenpentu ole vielä antanut mitään merkkejä halustaan poistua... *huokaus*
Suuren suuret onnittelut perheytymisestä! <3 Synnytys kuullosti menneen hyvin. Ihana, söpö pieni poika!