Mitä teen? Olen onnellisessa parisuhteessa mutta yhä rakastunut toiseen
Olen onnellisessa parisuhteessa, ja kyllä todella rakastan miestäni ja saatan olla jopa raskaanakin. Mutta olen yhä rakastunut entiseen parhaaseen ystävääni (mies, emme ole enää niin hyviä ystäviä kuin ennen suhdetta mutta kavereita kuitenkin), ja itseasiassa kiinnostuinkin nykyisestä kumppanistani juuri sen vuoksi, miten paljon hän muistutti tätä parasta ystävääni.
En halua erota, enkä edes tiedä saisinko vastakaikua tältä toiselta mieheltä (johon olin rakastunut jo ennen kuin tapasin nykyistä kumppaniani). Kuitenkin, aina kun esim. rakastelemme, ajattelen tätä toista miestä ja kun juttelemme, kuvittelen puhuvani tämän toisen miehen kanssa. He ovat hyvin samanlaisia, ja ehkä se vielä vaikeuttaa tätä.
Ennen kuin tapasin nykyisen kumppanini kerroin tunteistani parhaalle ystävälleni, ja hänkin sanoi olleensa joskus kiinnostunut minusta. Ei siitä kuitenkaan tullut mitään, mutta tottapuhuen en edes yrittänyt koska en halunnut pilata ystävyyttämme, ja lisäksi hän antoi itsestään sellaisen kuvan, että minun olisi mahdoton saada häntä. Aloin seurustella nykyisen kanssa koska hän oli kuin versio parhaasta ystävästäni, joka oli kuitenkin saavutettavissa.
En ole puhunut tunteistani kumppanilleni, mutta ajattelen jatkuvasti sitä, miltä tuntuisi suudella tätä kaveriani, rakastella hänen kanssaan ja mennä hänen kanssaan naimisiin. Kerran jopa vahingossa kutsuin miestä tällä kaverini nimellä, mutta mies ei sanonut siitä mitään.
Mitä teen?
Kommentit (22)
Lopetat sen p*rkeleen jahkailun ja haikailun. Tyydyt nyt siihen, mitä sulla on tai sitten eroat miehestäsi. Siinä vaihtoehdot. Nyt toimintaa!
Jätä nykyisesi ja kasaa itsesi ennen seuraavaa suhdetta. Tällä hetkellä teet nyksääsi kohtaan todella väärin.
Vierailija kirjoitti:
Lopetat sen p*rkeleen jahkailun ja haikailun. Tyydyt nyt siihen, mitä sulla on tai sitten eroat miehestäsi. Siinä vaihtoehdot. Nyt toimintaa!
Olen yrittänyt lopettaa koko ajan, mutta en voi tunteilleni mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä nykyisesi ja kasaa itsesi ennen seuraavaa suhdetta. Tällä hetkellä teet nyksääsi kohtaan todella väärin.
En halua erota, rakastan kyllä miestäni enkä pettäisi häntä. Lisäksi saatan olla raskaana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä voit! Valinta on tehtävä. Annat itsellesi oikeuden roikkua kahdessa miehessä ja ruikuttaa itsesäälissä. Ala ottaa vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä voit! Valinta on tehtävä. Annat itsellesi oikeuden roikkua kahdessa miehessä ja ruikuttaa itsesäälissä. Ala ottaa vastuuta.
Luuletko, että haluan olla ihastunut häneen? En todellakaan!
Ap
Onko kukaan oikea mies naisen kanssa vain kaveri? Wuh wuh!!
Vierailija kirjoitti:
No olimme todella vain parhaita ystäviä. Ei koskaan suutelemistä, seksiä tms. Hän puhui minulle naishuolistaan ja itse miesongelmistani. Hän tietää minusta ja elämästi enemmän kuin kukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olimme todella vain parhaita ystäviä. Ei koskaan suutelemistä, seksiä tms. Hän puhui minulle naishuolistaan ja itse miesongelmistani. Hän tietää minusta ja elämästi enemmän kuin kukaan.
Ap
Mutta oliko hän Mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta oliko hän Mies?
Kyllä.
Ap
Miksi olet miehen kanssa, jos olet kuitenkin rakastunut toiseen? Mielestäni tämä on epäreilua. Raskaus ei ole syy jäädä, ei tuollainen ympäristö ole lapsellekaan hyväksi.
Yritä vain unohtaa kaverisi ja tee kaikkesi sinun ja miehesi suhteen eteen.
No, mitäs siinä jahkaat?
Mieti ensin, että oletko valmis luopumaan tästä miehestäni.
Sitten sinulla joko on se ystävä miehenä tai ei. Joka tapauksessa tämä nykyinen mies ei enää ole kuvioissa sen jälkeen, kun yrität ystävääsi.
Minulla oli hyvä tosi hyvä tyyppi ystävänä.
Ihastuin. Kerroin sen hänelle. Hän ei ollut. No, päätin jättää asian ja päätin irrottautua. Hän olisi halunnut jatkaa ystävänä. Minä en siihen koennut pystyväni, koska en olisi päässyt irti enkä olisi pystynyt päästämään irti.
Haluni ja toiveeni kuitenkin oli oma rajaa jA perhe.
Harmittaahan se jollain laillaa vieläkin, että se hieno tyyppi ei ole elämässäni, mutta koin niin, että se valinta oli pakko tehdä: jäädä roikumaan tai irrottautua. Kunnioitan omaa tahtoani ja valintaani ja sen ystävän tahtoa.
Minulla on nyt rakas hieno aviomies kumppanina ja ihanat lapset meillä.
Sitä arvostan.
Sinä teet omat valintasi.
Voisitko kunnioittaa sen ystäväsi mieltä? Hän kertoi sinulle, että ei ole kiinnostunut sinusta ”silleen”.
Voihan olla, että ihastut tiettyihin piirteisiin miehessä. Siksi samankaltaisuus? Se tuskin on ystäväsi vika/ansio.
Kuulostaa siltä että ystävämiehesi ei haluaisi sinua, jos on jakanut kanssasi naishuoliaan ettekä ole ikinä harrastaneet seksiä tai edes pussanneet. Pakit sieltä tulisi. Muutenhan olisitte jo yhdessä.
En väitä että pitäisi ikinä tyytyä kehenkään tai mihinkään mutta joskus myös tunneasioita pitää ajatella järjellä. Minä en ikinä enää antanut toista tilaisuutta jos en ollut heti ensihetkistä haluttu parisuhteeseen ihastuksenikin taholta. Sitten vasta myöhemmin tultiin lässyttämään. Ei onnistu enää. Olin löytänyt jo toisen ja olen lisäksi ylpeä luonne.
Eli aloittajallekin nyt ylpeyttä peliin vähän. Ethän halua olla kenenkään heittopussi? Nyt ohjat omiin käsiin!
Toi on kyllä pahimmanlaatuinen petos. Tuhlaat sen nykyisen miehen kallisarvoista aikaa!!! Tossa ei ole mitään muuta kuin ehdottomasti ero, jotta se nykyinen mies löytäisi jjoku kaunis päivä sen oikean naisen itselleen, joka rakastaa häntä täydellä sydämmellä.
Tällä hetkellä ap olet täysi kusettaja!
Up