Mitä teen? Olen onnellisessa parisuhteessa mutta yhä rakastunut toiseen
Olen onnellisessa parisuhteessa, ja kyllä todella rakastan miestäni ja saatan olla jopa raskaanakin. Mutta olen yhä rakastunut entiseen parhaaseen ystävääni (mies, emme ole enää niin hyviä ystäviä kuin ennen suhdetta mutta kavereita kuitenkin), ja itseasiassa kiinnostuinkin nykyisestä kumppanistani juuri sen vuoksi, miten paljon hän muistutti tätä parasta ystävääni.
En halua erota, enkä edes tiedä saisinko vastakaikua tältä toiselta mieheltä (johon olin rakastunut jo ennen kuin tapasin nykyistä kumppaniani). Kuitenkin, aina kun esim. rakastelemme, ajattelen tätä toista miestä ja kun juttelemme, kuvittelen puhuvani tämän toisen miehen kanssa. He ovat hyvin samanlaisia, ja ehkä se vielä vaikeuttaa tätä.
Ennen kuin tapasin nykyisen kumppanini kerroin tunteistani parhaalle ystävälleni, ja hänkin sanoi olleensa joskus kiinnostunut minusta. Ei siitä kuitenkaan tullut mitään, mutta tottapuhuen en edes yrittänyt koska en halunnut pilata ystävyyttämme, ja lisäksi hän antoi itsestään sellaisen kuvan, että minun olisi mahdoton saada häntä. Aloin seurustella nykyisen kanssa koska hän oli kuin versio parhaasta ystävästäni, joka oli kuitenkin saavutettavissa.
En ole puhunut tunteistani kumppanilleni, mutta ajattelen jatkuvasti sitä, miltä tuntuisi suudella tätä kaveriani, rakastella hänen kanssaan ja mennä hänen kanssaan naimisiin. Kerran jopa vahingossa kutsuin miestä tällä kaverini nimellä, mutta mies ei sanonut siitä mitään.
Mitä teen?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Öööö.. Onnellisessa suhteessa niin miltä kannalta katsoen?
Toivottavasti saat ansiosi mukaan.
Vxxxx mitä leikki feikki ihmisiä maa päällään kantaa 😈
Mitä tarkoitat?
Ap
Öööö.. Onnellisessa suhteessa niin miltä kannalta katsoen?
Toivottavasti saat ansiosi mukaan.
Vxxxx mitä leikki feikki ihmisiä maa päällään kantaa 😈