Millainen on hämmentävin tuntemasi henkilö?
Kommentit (9)
Se, että hänen ÄÄÅÅNSA oon 180 kun taas ap:n on 48. Samaa kokoa kenkänsä kanssa.
Hyvin kompleksinen henkilö. Sitähän ÄLYKKÄÄT ovat. Tohvelt taas postailee typeriä aloituksia päivät läpeensä.
Sarjatutustuja: tämä ihminen selittää olevansa yksinäinen ja etsii koko ajan uusia kavereita joka paikasta aina kun mahdollista. Hän ei kuitenkaan osaa pitää ihmissuhteistaan huolta vaan käyttäytyy seurassa tökerösti. En ole siis mitään väliä sillä, paljonko porukkaa hän tapaa, koska ystävyyssuhteita ei huonon käytöksen takia pääse syntymään.
Eräs ystäväni. Hän on loputtoman kärsivällinen, rauhallinen ja hyväntuulinen. Jaksaa suhtautua avoimen positiivisesti kaikkiin ihmisiin. En ole koskaan kuullut hänen puhuvan pahaa kenestäkään.
Ystävä, jolla on tourette. Vaikka sen tietää, se on tosi hämmentävää :D Hän ei siis kiroile, vaan hokee paria normaalia sanaa oudoissa yhteyksissä ja tekee tiettyä liikettä melkein koko ajan.
Eräs tuttavani. On todella viehättävä ja erikoinen persoona. Impulssiivinen... Saa paljon huomiota osakseen mutta silti aina päätyy huonoihin ihmissuhteisiin...
Oma äitini. Nätti, fiksu, hyväpalkkaisessa työssä oleva koulutettu nainen, joka kerta toisensa jälkeen lankeaa alkoholisoituneisiin, mielenterveysongelmaisiin rekkakuskeihin.
En siis mitenkään väheksy rekkakuskeja enkä duunareita, mutta äidin "tyyppi" todellakin on stereotyyppinen rekkakuski. 3/4 vakavista kumppaneista on myös oikeasti ollut enemmän tai vähemmän työllistyneitä rekkakuskeja. Uusin ehdokas sentään on logistiikkafirman pikkupomo (myöskin omine kummallisuuksineen).
En jaksa ymmärtää.
Minä, en vaan tajua miten olen näin outo? Koko ajan tarkkailen ja koen syvää itseinhoa. Muut tuntuu kyllä tykkäävän.
Julkisuuden henkilötkin käyvät.