Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuudestoista Viikko

s
30.07.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Tunnustaudun yhdeksi niistä kahdestatoista. En muista yhtään kuinka alunperin päädyin blogiisi, mutta olen aivan koukussa. Voisit puolestani kirjottaa vaikka rautanaulojen kiehtovasta yksilöllisyydestä, niin lukisin tekstiäsi onnellisena :). Kiitos siis loistoblogista ja onnea hirviörintojen - ja tietysti ennen kaikkea Minin - johdosta!

-s

Vierailija
2/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

Kaikki 12 ovat erittäin tervetulleita, ja aina ei edes tarvitse olla onnellinen ;)

Hirviörinnat (jee! Aina vaan jee! Vihdoin jotain siistiä!) kiittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä, kuulun noihin kahteentoista! Kiitos hauskasta blogistasi. Mulla on suunnilleen saman verran viikkoja ja jo useamman kerran olen huomannut pohtivani samoja juttuja. Tosin en ehkä ihan niin osuvasti ;)

Vierailija
4/10 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys,

Minä en kuulu kahteentoista viralliseen, eli oikeasti lukijoita onkin 13 kpl. On ollut erittäin mukava löytää blogisi ja vahvistua siinä uskossa, että ihan jokainen odottava suomalainen nainen ei ole vielä menettänyt kykyään olla ironinen raskauteen ja lapsiin liittyvissä asioissa, että ihan jokainen suomalainen nainen ei ole tilannut kotidoppleria tai mieti jo kesähelteillä tulevan talven talvihaalarihankintoja. Ainakaan blogissaan

Meidän tehdas on kolmisen viikkoa jäljessä teidän tehtaasta, perässähiihtäjiä tässä ollaan!

Vierailija
5/10 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Herran tähden, onko teitä enemmänkin!

Onnea teidänkin tehtaalle, ja ikäväkseni joudun toteamaan että ei se rouva kolmenkaan viikon päästä ole muuten yhtään pirteämpi kuin nytkään. Saattaa olla ettei se voi enää pahoin, mutta nukahtaa kyllä vieläkin kesken lauseen. Koita sinnikkäästi jaksaa vaan sanoa sille että se on kaunis vaikka et ennen ehkä ole pitänyt kuplavolkkareita seksikkäinä ;)

Vierailija
6/10 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ilmeisen kierosti, vaikka savolainen en olekaan, Rouva Hukka se täällä kirjoittelee ;o)

Vierailija
7/10 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, sori :D

Ei kirjoitustyylissä mitään, kaikki suteni vaan ovat aina uroksia. Pahoitteluni :)

Vierailija
8/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä taas lisää lukijoita, en minäkään kuulu siihen kahteentoista. Tosi hauskasti ja kiinnostavasti kirjoitettu blogi, kiitos!

Vierailija
9/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jälkijunassa oon löytäny tän sun blogin, mutta nyt hyppään kyytiin! Tää juna vaikuttaa niin kivalta! =D Haluisitkos kertoa mistä osotteesta ton sun lontooksi olevan blogin löytäisi??

Vierailija
10/10 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni: Tervetuloa, kyllä tänne vielä mahtuu kun matkaa päätepysäkillekin on sen verran jäljellä :)