Lue keskustelun säännöt.
Kahdestoista Viikko
Kommentit (2)
luku, joka ei kasva, on tällä hetkellä 28. <3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänluku, joka ei kasva, on tällä hetkellä 28. <3
On se vaan hienoa, et sulla on niin huolehtivainen mies :) Vaikka joskus alkaiskin vanne kiristää päätä isännän tempausten takia ja hormonijuna kiihdyttäis entistä kovempaan vauhtiin, niin parempi silti niin, usko pois. Sitä paitsi mä ainakin uskon, että raskaana olevan naisen hormonitoiminta on jokin jumalallinen keino osoittaa miehille edes joku pieni mikroskooppinen osa tulevista koitoksista :D
Mitä tulee noihin kalasäännöksiin, niin muistan hämmästelleeni ihan samaa kun säkin: kuka hitto alkaa kalaa mittailemaan tai sen ikää selvittelemään ennen kun se ehtii vatsalaukkuun saakka? Ennemmin epäilisin sellasen ihmisen mielenterveyttä, joka niin toimii. Maalaisjärkeä kehiin, sanon minä. Neuvolassa tietävät kyllä paljon, mut eivät kaikkea -ja suosituksiahan ne vaan ovat. Mulla ei tuon kalan kanssa tullut ongelmaa, kun en oikeastaan pidä kalasta ja syönkin vain savustettua kirjolohta, kylmäsavulohta ja graavia lohta -ja kaikkia näitä koko raskausajan hyvällä omallatunnolla ja silti on nyytti nyt sylissä. Riskipeliä, sanovat toiset. Maalaisjärkeä, sanon minä. Miten ihmeessä mahtoivat sota-ajalla eläneet raskautuneet naiset hengissä selvitäkään ilman neuvolan ylivoimaisen mahtavia suosituksia? :D
Mutta tosiaan, itse sä omat valintasi ja ratkaisusi teet ja omaa sydäntäs (ja Isännän jyrisevää kehotusta) kuuntelet. Tee niinkun parhaaksi näet, kaikki menee varmasti niinkun kuuluukin.