Mies: millaisen naisen kanssa et petä vaikka mieli tekisi kauheesti?
Kommentit (43)
Outo kysymys. Miten voi kauheasti tehdä mieli pettää jonkun kanssa, siis jonka kanssa ei halua pettää?
Sellasen joka ei halua, tai johon ei voi luottaa.
En petä koskaan missään tilanteessa. Luottamus ja rehellisyys on peruspilari jota ilman kaikki menettää merkityksensä.
M40
Arvostan puolisoani niin paljon, että en halua pettää häntä. Enkä petä. Olen ollut toisenlaisissakin suhteissa, ja niissä menetellyt toisin. Siksi ymmärrän, että nyt minulla on niin ainutlaatuinen suhde, että sen olemassaoloa en halua vaarantaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Miten voi kauheasti tehdä mieli pettää jonkun kanssa, siis jonka kanssa ei halua pettää?
Siis kysymys oli, että et petä vaikka haluaisit pettää. Mikä saa tekemään sen rajan vaikka houkutus olisi suuri?
ap
Kannattaisi varmaan elellä ilman parisuhdetta, jos kovin epäilyttää.
Sellaisen, jolla ei ole pulssia. Kaikki muut käy.
Nussin kaikkea, mikä liikkuu. Tai ei se oikeastaan ole ehdoton vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kysymys oli, että et petä vaikka haluaisit pettää. Mikä saa tekemään sen rajan vaikka houkutus olisi suuri?
ap
Rakkaus ja kunnioitus omaa kumppania kohtaan.
Olen tosissani kiinnostunut naisesta ja harkitsen oikeaa suhdetta hänen kanssaan.
Sellaisen, joka pitää huolta että kassit eivät pääse täyttymään. Sitten ei tee mieli muitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa kysymys
Mä rakastan mun vaimoa ja lasteni äitiä ja se itkisi ja sitä sattuisi hirveästi jos niin tekisin. Sellainen ajatus ei tee hyvää erektiolle.
Nikotiininartulle en anna edes suuhun
Hölösuu typerys tai epätoivoinen roikkuja.
En koe, että tarttis pettää vaimoa. Mulla on juuri tämä nainen vaimona jonka todella halusin, niin en tuhoa ja aio menettää häntä minkään pettämisen takia.
Jollain on herännyt vahva epäilys miehensä suhteen, kun nyt tulee koko ajan tälläisiä aloituksia pettämisestä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se on se kymmenen olut, jossa menee raja. Ennen sitä ei tule petettyä, mutta sen jälkeen mielipide voi muuttua.
Täällä ei siis ole miehiä paikalla?
Vai kaikki pettää jos vaan on mahdollista?