Mies: millaisen naisen kanssa et petä vaikka mieli tekisi kauheesti?
Kommentit (43)
En ole pettänyt missään tilanteessa. Tätä palstaa lukiessa on kyllä tullut selväksi, että erittäin yleistä on pettäminen sekä naisilla, että miehillä. Osa vielä kertoo toimivansa omasta mielestään epäitsekkäästi.
Sellaiset miehet eivät petä, joiden vaimo ei nalkuta. Eli siis kaikki miehet pettävät.
Vierailija kirjoitti:
En koe, että tarttis pettää vaimoa. Mulla on juuri tämä nainen vaimona jonka todella halusin, niin en tuhoa ja aio menettää häntä minkään pettämisen takia.
Jopa näin sinkkuna ihanaa luettavaa tämä. :)
Pystyn kokemaan seksuaalista halua varmasti niin kauan kuin olen hengissä, mutta valitsen silti pettämättä olemisen. Vastasiko kysymykseen?
Minkäänlaisen. Pettäminen on väärin, joten en tee sitä.
Ihan turhaa lähteä pettämään. Voi olla kivaa sen ajan kun kestää ja sitten kaikki on taas samaa kuin ennenkin paitsi lisänä mielessä syyllisyyden tunne.
M35 kirjoitti:
En ole pettänyt missään tilanteessa. Tätä palstaa lukiessa on kyllä tullut selväksi, että erittäin yleistä on pettäminen sekä naisilla, että miehillä. Osa vielä kertoo toimivansa omasta mielestään epäitsekkäästi.
Ei kaikkea kannata purematta ja nielemättä uskoa, mitä täällä kirjoitetaan. Osa haluaa hämmentää keskusteluja ihan omaksi huvikseen. Ainakaan omassa tuttavapiirissä pettämiset ja sivusuhteet eivät ole normaalia arkea.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Ei kaikkea kannata purematta ja nielemättä uskoa, mitä täällä kirjoitetaan. Osa haluaa hämmentää keskusteluja ihan omaksi huvikseen. Ainakaan omassa tuttavapiirissä pettämiset ja sivusuhteet eivät ole normaalia arkea.
Kyllä se on yleistä. Huomasin ilmiön itsekin vasta, kun tulin petetyksi. Olin ollut todella sinisilmäinen. Kun sitten purin itseäni lähipiirissä, ei ollut ketään kenellä ei olisi ollut kokemus vähintään oman siskon tarinan kautta pettämisestä tai petetyksi tulemisesta. Näistä ei huudella onnellisille, vastanaineille jne.
Vasta kun sanot itse harkitsevasi toista miestä tai kerrot että miehelläsi oli toinen nainen, kuulet nämä tarinat. Tai keskustelupalstalla. Siihen asti pidin itsekin tällaisia provoina :(
(tilastojenkin mukaan joka kolmas pettää)
Kirjoitteleeko/lukeeko miehet ihan oikeasti tätä palstaa? En vois ikinä kuvitella, että mun mies jaksaisi lukea av vauvan juttuja.
Onpa täällä fiksun kuuloisia miehiä linjoilla. Jos oikeasti olette mitä kirjoitatte (ette halua pettää kenenkään kanssa) niin wau!
Uskon kyllä tuonkin että aina joku tuntee jonkun joka on pettänyt ja niistä avaudutaan vasta sopivalla hetkellä. Joistain harvoista varmaan tiedetään julkisemmin, mutta ei läheskään kaikista.
ap
Usein naiset esiintyy miehinä kun vastaa. Kai jotenkin luovat siten uskoa, ettei oma mies petä.
Tää on se sama. Uunojätkä, joka tehtaile näitä aloituksia kostoksi, koska tyttis jätti. Ks otsikot alempana. Voi raasua :( Kai sitä sattuu :) Nih, sattuuhan sitä. Kun menettää ainutlaatuisen, jota takaisin ei enää saa. ;)
Kun kysyy ja vastailee itse, saa omat vastauksensa. 😂
No semmoinen luotettava ja hyväntahtoinen joka huolehtii miehestä ja perheestä ja antaa miehen olla perheen pää.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä fiksun kuuloisia miehiä linjoilla. Jos oikeasti olette mitä kirjoitatte (ette halua pettää kenenkään kanssa) niin wau!
Uskon kyllä tuonkin että aina joku tuntee jonkun joka on pettänyt ja niistä avaudutaan vasta sopivalla hetkellä. Joistain harvoista varmaan tiedetään julkisemmin, mutta ei läheskään kaikista.
ap
Mikä siinä muuten onkin, että iso osa naisista tuntuu vatvovan tätä uskottomuusasiaa loputtomiin ja nimenomaan siltä kantilta, että se pettäminen on kaikkien pahinta, mita suhteessa voi tapahtua.
Onhan näitä patologisen mustasukkaisia miehiäkin, mutta miehet silti taitavat räjähtää vasta sitten, jos se omalle kohdalle osuu. Muuten asia saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitteleeko/lukeeko miehet ihan oikeasti tätä palstaa? En vois ikinä kuvitella, että mun mies jaksaisi lukea av vauvan juttuja.
Juu, mutta vain me säälittävimmät yksilöt.
Siis millaisen naisen kanssa et petä vai minkälaista naista et petä? Ihan eri asia mun mielestä.
Sellaisen kanssa joka kieltäytyy ehdottomasti lähtemästä mun kaa….
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Miten voi kauheasti tehdä mieli pettää jonkun kanssa, siis jonka kanssa ei halua pettää?
No, jos m*lkku seisoo, mutta järki kuitenkaan ei? Eli on kykeneväinen tajuamaan, että tohon ei kannata kajota.
*kymmenes